John Agnar Kvamme

Slettevikveien 1 5124 Morvik
John Agnar Kvamme er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Agnar Kvamme

Tilllitsfull, dyktig

Jeg har hatt Kvamme som fastlege fra jeg var liten. Han har alltid tatt meg seriøst, lyttet til mine problemer/symptomer. Han er veldig flink med barn. Han har også litt humoristisk og sarkastisk sans. Det er kjipt å måtte bytte fra han pga flytting til ny by.

Jeg er ikke trygg på at denne legen foretar relevante undersøkelser for min problemer.

Legen lytter til mine problemer men føler at han ikke gjør sine egne vurderinger av hva som kan være galt med meg.

God oppfølging

Føler meg godt ivaretatt. Veldig god informasjon, føler at legen
tar seg god tid til å informere om hva som kan være galt.
God oppfølging som nevnt ovenfor, gjør at en føler seg trygg og har sterkt tro på at en har valgt rett fastlege.

Tillitsfull, profesjonell og medmenneskelig

Jeg gir min vurdering av dr.Kvamme på basis å ha hatt ham som fastlege de siste 10-15 år.

Jeg er per i dag 23 år og har hatt mer og mindre betydelig ærend der han hver eneste gang har tatt seg god tid til å både lytte til hva jeg har sagt, gjort alle de nødvendige undersøkelser og ikke minst - tatt seg tiden til forklare medisinske begrep/ tilstander og svart på alle spørsmål jeg måtte ha.

Jeg oppfatter Dr.Kvamme som svært profesjonell, grundig i sitt arbeid og flink med mennesker. Han har utgjort en stor forskjell for en til tider bekymret pasient, og hvor av jeg har hatt følelsen av å bli tatt godt vare på.

Jeg kan gi ham mine beste anbefalinger.

Meget fornøyd

Jeg var veldig fornøyd. Legen tok seg tid, lyttet og forklarte godt. Han var forståelsesfulle og hadde en god kommunikasjonsevne. Meget fornøyd.