Toril Lømsland

Autorisasjon (1985)

Toril Lømsland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Toril Lømsland

Alltid trygg og ivaretatt

Å være hos Toril er en så utrolig god følelse. Man blir alltid tatt på alvor. Hun har alltid tid til deg, selv om det medfører venting, ville jeg aldri byttet. Utrolig takknemlig ❤️

Verdens beste lege!

Jeg kunne virkelig ikke fått en bedre fastlege enn Toril. Hun er et fantastisk menneske, så utrolig empatisk og bryr seg oppriktig om pasientene sine. Hun har vært til så stor hjelp for meg i veldig mange år nå, og det er jeg utrolig takknemlig for.

Jeg har nok gått til Toril i over 15 år nå, helt siden jeg gikk på barneskolen, og føler meg heldig som har en fastlege som hun.

I tillegg til å være til hjelp med hva enn det skulle være, har hun også et humør som virkelig smitter over. Hun er alltid så smilende og blid, og jeg kan føle meg bedre etter å ha vært hos hun bare på grunn av det også.

Ventetiden er kanskje litt lang (som oftest opp mot en time), men det føles så verdt det når jeg først får komme inn! En av grunnene til ventetiden er også at Toril tar seg tid til pasientene sine. Jeg har ofte opplevd selv at dersom jeg har trengt en akutt time når noe spesielt har skjedd, og det egentlig ikke har vært noe ledig, har hun likevel tatt seg tid til meg innimellom de andre pasientene.

Opplever også tilgjengeligheten som veldig bra, da jeg alltid får svar på SMS enten samme dag eller senest dagen etter. Har heller aldri vært noe problem å få en akutt time enten på dagen eller senest dagen etter, og jeg har gått svært ofte til legen de siste 10 årene.

Jeg anbefaler virkelig Toril!

null kontakt, null ledig time..

Har Lømsland som fast lege for hele familien, det er jo meningsløst.. siden fastlege ordningen startet har vi måtte bruke Aleris og Volvat som løsninger..
Er jo null svar å få, og hvis vi faktisk klarer å komme igjennom er det 2-3 uker ventetid... Er jo NÅ vi trenger det, ikke om 3 uker liksom.. For et barn som har slått seg eller vondt et sted..

Fantastisk lege og person

Vi som får ha Toril som fastlege er veldig heldig. Hun er en fantastisk dyktig lege som tar pasientene sine på største alvor. Ikke bare er hun faglig dyktig men utviser stor medmenneskelighet når det er ting som er vanskelig.

Hun tar seg veldig god tid til pasientene sine, det kan derfor bli en del ventetid, men det glemmer man når man kommer inn.

Jeg er veldig takknemlig for å ha en så god fastlege som Toril :)

OK

Umulig å få kontakt på telefon. Blir satt over til svarer som tyter til den stopper av seg selv.
Det er vel ikke mange som haf fax, hva med mail adr.