John Agnar Kvamme

Slettevikveien 1 5124 Morvik
John Agnar Kvamme er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Agnar Kvamme

God oppfølging

Føler meg godt ivaretatt. Veldig god informasjon, føler at legen
tar seg god tid til å informere om hva som kan være galt.
God oppfølging som nevnt ovenfor, gjør at en føler seg trygg og har sterkt tro på at en har valgt rett fastlege.

Tillitsfull, profesjonell og medmenneskelig

Jeg gir min vurdering av dr.Kvamme på basis å ha hatt ham som fastlege de siste 10-15 år.

Jeg er per i dag 23 år og har hatt mer og mindre betydelig ærend der han hver eneste gang har tatt seg god tid til å både lytte til hva jeg har sagt, gjort alle de nødvendige undersøkelser og ikke minst - tatt seg tiden til forklare medisinske begrep/ tilstander og svart på alle spørsmål jeg måtte ha.

Jeg oppfatter Dr.Kvamme som svært profesjonell, grundig i sitt arbeid og flink med mennesker. Han har utgjort en stor forskjell for en til tider bekymret pasient, og hvor av jeg har hatt følelsen av å bli tatt godt vare på.

Jeg kan gi ham mine beste anbefalinger.

Meget fornøyd

Jeg var veldig fornøyd. Legen tok seg tid, lyttet og forklarte godt. Han var forståelsesfulle og hadde en god kommunikasjonsevne. Meget fornøyd.

Dyktig og seriøs

Jeg har aldri byttet fastlege etter denne ordningen tredde i kraft. Jeg er meget godt fornøyd med Kvamme. Jeg har psykiske lidelser og han har alltid stilt opp når jeg har hatt behov for hjelp.

Så en stødig og dyktig lege for min del.

Fantastisk Lege

Han er en lege som tar deg på alvor som pasient. Jeg har blitt henvist videre til spesialist når det har vært nødvendig. Det er mulig å ha kommunikasjon pr SMS og epost med Legekontoret, noe som er ypperlig om en kun skal forenge en resept eller lignende. Når det er nødvendig så har han også mulighet til å sette opp en dobbel time. Jeg har vært i kontakt med flere leger, men som fastlege er jeg meget fornøyd med John Agnar Kvamme.