Gullgruven Legekontor AS

Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gullgruven Legekontor AS

Trygg, god dialog

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg hadde en uklar plage. Flink i dialog med pasienten og gav god informasjon om mulige årsakssammenhenger til helseproblemene. God oppfølging og henvisninger.

Tilgjengelig og kompetanse

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Genrelt raskt å få time. Hun er flink å sette av tid til hastetimer/øyeblikkelig hjelp.
Hyggelig og kompetent.

Ikke fornøyd.

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg byttet til denne legen for ikke så lenge siden. Hun tok meg rett og slett ikke på alvor og virket så uinteressert i hva jeg hadde å si. Fikk ingen gode forklaringer, og hun søkte opp på Google og ga informasjon fra der. Hun er ikke dyktig i jobben sin, og jeg anbefaler henne ikke.

Utmerket

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Bra og rask behandling. Kom inn til timen litt etter avtalt tid. Legen forklarer hva hun gjør og hvorfor undervis. Fikk riktige råd med hjem. Igjen: Utmerket!

Aldri igjen

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Fikk henne som fastlege da min forrje pensjonerte seg. Må bare si dessverre. Gikk inn i timen med åpent sinn og ikke lest noe om henne på forhånd. Tenkte at dette ska bli bra. Men NEI. Ble timen i fra helvete. Hun latet som eg ikke var t stede i rommet der hun knotet på pcen. Og nektet og skrive ut medisiner til meg, hjerte medisin osv. Eg kunne jo ikke bare komme der og forlange at hun skulle skrive de ut. Selv me journalen som tilsa at hun skulle. Nei uff, frarådes på d sterkeste!!!