Tine Bruen Olsen

Greverud Legesenter AS

2008

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Greverud Legesenter AS
Flåtestadveien 3 1415 Oppegård
Tlf: 66 99 20 06 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tine Bruen Olsen er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Tine Bruen Olsen

Dyktig!

Blid, imøtekommende, lytter, virker oppriktig i sin interesse av å finne ut av det man spør om - gir trygghetsfølelsen som man som pasient kan trenge.

Super lege!

Hun er alltid hyggelig, en god lytter, men samtidig effektiv. Føler meg alltid god ivaretatt hos henne. Anbefales!

Flink med små barn!

Dr Olsen er fantastisk med små barn og god lytter. Takke være henne fikk sønnen min diagnose og nødvendig behandling. Vi er kjempefornøyde!

Fantastisk lege!

Hun er en god lytter, behagelig fremtoning og veldig seriøs. Enkel å prate med. Sjekker alltid opp om det er noe hun lurer på. Hun er også veldig flink med små barn!

trygg

god lytter, oversetter prøvesvar til forståelig, bestemt på en god måte

Har aldri følt meg så godt ivaretatt av noen annen lege

Først og fremst hører hun på mine symptomer/forklaringer m.m. Hun gir seg ikke med kartleggingen før vi er i mål.
Kommentar fra sykehuslege der jeg var henvist for videre kartlegging: "du skal vite at du er usedvanlig godt ivaretatt" Hun hadde gjort et meget grundig godt forarbeid. Og etter mange år med plager fikk jeg endelig diagnose og behandling.
Hun har det travelt, ja, men jeg føler ikke at det går utover kvaliteten på konsultasjonen

Uprofesjonell og uempatisk.

Svært vanskelig å få kontakt med, lang ventetid på timer og bruker lite tid på pasienten, kald og upersonlig med lite eller ingen forståelse for individuell problemstilling, får en følelse av at hun ikke er interessert i å hjelpe. Den eldre resepsjonisten derimot møter en med forståelse og vennlighet, dette kunne Olsen lære mye av. Uryddige og uprofesjonelle forhold hos denne legen.

Dårlig lytter

Forsinket, virker stresset, tar tlf.under konsultasjon må gå ut på venteværelse så hun kan prate uforstyrret. Forlater kontoret da hun må gjøre noe. Sier hun har dårlig tid, ikke koselig å høre. Føler hun vil bli fort ferdig, bruker ikke de 20 min.som jeg har krav på. Dårlig lytter. Har byttet til ny fastlege.

Sympatisk og hyggelig lege

Jeg byttet nylig til denne fastlegen og har kun vært der en gang. Jeg fikk allikevel et kjempegodt inntrykk av henne. Hun var blid, hyggelig og virket oppriktig interessert i å hjelpe meg som pasient. Hun tok seg også god tid. Jeg er glad for at jeg byttet til dr. Olsen, og anbefaler henne på det sterkeste!

Koselig og omtenksom lege!

Dette er en lege som tar seg tid til problemene dine, uansett om du kommer med bare et eller flere.

Hun er alltid blid, hyggelig og omtenksom, har jeg fått inntrykk av.

Fantastisk dame:)

Kjempe flink lege, som tar seg tid til deg og ikke bare sier virus når du kommer inn døren! Beste legen jeg har vært borti :-)