Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Trygg imøtekommende kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Føler meg veldig trygg:) Undersøker meg grundig. Jeg kan spøke med henne. Det betyr mye.

Nedlatende og med forutinntatte holdninger

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Har tidligere vært svært fornøyd med Toril. Men tilitt er forsvunnet og oppfatter at hun har fått nedlatende holdninger og er svært forutinntatt i sine vurderinger og spør sjeldent om hvorfor og virker svært forutbestemt i alt hun gjør og det siste årene uten og spøre
og jeg oppfatter at hun kommer med stråmanns argumenter på lege timene og hun og er svært konfronterende uten og spore enkle spørsmål før hun konkluderer..

Tapt seg

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Virket interessert, forståelsesfull, dyktig og grundig før. I det siste har hun kommet med stygge, sårende og nedlatende kommentarer.
Føler meg ikke hørt. Blir møtt med nærmest sinne (og utålmodighet) over at jeg kommer dit allerede før jeg får presentert grunnen for legetimen. Mulig lei og overarbeidet, men det blir spekulasjoner.
Uprofesjonelle utsagn iallfall! Veldig vonde opplevelser der de siste gangene.

Uprofesjonell

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Ble møtt av en lege som virket nedlatende og ikke var interessert i å høre på min problemstilling.

Hun skulle gjøre undersøkelser, som ble gjort på en måte som føltes svært ubehagelig.

Virket som det var om å gjøre å få meg ut døren snarest mulig, hadde i tillegg sittet lenge og ventet på timen.

Kan håpe det kun var en dårlig dag fra legen sin side.

Grundig og forståelsesfull

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Toril er en fantastisk lege som alltid tar meg på alvor. Hun tar seg alltid god tid til meg, og er lyttende, forståelsesfull og empatisk.