Toril Lømsland

O.J. Brochs gt. 10 5006 Bergen
Toril Lømsland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toril Lømsland

OK

Umulig å få kontakt på telefon. Blir satt over til svarer som tyter til den stopper av seg selv.
Det er vel ikke mange som haf fax, hva med mail adr.

En utmerket lege

Jeg har hatt Toril som lege i en 10-års-periode, og har vært svært fornøyd med å ha henne som lege. Hun er veldig sympatisk, og det er tydelig at hun bryr seg om pasientene sine. Hun er dessuten meget grundig, og nøler ikke med å henvise til spesialist hvis det er behov for det. Jeg har også bare hatt gode erfaringer med de andre som jobber ved legekontoret. Man kan sende SMS for å bestille time, noe jeg syns har forbedret tilgjengeligheten til legen. For øvrig er det av og til litt lang ventetid på venterommet. Jeg har flyttet og blir derfor nødt til å finne en ny fastlege nå, men skulle ønske jeg kunne fortsatt å ha Toril som lege.

Slik er lykketreff for meg!

At jeg tilfeldigvis gikk til Toril Lømsland den gangen jeg som student i Bergen en gang på nittitallet ble syk var hell i uhell. Makan til flott lege og ikke minst menneske skal en lete lenge etter i legestanden. Sant nok er det lang ventetid, både på å få time og på selve venterommet, men det gjør ingen verdens ting, så lenge en er klar over det. Hun følger opp, husker, lytter, hjelper og veileder på en måte som gjør at en føler seg både sett og ivaretatt. Jeg har fått et bedre liv og økt livskvalitet gjennom hennes innsats som lege. Selv etter at jeg flyttet langt avgårde etter studiene, har jeg aldri et øyeblikk vurdert å få en ny fastlege.

En unik lege

Toril Lømsland er en svært flott lege. Jeg har fulgt etter henne i 25 år og har alltid blitt godt behandlet av henne. Hun tar meg på alvor. Jeg vil aldri bytte selv om avstanden er litt lang og ventetiden det samme. Når en først kommer inn til henne er ventetiden glemt!

Dr Toril Lømsland is 100% dedicated to her patients

I have had this fantastic, dedicated doctor since 1995. Dr Lømsland is very experienced and solution oriented doctor who takes her patients seriously and devotes her time and focuses for the need of her patients.