Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av Legene i Berstadhuset

Meget hyggelig og god fastlege!

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen siden 1. februar 2019. - Hun en meget god lege som jeg absolutt vil anbefale!

Hyggelig, men uprofesjonell, hektisk og lite tilgjengelig

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Skulle inn for å ta en rutine-blodprøve etter å ha spist vegansk i 2 år. Ble møtt med stor skepsis og hun skulle gang på gang påpeke at dette ikke er "et fullverdig kosthold". Fikk også beskjed om å drikke ett glass skummet melk om dagen og hun var også opptatt av å si at dette er et "ekstremt kosthold". Det jeg syntes var mest ubehagelig var at hun sa: "så du går aldri på besøk du da?", som om kostholdet mitt gjør at jeg ikke har venner?. Håper hun leser seg opp på dette, for de utsagnene hun kommer med stemmer ikke overens med nyere forskning på feltet og opplevdes ubehagelig og lite profesjonellt. Ellers er det lang ventetid for å få time og man må regne med å måtte vente i opptil en time over avtalt tid for konsultasjon. Det er også tydelig at det er hektisk og at hun vil fortest mulig videre til neste pasient, det er lite tid for kommunikasjon og samtale.

Men vil gi masse ros til legesekretærene som utfører blodprøver. De er virkelig varme og omsorgsfulle og jeg opplevde at min sprøyteskrekk, redsel og besvimelse virkelig ble tatt på alvor. De tok seg god tid og forklarte tydelig hva som ble gjort. Fantastiske damer begge to!

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Ville bare melde om at hun er virkelig bra! Forståelsesfull og grundig - et flott legeemne.

Takk!

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Får alltid svar på spørsmål, dag som kveld (helsenorge.no). Fremstår som hun bryr seg. Tar både fysiske og psykiske sykdommer på alvor. Kan trygt anbefale henne videre.

Flott kontorprrsonale

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg er fast bruker av legekontorets sekretærer.
Alltid like hjelpsom, smilende og imøtekommende.
Fortsett slik.
Mvh