Gullgruven Legekontor AS

Telefonnummer55 25 30 3055 25 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av Gullgruven Legekontor AS

Uinteressert, usikker i diagnose og bruker Google for å stadfeste diagnose

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Virker totalt uinteressert i meg som pasient. Virker usikker når hun gir diagnose; "tror det er" sier hun. Også Googler hun den diagnosen hun har stilt for å enten vise meg bilder av det hun tror det er eller for å lese litt om hva Google sier om diagnosen. Hun har også svart meg at "sånn kan skje" når hun ikke vet hva som feiler meg. Opplever at hun ikke hører etter hva jeg sier selv når jeg svare på spørsmål hun stiller. Har liten tillit til hennes kompetanse.

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Lite imøtekommende usikker lege. Tar seg liten tid til pasienter.
Henviser deg raskt til spesialister.

Null interesse av meg som pasient

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Etter 2 gode fastleger fikk jeg tildelt Ghazwa da forrige lege fikk ny jobb. Har rett og slett ikke noe positivt å si om henne, uinteressert i meg som pasient, og kunne aldri åpnet meg til henne da jeg oppfatter henne som totalt uinteressert i mine problemer. Bagatelliserer, og får meg som pasient til å føle at jeg er til bry. Skal ikke være slik, styr unna.

Fornøyd

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Føler vi blir tatt på alvor og at hun ønsker å hjelpe. Rådene er velmente dog noen få ganger virker de litt for lite empatisk/pedagogisk, hun er da også allmennlege og ikke psykriater, men opplever helheten som veldig bra og jeg har tillit til henne som familiens fastlege.

Aud Marie hoel

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Å ringe inn til lege kontoret må jeg si er ubehagelig, jeg syns de er «kald» å snakke med. Jeg har hatt problemer med å bli forstått og fikk beskjed om at jeg ikke var en pasient da jeg sa fødselsåret mitt. Det er dårlig kundeservice å selv måtte be om å snakke med en annen etter lang tid. Jeg har ingen problem om noen ikke forstår meg, men du prøver ikke å legge på tlf. Jeg hadde en gang en sjekk uten overdel, følte legen selv ble litt ukomfortabel og da blir det litt ubehagelig for min del. Jeg syns hun er en flink lege men jeg syns de mangler litt sosial kompetanse. Og der syns jeg de alle kunne blitt flinkere, hva med et smil og hvordan går det.