Aud Marie Hoel

Gullgruven Legekontor AS

2002

0 av 1950

Ingen på venteliste

Gullgruven Legekontor AS Telefonnummer55 25 30 3055 25 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Liamyrane 1 5132 Nyborg
Aud Marie Hoel er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aud Marie Hoel

Lite imøtekommende usikker lege. Tar seg liten tid til pasienter.
Henviser deg raskt til spesialister.

Aud Marie hoel

Å ringe inn til lege kontoret må jeg si er ubehagelig, jeg syns de er «kald» å snakke med. Jeg har hatt problemer med å bli forstått og fikk beskjed om at jeg ikke var en pasient da jeg sa fødselsåret mitt. Det er dårlig kundeservice å selv måtte be om å snakke med en annen etter lang tid. Jeg har ingen problem om noen ikke forstår meg, men du prøver ikke å legge på tlf. Jeg hadde en gang en sjekk uten overdel, følte legen selv ble litt ukomfortabel og da blir det litt ubehagelig for min del. Jeg syns hun er en flink lege men jeg syns de mangler litt sosial kompetanse. Og der syns jeg de alle kunne blitt flinkere, hva med et smil og hvordan går det.

Aldri igjen!!

En mer tverr, vanskelig og ufølsom lege skal man lete lenge etter!!! Anbefaler virkelig ikke denne legen etter flere dårlige erfaringer. Har nå byttet lege, noe som var en helt ny verden. Får nå den hjelpen jeg trenger, uten å måtte kjempe med nebb og klør.

Hun rakker ned på deg og nekter å gi deg tilbud du har krav på. Hun har heller aldri tid til deg når du kommer og sitter å ser på klokken akkurat som du at er til bry. Utfallet av legetimen kommer veldig an på humøret til legen den dagen man er satt opp på time.

Håper dette er til hjelp for andre som vurderer å bytte til denne legen, ikke gå i den fellen!

Meget misfornøyd.

Kom til legen grunnet store gynekologiske bekymringer. Det første hun gjør er å skrive en henvising til spesialist med minst 3 måneder ventetid. Legen tar seg ikke tid til å ta en gynekologisk undersøkelse engang. Heller ingen blodprøver (her er mange blodprøver relevante som hormonstatus, jern, blodprosent). Men dette synes hun ikke var relevant. Men er meget opptatt av at pasienten skal betale. Føler hun alltid har vært meget opptatt av penger fremfor pasient. Dette holder ikke mål. Spesielt for en som er "spesialist" i allmennmedisin. For 10 min med bortkastet tid, ble det 314kr,- Byttet fastlege samme dag !!

hyggelig lege. uhøflig og frekk kontorassistent

Man blir seg til å ringe denne elgen. Hun selv er flink, rask og henviser når hun ikke kan hjelpe. Men hun som jobber i resepsjonen hennes er ufordragelig. Hun trekker såpass ned at vi vurderer legeskifte.