Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med lege Toril T. Gjedrem. Har alltid fått god hjelp.Hun følger meg opp. Må og’ gi ros til de alltid blide «damene», som tar prøver av meg og alltid er hyggelig i telefonen.

Følger ikke opp

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Benyttet meg av Toril som fastlege i 2 år mens jeg studerte i Bergen. Selv om hun personlig er en varm og hyggelig dame, er jeg svært misfornøyd med henne som fastlege.

Jeg er ikke mye hos legen, men opplevde alltid problemer de gangene jeg var der. Hun var enten for sen (selv om jeg hadde første ledige time for dagen) eller så oppsto det problemer med henvisninger. Jeg dro aldri fra et legebesøk med følelsen av å bli tatt på alvor eller at problemet jeg oppsøkte for ble løst. Særlig alvorlig mener jeg det er at hun glemte å henvise meg videre etter jeg oppsøkte for et alvorlig psykisk problem. Jeg tok kontakt tidlig i mai, og har i skrivende stund (slutten av juli) enda ikke fått noe videre oppfølging på problemet jeg presenterte.

Alt i alt er jeg svært misfornøyd.

Nedlatende og mangel på kunnskap

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg har hatt en lang sykdomshistorie tidligere men dette ble ikke tatt hensyn til når jeg byttet lege til Toril etter at jeg flyttet til Bergen. Hun tar deg ikke seriøst og gjør ingen forarbeid, og kjenner deg ikke igjen for hvert besøk. Hver gang jeg kommer dit med samme problem må vi alltid starte på nytt. Hun er også veldig nedlatende i talemåten hennes. Verste legen jeg har hatt, hun er ikke oppdatert på det medisinske.

Trygg og god!

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Fastlegen min stiller alltid opp for meg som pasient. Gode samtaler, veiledning og gjensidig respekt, i trygge omgivelser.

Full score fra meg :)

Svært god oppfølging

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Hun er omsorgsfull og hyggelig. Oppriktig interessert i helsen min, i tillegg andre ting i livet mitt.
Har alltid vært tilgjengelig og støttende.
Har nå vært min fastlege i over 10 år og jeg gruer meg til den dagen hun går av med pensjon.