Bahram Tarafdarfard Kamp

Autorisasjon (2000)

Bahram Tarafdarfard Kamp er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bahram Tarafdarfard Kamp

Fantastisk lege og person generelt.

Jeg har hatt Dr. Kamp som lege i en god del år nå og jeg har bestandig blitt møtt med respekt og forståelse. Han er en dyktig lege som tar pasienten på alvor. Han er effektiv, imøtekommende og genuint interessert i å hjelpe. Noe ventetid da han har liten kapasitet, men har det vært akutt har jeg fått time på dagen. Jeg ser frem til å ha Dr. Kamp under svangerskapskontroll og som barnelege. Kan anbefale han på det varmeste.

Arrogant

Ikke lov å spørre om flere ting. Uvennlig dersom en gjør dette. Har opplevd å bestille dobbeltime, men likevel bli overhøvlet fordi jeg tok opp flere ting. Dette foregikk på gangen før venterommet. Veldig ubehagelig.

Bør forbedres

Svært arrogant og til dels kverulerende måte man blir møtt med når man ringer til dette legekontoret. Og alt for lang ventetid på å få komme til. Å drive et legekontor er blitt et serviceyrke og her stryker dere til gangs!

Fantastisk

Hatt han som lege i mange år. Har aldri opplevd å ikke bli hørt. Han lytter og gjør sitt ytterste for pasientene sine. Han er fantastisk med barn og kan finne diagnoser uten å stikke barnet. Kontordamene der er også fantastiske. Alltid blid og hyggelig. Kan virkelig anbefales. Kommer aldri til å bytte:)

Meget dyktig lege.

Jeg og min familie har hatt ham som fastlege i mange år. Han lytter og han stiller opp. Han gir gode råd og skaper trygghet. Han sender prøver videre til undersøkelse for å være sikker på at hans egne diagnoser er riktig.
Jeg kan derfor anbefale ham til andre.