Nirmala Ernest Jeyaraj

Autorisasjon (2011)

Valestrand Legekontor Telefonnummer56 19 40 4056 19 40 ...
VALESTRAND LEGEKONTOR DA 5281 Valestrandsfossen
Nirmala Ernest Jeyaraj er en av 6 fastleger i Osterøy

Siste vurderinger av Nirmala Ernest Jeyaraj

Ikke grundig

Hadde denne legen for en tid siden. Opplevde en lege som kunne ta seg tid og prate en del men var ikke grundig og oppmerksom og tok ikke tak i et alvorlig helseproblem. Fastlegen kunne vært en av de viktigste støttespillere men var ingen støtte egentlig. Det var nok grunn til å klage men overskuddet var ikke der. Kan ikke anbefale denne legen til viktigere helseproblem. Det bør bli mulig å kontakte legekontoret og stå på venteliste hos lege man får anbefalt med godt omdømme. Det er noe av det viktigste som er for helsen.

Virker ikke som hun bryr seg.

Hun tar ikke problemet noe særlig seriøst. Jeg skulle gjerne ha resept på en privat sak, men hun ringte meg heller opp for å si at jeg kunne velge selv hvilken medisin jeg skulle bruke. Hverken resept eller anbefaling på hvilket merke jeg burde ha ble gitt.

Henvendelser til spesialister er også ikke noe lett å få via henne, og det tok en stund før jeg fikk det, når jeg hadde et øyeproblem.

Dårlig!!

Føle meg rett å slett til bry når eg er til ho.. Ho har gjort da til at eg kvir meg til å gå til lege og bestiller helst ikkje time før det er krise.. Ho bryr seg absolutt ikkje om problemet, ser så vidt på meg og absolutt ikkje hyggelig! Bryr seg ikkje om meg som pasient!!

Uproffesjonell!

Hadde henne tidligere. Hun gjorde ikke annet enn å gjøre narr av meg!!
Som feks.
Har en tilstand som gjorde at jeg este voldsomt ut (vann i kroppen) i løpet av ett par uker. Istedet for å hjelpe meg, lå hun over sin egen pult i latterkrampe, og poengterte at jeg til og med var blitt feit over ræven....

SERIØST!...

Fantastisk!

Nirmala er medmenneskelig,omsorgsfull,initiativsrik,hjelpsom,
tydelig, tar pasienten på alvor, setter i gang tiltak raskt og en får raskt time.
Jeg byttet til henne fordi jeg ønsket meg en lege som såg meg og ikke bare såg på pc en sin og fordi jeg trengte en lege å kunne diskutere med/ fortelle ting til.

Nirmala har alt det som trenges for å være en fantastisk lege<3