Nirmala Ernest Jeyaraj

VALESTRAND LEGEKONTOR DA 5281 Valestrandsfossen
Nirmala Ernest Jeyaraj er en av 5 fastleger i Osterøy

Siste vurderinger av Nirmala Ernest Jeyaraj

Dårlig!!

Føle meg rett å slett til bry når eg er til ho.. Ho har gjort da til at eg kvir meg til å gå til lege og bestiller helst ikkje time før det er krise.. Ho bryr seg absolutt ikkje om problemet, ser så vidt på meg og absolutt ikkje hyggelig! Bryr seg ikkje om meg som pasient!!

Uproffesjonell!

Hadde henne tidligere. Hun gjorde ikke annet enn å gjøre narr av meg!!
Som feks.
Har en tilstand som gjorde at jeg este voldsomt ut (vann i kroppen) i løpet av ett par uker. Istedet for å hjelpe meg, lå hun over sin egen pult i latterkrampe, og poengterte at jeg til og med var blitt feit over ræven....

SERIØST!...

Fantastisk!

Nirmala er medmenneskelig,omsorgsfull,initiativsrik,hjelpsom,
tydelig, tar pasienten på alvor, setter i gang tiltak raskt og en får raskt time.
Jeg byttet til henne fordi jeg ønsket meg en lege som såg meg og ikke bare såg på pc en sin og fordi jeg trengte en lege å kunne diskutere med/ fortelle ting til.

Nirmala har alt det som trenges for å være en fantastisk lege<3

Trygg og kunnskapsrik

Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk og klar i talen om det trengs. Kan anbefales som fastlege!

Fantastisk lege!!!

Nirmala er dyktig,seriøs og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og jeg har alltid følelsen av å bli sett og forstått. Hun er utrolig kunnskapsrik, kaller en spade for en spade og hjelper meg videre i mine prosesser. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg håper at jeg kan beholde henne som fastlege lenge.