Kjetil Lorentsen

Autorisasjon (2005)

Knarren legesenter Telefonnummer56 37 59 6056 37 59 ...
Knarren legesenter Kvassnesvegen 40 5914 Isdalstø
Kjetil Lorentsen er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Kjetil Lorentsen

Tillitt fra første øyeblikk

Kjetil er en suverent dyktig og tillitsvekkende lege!

Han er svært dyktig til å lytte til pasienten, og tar seg god tid til å danne seg et riktig bilde av situasjonen. Han har masse kunnskap, og er dyktig til å søke videre der hans egen kunnskap er begrenset. Han evner å se pasienten i sin helhet, og hvordan forskjellige symptomer enkeltvis og sammen påvirker fysisk og psykisk. Det kan hende han er en halvtime forsinket, men da er det greit å tenke på at han før deg har brukt litt ekstra tid på en pasient som virkelig har hatt behov for hans tid og kompetanse.
Kjetil viser også styrke ved å klart si fra dersom han ikke er fornøyd med oppfølging/behandling i andre deler av helsevesenet.
Jeg gir Kjetil mine beste anbefalinger.

Meget frnøyed.

Jeg traff ham bare to ganger, men han viste meg stor respekt og ga meg mye tid for første gang, og han fatter pasientene.
Og samt følte jeg meg veldig heldig at jeg har fått den legen.

Omsorgsfull

Doktor Lorentsen⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Han er den beste legen.👍 Han tar alltid god tid med sine pasienter, hører og aksepterer følelser og har gode råd. Han er faglig og flink med barna og henviser til spesialist om det trengs. Vi er veldig glad for å ha han som fastlege til vår familie.😊

Empatisk og oppdatert

Jeg vil beskrive lege Lorentsen som en empatisk, faglig dyktig og kompetent lege. Det var først da jeg traff ham at jeg turte å snakke høyt om mine utfordringer. Han er veldig tilgjengelig for sine pasienter, kommer med gode råd og anbefalinger og lar pasient være pasient. Jeg føler meg ivaretatt og er veldig takknemlig for all hjelp jeg har fått hittil!

Meget kompetent og grundig lege. Anbefales

Tar seg tid, har satt seg inn i saken på forhånd, argumenterer godt. Jeg var litt skeptisk til alle medikamentene som er foreskrevet, men har akseptert hans begrunnelse.