John Agnar Kvamme

Autorisasjon (1993)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
John Agnar Kvamme er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Agnar Kvamme

Dyktig, hyggelig og flink

Har hatt Kvamme som fastlege siden 2001. Fantastisk lege som aldri ser på klokken når du er hos han. Det kan bety at du må vente litt, men det er det verdt. Faglig dyktig. Henviser deg videre. Ikke redd for å ringe deg på kveldstid og gi beskjed om prøvesvar. Skulle rett og slett ønske litt mer fritid for Kvamme, så han ikke sliter seg ut.

Verdens beste lege

Har hatt Kvamme som fastlege hele livet, og kunne ikke hvert mer fornøyd. Han tar pasientene sine alvorlig, svarer omtrent umiddelbart på helsenorge.no, er direkte og ærlig, og man føler seg ivaretatt. Han tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Anbefales på det sterkeste.

Super fornøyd!

Gruet meg litt da jeg for 1 år siden måter bytte fastlege grunnet flytting, for var så fornøyd med han jeg hadde på fana legekontor at jeg kjørte til fana de første 3 årene etter jeg flyttet til Åsane. Men det har vist seg å være til det beste. For Kvamme er kjempe dyktig. Og via e konsultasjon også veldig tilgjengelig. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Tilllitsfull, dyktig

Jeg har hatt Kvamme som fastlege fra jeg var liten. Han har alltid tatt meg seriøst, lyttet til mine problemer/symptomer. Han er veldig flink med barn. Han har også litt humoristisk og sarkastisk sans. Det er kjipt å måtte bytte fra han pga flytting til ny by.

Jeg er ikke trygg på at denne legen foretar relevante undersøkelser for min problemer.

Legen lytter til mine problemer men føler at han ikke gjør sine egne vurderinger av hva som kan være galt med meg.