Gullgruven Legekontor AS

Telefonnummer55 25 30 3055 25 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av Gullgruven Legekontor AS

Aldri igjen!!

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

En mer tverr, vanskelig og ufølsom lege skal man lete lenge etter!!! Anbefaler virkelig ikke denne legen etter flere dårlige erfaringer. Har nå byttet lege, noe som var en helt ny verden. Får nå den hjelpen jeg trenger, uten å måtte kjempe med nebb og klør.

Hun rakker ned på deg og nekter å gi deg tilbud du har krav på. Hun har heller aldri tid til deg når du kommer og sitter å ser på klokken akkurat som du at er til bry. Utfallet av legetimen kommer veldig an på humøret til legen den dagen man er satt opp på time.

Håper dette er til hjelp for andre som vurderer å bytte til denne legen, ikke gå i den fellen!

Meget misfornøyd.

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Kom til legen grunnet store gynekologiske bekymringer. Det første hun gjør er å skrive en henvising til spesialist med minst 3 måneder ventetid. Legen tar seg ikke tid til å ta en gynekologisk undersøkelse engang. Heller ingen blodprøver (her er mange blodprøver relevante som hormonstatus, jern, blodprosent). Men dette synes hun ikke var relevant. Men er meget opptatt av at pasienten skal betale. Føler hun alltid har vært meget opptatt av penger fremfor pasient. Dette holder ikke mål. Spesielt for en som er "spesialist" i allmennmedisin. For 10 min med bortkastet tid, ble det 314kr,- Byttet fastlege samme dag !!

hyggelig lege. uhøflig og frekk kontorassistent

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Man blir seg til å ringe denne elgen. Hun selv er flink, rask og henviser når hun ikke kan hjelpe. Men hun som jobber i resepsjonen hennes er ufordragelig. Hun trekker såpass ned at vi vurderer legeskifte.

Likegyldig og uten interesse for deg som pasient.

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Jeg opplever at hun ikke har satt seg inn i min syke - historie. Og at han heller overhode ikke har noen interesse for meg som pasient. Får et inntrykk av at hun har liten tid og interesse. Ved en anledning sa hun at hvis jeg skulle ta opp 2 ting måtte jeg bestille dobbeltime. Jeg tenker at kroppen hører sammen og at flere helseproblemer kan henge sammen med hverandre.

Arrogant og ufølsom

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Besøkte henne 1 gang da min egen lege var på ferie. Det var en forferdelig opplevelse. Hun nektet blant annet å måle blodtrykket mitt da jeg spurte henne om hun kunne gjøre det. Jeg opplevde henne som direkte uvennlig og følte meg dårlig etter møtet med henne.