Aud Marie Hoel

Liamyrane 1 5132 Nyborg
Aud Marie Hoel er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aud Marie Hoel

Kan svinge på humøret

Aud er en ok lege, men av og til har jeg følte meg dårlig behandlet av henne. Er noe med måten hun svarer på. Spurte en gang om henvendelse til en psykriater, "det kan du bare glemme" sa hun.. jeg fikk komme til han likevel, så hun kunne spart seg den kommentaren.
Når det gjelder de I resepsjonen tror jeg dem har byttet ut hun hyggelige erfarne med en ganske uhyggelig dame. Hun er direkte frekk I tonen og burde nok kurses I hvordan man snakker med andre mennesker. Jeg står for hvert ord jeg skriver. Jeg er glad jeg skiftet fastlege.

Herlig , flink .

Kommer alltid inn nesten presis . Blir møtt med et smil og merker hun bryr seg om meg . Tok tid , men har gått der i mange år . Følte i begynnelsen at hun var litt kald , men dette er mange år siden , nå føler jeg hun virkelig bryr seg om hvordan jeg har det . Bor på Turøy . Burde byttet lege til Sotra . Men det vil jeg ikke . Er fornøyd m henne og bruker heller en time på kjøring , så takk for at du er du Aud Marie Hole

Hun er fantastisk

Flink med oppfølging, fikk alltid raskt time om det var noe.
Hadde henne i mange år ,tok seg virkelig tid og hørte på deg om det var noe :)

kommer aldri til å anbefale denne legen

En lege du aldri vet hvordan er når du kommer. Har hun en god dag, går det greit. men en dårlig dag, er du ikke velkommen.
Er en lege som ikke tar deg på alvor. Føler meg dum når jeg kommer med meg eller mine barn.
Mitt eldste barn nekter å gå der mer.
Har nå byttet til verdens beste lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter :)

Tar deg på alvor!

Jeg har hatt Aud som min fastlege i 10 år og er strålende fornøyd. Hun har virkelig tatt meg på alvor, uansett hva jeg har kommet til henne med. Det er med tungt hjerte jeg nå bytter lege pga flytting. Hun tar seg alltid god tid, er en god lytter og er ærlig med sitt kompetansenivå da hun videresender deg til nødvendig behandling om nødvendig.

Hun har stor respekt for psykiske problemer og henviser til behandling raskt.

Var meget urolig da jeg hadde min første underlivsundersøkelse, men Aud er en veldig profesjonell og flink lege.

Absolutt til å anbefale.