Bahram Tarafdarfard Kamp

Autorisasjon (2000)

Bahram Tarafdarfard Kamp er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Bahram Tarafdarfard Kamp

Ekstremt dyktig

Har hatt Dr Kamp som lege en god stund og jeg har bare positive opplevelser. Han har empati, kommer med gode råd og er svært god i jobben sin. Har stor respekt og tillit til han. Han ser alle og har alltid tid til å lytte. Er takknemlig for å ha han som min fastlege.

Vennlig, lyttende, ryddig

Har sammen med min kone hatt Kamp som fastlege siden han startet praksis på Nesttun (20+år?). Vi har bare de aller beste erfaringer.
Han er vennlig, lyttende, kommuniserer godt i diagnostisering. Tar deg på alvor og henviser raskt til spesialist dersom det er relevant. Vi opplever at forespørsler om resepter etc (nå via nett) ekspederes på dagen. Og vi er i alle år blitt vennlig og effektivt behandlet av resepsjon/sykepleier.

Meget fornøyd

Førsteinntrykket var godt. Var lydhør og virket interessert. Imøtekommende og virket rolig og balansert. Dette er inntrykk fra hans tid som lege ved Skjold Legesenter. Har vært fastlegen min i noen år og er så langt svært fornøyd. Synd han flyttet lengre vekk fra min bopel.

Vennlig

Jeg føler meg trygg og ivaretatt når jeg er hos dr.Kamp. Slipper å vente, får time reltivt raskt

Har stor tillit til ham.

Angrer at jeg byttet til ham!

Generelt vanskelig å komme til via krass sekretær. Ikke resultatorientert og litt arrogant. Roter fælt med fornying av reseptene, og er lite interessert i å samordne utløpsdatoene. Dette resulterer unødvendig mye kontakt og "mas" på nye resepter. Helse Norge og egne hjemmesider crasher og resulterer i unødvendig ringing. Tar ikke telefonen på fredager! Kronglete ordninger ved ferieavvikling. Vurderer å bytte etter 4 år..