Kjetil Lorentsen

Lindås Legekontor

2005

Lindås Legekontor Telefonnummer56 34 35 8056 34 35 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lindås Senter, Kolåsvegen 5 5955 Lindås
Kjetil Lorentsen er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av Kjetil Lorentsen

Empatisk og oppdatert

Jeg vil beskrive lege Lorentsen som en empatisk, faglig dyktig og kompetent lege. Det var først da jeg traff ham at jeg turte å snakke høyt om mine utfordringer. Han er veldig tilgjengelig for sine pasienter, kommer med gode råd og anbefalinger og lar pasient være pasient. Jeg føler meg ivaretatt og er veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått hittil!

Meget kompetent og grundig lege. Anbefales

Tar seg tid, har satt seg inn i saken på forhånd, argumenterer godt. Jeg var litt skeptisk til alle medikamentene som er foreskrevet, men har akseptert hans begrunnelse.

Hyggelig og omsorg lege.

Flink og hyggelig legen. Han er omsorgsfull og troste de som har smertefull. Han gir seg ikke hvis han ikke finne ut med problemet. 😊

Beste fastlegen noen sinne

Dr. Lorentsen er den beste fastlegen man kan ønske seg. Han står på for sine pasienter og gir aldri opp.

Fornøyd

Har hatt Lorentsen i noen år, og eg er fornøyd. Han lytter på det eg fortell, tar deg på alvor og gjer alt nøye. Så eg er fornøyd, kunne ikkje hatt ein bedre lege enn han. ☺