John Agnar Kvamme

Tlf: 55 95 82 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Agnar Kvamme er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Agnar Kvamme

Tilllitsfull, dyktig

Jeg har hatt Kvamme som fastlege fra jeg var liten. Han har alltid tatt meg seriøst, lyttet til mine problemer/symptomer. Han er veldig flink med barn. Han har også litt humoristisk og sarkastisk sans. Det er kjipt å måtte bytte fra han pga flytting til ny by.

Jeg er ikke trygg på at denne legen foretar relevante undersøkelser for min problemer.

Legen lytter til mine problemer men føler at han ikke gjør sine egne vurderinger av hva som kan være galt med meg.

God oppfølging

Føler meg godt ivaretatt. Veldig god informasjon, føler at legen
tar seg god tid til å informere om hva som kan være galt.
God oppfølging som nevnt ovenfor, gjør at en føler seg trygg og har sterkt tro på at en har valgt rett fastlege.

Tillitsfull, profesjonell og medmenneskelig

Jeg gir min vurdering av dr.Kvamme på basis å ha hatt ham som fastlege de siste 10-15 år.

Jeg er per i dag 23 år og har hatt mer og mindre betydelig ærend der han hver eneste gang har tatt seg god tid til å både lytte til hva jeg har sagt, gjort alle de nødvendige undersøkelser og ikke minst - tatt seg tiden til forklare medisinske begrep/ tilstander og svart på alle spørsmål jeg måtte ha.

Jeg oppfatter Dr.Kvamme som svært profesjonell, grundig i sitt arbeid og flink med mennesker. Han har utgjort en stor forskjell for en til tider bekymret pasient, og hvor av jeg har hatt følelsen av å bli tatt godt vare på.

Jeg kan gi ham mine beste anbefalinger.

Meget fornøyd

Jeg var veldig fornøyd. Legen tok seg tid, lyttet og forklarte godt. Han var forståelsesfulle og hadde en god kommunikasjonsevne. Meget fornøyd.

Dyktig og seriøs

Jeg har aldri byttet fastlege etter denne ordningen tredde i kraft. Jeg er meget godt fornøyd med Kvamme. Jeg har psykiske lidelser og han har alltid stilt opp når jeg har hatt behov for hjelp.

Så en stødig og dyktig lege for min del.

Fantastisk Lege

Han er en lege som tar deg på alvor som pasient. Jeg har blitt henvist videre til spesialist når det har vært nødvendig. Det er mulig å ha kommunikasjon pr SMS og epost med Legekontoret, noe som er ypperlig om en kun skal forenge en resept eller lignende. Når det er nødvendig så har han også mulighet til å sette opp en dobbel time. Jeg har vært i kontakt med flere leger, men som fastlege er jeg meget fornøyd med John Agnar Kvamme.

Helt fantastisk

Kvamme er en lege som har pasientene i sentrum. Han er meget dyktig til å lytte, samt kommunisere. Han "ser" deg og kommer med gode råd samt innspill.
Han har vært min fastlege i 15 år og jeg vet ikke hvordan jeg skulle taklet sykdom uten hans bistand og gode råd.

Kunnskapsrik, profesjonell og ærlig

Dyktig og direkte lege, bra for deg som liker at legen sier rett ut hva han mener. 6 personer i min familie (fra 16 til 80 år) har Kvamme som fastlege, og alle er fornøyde med det.

Den beste legen jeg har hatt

En god lege som tar seg tid til og lytte og som forstår deg.

en god lege

Det virker som han er faglig sterk. Han tar grep, og gjennomfører også papirarbeidet straks.

Hyggelig

Jeg liker godt den ledige stilen samtidig som han er på topp i sine medisinske vurderinger.

Den. Bestelegen jeg har hatt

En lege som tar pasientene sine på alvor!
Skulle ønske det var flere slike leger!

Kjempeflink lege

Han forstår mine plager og kommer med flere alternativer som kan hjelpe.