Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av Legene i Berstadhuset

Effektiv, flink og forståelig

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Mitt første møte med Anne var en kjempe god opplevelse. Hun tok meg på alvor, jobber effektivt og er en flink lege. Kjempe fornøyd med tanke på alle de dårlige anbefalingene fra siden.

Uhøflig og lite tilstede

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

For meg er hun ikke egnet til å være fastlege. Hun virker rett og slett uinteressert i deg og dine problemer, dårlig til å lytte og uhøflig.
Fraråder henne som fastlege.

Fin og jordnær

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Jeg opplever Anne som sympatisk, tilstedeværende og er fornøyd med henne som min lege. Har ofte følt meg ukomfortabel med andre leger.

ikke å anbefale

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

man får alltid en time og personalet er veldig hyggelig, derfor er det veldig synd at jeg overhodet ikke føler meg komfortabel med henne. Hun er bare ikke empatisk i det hele tatt, sitter langt inni datamaskinen - den føles viktigere enn det jeg hadde å si. jeg fikk lite informasjon som kunne hjelpe eller betrygge meg - noe jeg synes er en del av en leges jobb.
Etter fire ganger i en kald atmosfere, bytter jeg.

Upersonlig

Lege: Anne Heinriche Deisz Skrevet

Jeg byttet fastlege i håp om å få fortgang i en lang prosess i anskaffelse av en spiral. Når jeg først fikk legetime ble det satt av nok tid til å utføre en innsettelse, altså 20 minutter. Da jeg møtte Anne, følte jeg meg ukomfortabel - jeg følte jeg var til bry og bare tok opp tiden til andre viktigere pasienter. Hun henviste meg umiddelbart til en privatklinikk i Bergen, etter å spurt et spørsmål som kunne blitt redegjort på den personlige chatten: «Har du født tidligere?». Ikke nok med det, jeg fikk ikkje time hos privatklinikken før 4 måneder senere. Jeg betalte rett og slett ca. 300kr for en mildt ukomfortabel samtale med noen jeg ikke følte hadde tid til meg.