Petter Fossheim Ohnstad

Autorisasjon (2018)

Petter Fossheim Ohnstad er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Petter Fossheim Ohnstad

Fornuftig og hyggelig

Imøtekommende og blid lege. Flink med ungene. Nå har vi riktignok ikke vært der med veldig kompliserte sykdommer, så kan ikke uttale meg om dette. Har inntrykk av at han søker informasjon der han trenger det og er åpen for å diskutere behandlingsplan med pasienten. Virker fornuftig med tanke på unødvendig bruk av antibiotika/bestilling av blodprøver. Spør alltid om det er noe annet jeg vil prate om, noe jeg synes er viktig.

Fullstendig overtenning

Stresset lege som ikke husket mye fra forrige konsultasjon. Avtalt behandlingsløp ble snudd på hodet uten noen saklig eller medisinsk årsak. Ekstremt fremoverlent og dominerende. Her er det vanskelig å bli sett og forstått. Det er greit å være blid,,, om det hadde vært en empatisk ro i bunnen,,,

En veldig hyggelig lege

Jeg har vært hos Petter 2 ganger da fastlegen min ikke har vært på jobb. Og for en utrolig hyggelig lege!! Han er i et strålende humør og gjør alt han kan for å hjelpe. Tipp topp!

Blid og hyggelig

Ung, Veldig blid ,hyggelig og imøtekommende. Så da gjenstår det å se hvor flink han er , da han er veldig ny.