Aud Marie Hoel

Liamyrane 1 5132 Nyborg
Aud Marie Hoel er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aud Marie Hoel

Hun er fantastisk

Flink med oppfølging, fikk alltid raskt time om det var noe.
Hadde henne i mange år ,tok seg virkelig tid og hørte på deg om det var noe :)

kommer aldri til å anbefale denne legen

En lege du aldri vet hvordan er når du kommer. Har hun en god dag, går det greit. men en dårlig dag, er du ikke velkommen.
Er en lege som ikke tar deg på alvor. Føler meg dum når jeg kommer med meg eller mine barn.
Mitt eldste barn nekter å gå der mer.
Har nå byttet til verdens beste lege, som virkelig bryr seg om sine pasienter :)

Tar deg på alvor!

Jeg har hatt Aud som min fastlege i 10 år og er strålende fornøyd. Hun har virkelig tatt meg på alvor, uansett hva jeg har kommet til henne med. Det er med tungt hjerte jeg nå bytter lege pga flytting. Hun tar seg alltid god tid, er en god lytter og er ærlig med sitt kompetansenivå da hun videresender deg til nødvendig behandling om nødvendig.

Hun har stor respekt for psykiske problemer og henviser til behandling raskt.

Var meget urolig da jeg hadde min første underlivsundersøkelse, men Aud er en veldig profesjonell og flink lege.

Absolutt til å anbefale.

Veldig faglig flink og imøtekommende lege

Jeg er veldig fornøyd med denne legen. Hun tok seg tid til å lytte på mine problemer og svarte tålmodig på alle mine spørsmål. Følte meg godt ivaretatt hos henne. Hun tar jobben sin på alvor og kan faget sitt veldig godt. Fikk veldig god behandling hos henne.

Finnes bedre leger, men av og til hyggelig

Jeg vet ikke helt hva jeg kan si om Hoel. Noen ganger er hun veldig hyggelig, andre ganger ikke. Jeg har gått hos henne i kanskje fire år, men velger nå å bytte. Har ikke kommet innom med vanskeligere ting enn resept på p-piller, allergitabletter, henvisning til hudlege og attest for sykdom.

Til tider føler jeg meg litt "forbisett", på den måten at det ikke virker som om hun vil ta problemet mitt seriøst. Da jeg ønsket å få en henvisning til spesialist måtte jeg tvinge de ordene ut av henne selv; da hun så på det som var problemet sa hun bare at hun ikke visste hva det var. Jeg er i alle fall ikke fornøyd, og bytter på. Men, var enkelt å få sykdomsattest av henne da jeg var syk. Humørsvingninger passer godt på Hoel.

Legekontoret ellers; de i skranken kan gjerne bli litt hyggeligere, føler at jeg av og til er en pest og plage (gjør ikke noe annet enn å si at jeg er kommet, og skal betale...). Ellers er det helt OK å komme gjennom på telefonen; ikke fantastisk raskt, men bare helt greit.