Gullgruven Legekontor AS

Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Gullgruven Legekontor AS

Fornøyd

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i mange år nå, og før det har jeg prøvd litt av hvert. Hos henne føler jeg meg trygg og ivaretatt. Hun tar seg god tid, lytter, viser empati og anerkjenner problemene mine. Jeg får alltid god hjelp hos henne og er fornøyd når jeg går derfra.

Utålmodig

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Jeg tør ikke å stille mer enn ett spørsmål i frykt av at hun skal bli irritert på meg igjen, og svare meg på en arrogant måte. Anbefaler ikke denne fastlegen. Hun har ikke den tålmodigheten som skal til for at en pasienten skal føle seg trygg og hørt.

Fornøyd

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg syns denne legen er bra. Hun har hjulpet meg mye. Hun forklarer meg hvorfor jeg har mine plager og hva jeg bør gjøre. Og anbefaler meg for riktig spesialist som jeg trenger.

Anbefales ikke

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Aldri tid til mer enn ett spørsmål fra deg. Bryr seg ikke, og svarer lite faglig. Man føler seg rett og slett dum når forteller hva som er galt. Uprofesjonell lege. Ville styrt unna..

Styr unna!

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Du vet aldri hvilket humør denne fastlegen er i før du kommer til timen.
Hun har alltid dårlig tid, og har aldri tid til noe uten om akkurat det det er bestilt time til. F.eks måle blodtrykk.
Hun deler gjerne sine personlige meninger (ikke faglig begrunnet), og kan både himle med øynene og le av pasientens utfordringer/behov.
Hun spør aldri hvordan man har det ellers. Stiller man legen spørsmål, får man ofte samme spørsmål i retur.