Nirmala Ernest Jeyaraj

Tlf: 56 19 40 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nirmala Ernest Jeyaraj er en av 5 fastleger i Osterøy

Siste vurderinger av Nirmala Ernest Jeyaraj

Ikke grundig

Hadde denne legen for en tid siden. Opplevde en lege som kunne ta seg tid og prate en del men var ikke grundig og oppmerksom og tok ikke tak i et alvorlig helseproblem. Fastlegen kunne vært en av de viktigste støttespillere men var ingen støtte egentlig. Det var nok grunn til å klage men overskuddet var ikke der. Kan ikke anbefale denne legen til viktigere helseproblem. Det bør bli mulig å kontakte legekontoret og stå på venteliste hos lege man får anbefalt med godt omdømme. Det er noe av det viktigste som er for helsen.

Virker ikke som hun bryr seg.

Hun tar ikke problemet noe særlig seriøst. Jeg skulle gjerne ha resept på en privat sak, men hun ringte meg heller opp for å si at jeg kunne velge selv hvilken medisin jeg skulle bruke. Hverken resept eller anbefaling på hvilket merke jeg burde ha ble gitt.

Henvendelser til spesialister er også ikke noe lett å få via henne, og det tok en stund før jeg fikk det, når jeg hadde et øyeproblem.

Dårlig!!

Føle meg rett å slett til bry når eg er til ho.. Ho har gjort da til at eg kvir meg til å gå til lege og bestiller helst ikkje time før det er krise.. Ho bryr seg absolutt ikkje om problemet, ser så vidt på meg og absolutt ikkje hyggelig! Bryr seg ikkje om meg som pasient!!

Uproffesjonell!

Hadde henne tidligere. Hun gjorde ikke annet enn å gjøre narr av meg!!
Som feks.
Har en tilstand som gjorde at jeg este voldsomt ut (vann i kroppen) i løpet av ett par uker. Istedet for å hjelpe meg, lå hun over sin egen pult i latterkrampe, og poengterte at jeg til og med var blitt feit over ræven....

SERIØST!...

Fantastisk!

Nirmala er medmenneskelig,omsorgsfull,initiativsrik,hjelpsom,
tydelig, tar pasienten på alvor, setter i gang tiltak raskt og en får raskt time.
Jeg byttet til henne fordi jeg ønsket meg en lege som såg meg og ikke bare såg på pc en sin og fordi jeg trengte en lege å kunne diskutere med/ fortelle ting til.

Nirmala har alt det som trenges for å være en fantastisk lege<3

Trygg og kunnskapsrik

Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor. Sympatisk, empatisk og klar i talen om det trengs. Kan anbefales som fastlege!

Fantastisk lege!!!

Nirmala er dyktig,seriøs og tar meg som pasient på alvor. Hun tar seg tid og jeg har alltid følelsen av å bli sett og forstått. Hun er utrolig kunnskapsrik, kaller en spade for en spade og hjelper meg videre i mine prosesser. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt og jeg håper at jeg kan beholde henne som fastlege lenge.

Verste legen jeg har møtt

Jeg har vært hos henne ved flere anledninger og har hver gang møtt en svært uinteressert og arrogant lege som mangler engasjement og empati. Kommer med kommentarer (ikke gjeldende det jeg kommer for) som virkelig ikke passer seg. Føler at hun svært sjelden følger med når jeg snakker. Mottar private telefoner i min konsultasjons-tid uten at det ser ut til å plage henne og at det kan virke uprofesjonelt. Ser meg nødt til å bytte fastlege. Anbefaler virkelig ikke noen å bytte til henne, dessverre. Uprofesjonell, uempatisk, arrogant og uinteressert.

Veldig fornøyd

Kommer til relativt raskt, blir tatt på alvor og behandling er raskt i gang...

En fantastisk person

Jeg hr vært endel timer på ØH hos Nirmala. Hun lytter, bruker tid på deg, kommer med gode faglige argumenter for hvorfor hun gjør som hun gjør. Det er en lege man kan være trygg hos. Hun prater rent norsk og har en utrolig god medmenneskelig evne og forståelse. Hadde det ikke vært for at jeg har en fastlege jeg har hatt siden barndommen, hadde jeg byttet tvert!

Vennlig og profesjonell

Ikke min fastlege, men etter en konsultasjon fikk jeg et meget godt inntrykk som lytter og hjelpende. Gir oppmuntrende ord som oppfattes som medisin.

Dyktig og hjelpsom lege

Hyggelig og lyttende fastlege - tar seg den tiden som behøves for å finne ut av ting og å hjelpe til. Kan sine ting.

Den beste legen jeg har hatt

Bryr seg om sine pasienter og lytter til deres problemer.Hyggelig og veldig hjelpsom

Den beste legen jeg noensinne har hatt

Meget hyggelig, en pasientforkjemper. Tar deg på alvor, er grundig og lett å komme i kontakt med (selv utenfor oppsatt tid/kontortid). Gjør evt. fordommer mot hennes noe unorske navn og indiske utseende til skamme gjennom sitt gode norske språk, kulturforståelse og pasientrelasjon (født og oppvokst i Norge?)

Og ikke minst går det an å spøke med henne og få kvikke replikker tilbake.

Selv har jeg aldri hatt eller likt kvinnelige fastleger, men etter et besøk til henne ved øyeblikkelig hjelp-time der daværende fastlege var utilgjengelig byttet jeg sporenstreks!

Virker som hun lytter, men svaret tilsier at det har hun ikke gjordt

Vireker meget hyggelig og imøtekommende. Men som sagt ¨år jeg fikk svar så virker det som hun ikke har hørt etter eller forstått mitt problem.