John Agnar Kvamme

Morvik Legekontor

1993

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slettevikveien 1 5124 Morvik
John Agnar Kvamme er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av John Agnar Kvamme

Verdens beste lege

Har hatt Kvamme som fastlege hele livet, og kunne ikke hvert mer fornøyd. Han tar pasientene sine alvorlig, svarer omtrent umiddelbart på helsenorge.no, er direkte og ærlig, og man føler seg ivaretatt. Han tar seg alltid god tid, lytter og forklarer. Anbefales på det sterkeste.

Super fornøyd!

Gruet meg litt da jeg for 1 år siden måter bytte fastlege grunnet flytting, for var så fornøyd med han jeg hadde på fana legekontor at jeg kjørte til fana de første 3 årene etter jeg flyttet til Åsane. Men det har vist seg å være til det beste. For Kvamme er kjempe dyktig. Og via e konsultasjon også veldig tilgjengelig. Kunne ikke vært mer fornøyd.

Tilllitsfull, dyktig

Jeg har hatt Kvamme som fastlege fra jeg var liten. Han har alltid tatt meg seriøst, lyttet til mine problemer/symptomer. Han er veldig flink med barn. Han har også litt humoristisk og sarkastisk sans. Det er kjipt å måtte bytte fra han pga flytting til ny by.

Jeg er ikke trygg på at denne legen foretar relevante undersøkelser for min problemer.

Legen lytter til mine problemer men føler at han ikke gjør sine egne vurderinger av hva som kan være galt med meg.

God oppfølging

Føler meg godt ivaretatt. Veldig god informasjon, føler at legen
tar seg god tid til å informere om hva som kan være galt.
God oppfølging som nevnt ovenfor, gjør at en føler seg trygg og har sterkt tro på at en har valgt rett fastlege.