Bahram Tarafdarfard Kamp

Tlf: 55 69 99 99 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bahram Tarafdarfard Kamp er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bahram Tarafdarfard Kamp

Meget dyktig lege.

Jeg og min familie har hatt ham som fastlege i mange år. Han lytter og han stiller opp. Han gir gode råd og skaper trygghet. Han sender prøver videre til undersøkelse for å være sikker på at hans egne diagnoser er riktig.
Jeg kan derfor anbefale ham til andre.

Den beste legen.

Dette er en snill og veldig flink lege. Jeg får fort legetime når jeg trenger det. Han er medfølende, og en dyktig lege. Han er effektiv, og ordner fort henvisning videre når det er behov for det. Jeg anbefaler han som lege for andre.

En hyggelig mann og lett å prate med

Trivelig mann og en person som jeg lett kan prate med. Synd han har så mange pasienter at det tar 3 uker før man får time. Mye kan skje på 3uker. Og ventetiden er for lang når du sitter på venterommet. Har man time kl 10 så forventer man at man kommer inn før det har gått over 30 min som er altfor lenge. Er jo gjerne på jobb og skal bare en kjapp tur til lege.

Bra mann

Hyggelig og seriøs mann som tar seg god tid til pasientene sine. Har hatt Bahram i noen år, byttet grunnet lang avstand til legekontor

Fantastisl flink og hyggelig lege

Jeg har nå hatt Dr. Kamp i flere mndr. og da jeg har en kronisk lidelse, er jeg avhengig av regelmessige besøk. Kamp er en fantastisk lege, og har tid til deg, uansett hvor stort eller lite ditt problem er. Når jeg leser de negative omtalene av denne legen må jeg spørre meg selv om det er samme legen vi snakker om !! Anbefales på det varmeste !

Dyktig for hele familien.

Han har vert vår lege fra han begynte å praktisere på Apeltun,faglig dyktig,god i samtaler.Han hjelper hele familien.Proffesjonelle legeskreterer som tar godt i mot pasientene.Vi er privilegerte med en god fastlege!

Riktig god!

Intelligent, vennlig, flink, omsorgsfull, nøye ... rett og slett dyktig i sin legegjerning, og han har overrasket meg et par ganger med rask og effektiv helbredelse. I tillegg er han lett å snakke med, og er en glad fyr med humor og helhetsforståelse.

(Har vært pasient hos ham siden fastlegeordningen ble innført, - trofast, og vil ikke bytte!)

Ville valgt en annen lege.

Får ikke lov å spørre om fler ting samtidig

Har blitt fakturert fordi jeg spurte om jeg kunne ha samme sykdom som barnet under time til barnet (ingen undersøkelse eller resepter til meg)

Ville ikke anbefalt denne legen til noen, har hatt kjempe dårlige erfaringer med han

Anbefalt!

Bare godord å si om Kamp. Han lytter, han diskuterer - og han finner beste løsning for pasienten. Vi har kommet til med barn "mellom timer", og han er veldig flink med ungene. Vi føler vi blir tatt på alvor.

Kjempe snill og flink

Jeg hadde han som lege for 6 år siden, han hadde alltid god tid til meg, og ga meg gode råd og henvisninger. Det virket som om han oppriktig brydde seg. Jeg var kjempe fornøyd med ham.

Ingen god fastlege

Hadde han som fastlege en god stund bla under graviditet....han er ingen god fastlege. Han blir sur om du tar opp flere ting på en gang,avviser deg og sier at du må ta opp et problem om gangen å bestille ny time. Det er ubehagelig å gå til denne legen.

Fryktelig !

Jeg har vært til denne legen bare én gang og umiddelbart har besluttet å endre legen. Han var ikke nyttig i det hele tatt. Svært ubehagelig også.

Jeg anbefaler ikke i det hele tatt !!!

Kan ikke anbefales

Jeg har følelse av at han har liten tid, har jeg flere ting å ta opp så ønsker han at jeg kommer tilbake til ny time. Jeg har mange resepter og legen har på en finurlig måte greid å spre utover alle mine resepter til ulike fornyelsestider slik at han atagelig tjener mer og kan melke systemet til det ytterste, dette er fordyrende og iriterende. Åfte vanskelig å komme til legen da telefonen ofte er opptatt eller lang venteliste.