Bahram Tarafdarfard Kamp

Skjold Legesenter AS Mann, 50 år

Autorisert2000
Ledige plasser 38 av 1550
Vil du bytte til denne fastlegen?

Skjold Legesenter AS

Odins veg 61 5221 Nesttun
Bahram Tarafdarfard Kamp er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bahram Tarafdarfard Kamp

Den beste legen.

Dette er en snill og veldig flink lege. Jeg får fort legetime når jeg trenger det. Han er medfølende, og en dyktig lege. Han er effektiv, og ordner fort henvisning videre når det er behov for det. Jeg anbefaler han som lege for andre.

En hyggelig mann og lett å prate med

Trivelig mann og en person som jeg lett kan prate med. Synd han har så mange pasienter at det tar 3 uker før man får time. Mye kan skje på 3uker. Og ventetiden er for lang når du sitter på venterommet. Har man time kl 10 så forventer man at man kommer inn før det har gått over 30 min som er altfor lenge. Er jo gjerne på jobb og skal bare en kjapp tur til lege.

Bra mann

Hyggelig og seriøs mann som tar seg god tid til pasientene sine. Har hatt Bahram i noen år, byttet grunnet lang avstand til legekontor

Fantastisl flink og hyggelig lege

Jeg har nå hatt Dr. Kamp i flere mndr. og da jeg har en kronisk lidelse, er jeg avhengig av regelmessige besøk. Kamp er en fantastisk lege, og har tid til deg, uansett hvor stort eller lite ditt problem er. Når jeg leser de negative omtalene av denne legen må jeg spørre meg selv om det er samme legen vi snakker om !! Anbefales på det varmeste !

Dyktig for hele familien.

Han har vert vår lege fra han begynte å praktisere på Apeltun,faglig dyktig,god i samtaler.Han hjelper hele familien.Proffesjonelle legeskreterer som tar godt i mot pasientene.Vi er privilegerte med en god fastlege!