Nirmala Ernest Jeyaraj

Valestrand Legekontor DA Kvinne, 37 år

Autorisert2011
Ledige plasser 75 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Valestrand Legekontor DA

VALESTRAND LEGEKONTOR DA 5281 Valestrandsfossen
Nirmala Ernest Jeyaraj er en av 5 fastleger i Osterøy

Siste vurderinger av Nirmala Ernest Jeyaraj

Fantastisk!

Nirmala er medmenneskelig,omsorgsfull,initiativsrik,hjelpsom,
tydelig, tar pasienten på alvor, setter i gang tiltak raskt og en får raskt time.
Jeg byttet til henne fordi jeg ønsket meg en lege som såg meg og ikke bare såg på pc en sin og fordi jeg trengte en lege å kunne diskutere med/ fortelle ting til.

Nirmala har alt det som trenges for å være en fantastisk lege<3

Trygg og kunnskapsrik

Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk og klar i talen om det trengs. Kan anbefales som fastlege!

Fantastisk lege!!!

Nirmala er dyktig,seriøs og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og jeg har alltid følelsen av å bli sett og forstått. Hun er utrolig kunnskapsrik, kaller en spade for en spade og hjelper meg videre i mine prosesser. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg håper at jeg kan beholde henne som fastlege lenge.

Verste legen jeg har møtt

Jeg har vært hos henne ved flere anledninger og har hver gang møtt en svært uinteressert og arrogant lege som mangler engasjement og empati. Kommer med kommentarer (ikke gjeldende det jeg kommer for) som virkelig ikke passer seg. Føler at hun svært sjelden følger med når jeg snakker. Mottar private telefoner i min konsultasjons-tid uten at det ser ut til å plage henne og at det kan virke uprofesjonelt. Ser meg nødt til å bytte fastlege. Anbefaler virkelig ikke noen å bytte til henne, dessverre. Uprofesjonell, uempatisk, arrogant og uinteressert.

Veldig fornøyd

Kommer til relativt raskt, blir tatt på alvor og behandling er raskt i gang...