Gullgruven Legekontor AS

Liamyrane 1 5132 Nyborg

Siste vurderinger av Gullgruven Legekontor AS

Aldri igjen

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Fikk henne som fastlege da min forrje pensjonerte seg. Må bare si dessverre. Gikk inn i timen med åpent sinn og ikke lest noe om henne på forhånd. Tenkte at dette ska bli bra. Men NEI. Ble timen i fra helvete. Hun latet som eg ikke var t stede i rommet der hun knotet på pcen. Og nektet og skrive ut medisiner til meg, hjerte medisin osv. Eg kunne jo ikke bare komme der og forlange at hun skulle skrive de ut. Selv me journalen som tilsa at hun skulle. Nei uff, frarådes på d sterkeste!!!

Uinteressert, usikker i diagnose og bruker Google for å stadfeste diagnose

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Virker totalt uinteressert i meg som pasient. Virker usikker når hun gir diagnose; "tror det er" sier hun. Også Googler hun den diagnosen hun har stilt for å enten vise meg bilder av det hun tror det er eller for å lese litt om hva Google sier om diagnosen. Hun har også svart meg at "sånn kan skje" når hun ikke vet hva som feiler meg. Opplever at hun ikke hører etter hva jeg sier selv når jeg svare på spørsmål hun stiller. Har liten tillit til hennes kompetanse.

Lege: Aud Marie Hoel Skrevet

Lite imøtekommende usikker lege. Tar seg liten tid til pasienter.
Henviser deg raskt til spesialister.

Null interesse av meg som pasient

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Etter 2 gode fastleger fikk jeg tildelt Ghazwa da forrige lege fikk ny jobb. Har rett og slett ikke noe positivt å si om henne, uinteressert i meg som pasient, og kunne aldri åpnet meg til henne da jeg oppfatter henne som totalt uinteressert i mine problemer. Bagatelliserer, og får meg som pasient til å føle at jeg er til bry. Skal ikke være slik, styr unna.

Fornøyd

Lege: Ghazwa Melhem Zougheib Skrevet

Føler vi blir tatt på alvor og at hun ønsker å hjelpe. Rådene er velmente dog noen få ganger virker de litt for lite empatisk/pedagogisk, hun er da også allmennlege og ikke psykriater, men opplever helheten som veldig bra og jeg har tillit til henne som familiens fastlege.