Victor Markov

Autorisasjon (2004)

Tysnes Helsesenter Telefonnummer53 43 70 8053 43 70 ...
Uggdalsvegen 301 5685 Uggdal
Victor Markov er en av 3 fastleger i Tysnes

Siste vurderinger av Victor Markov

Tak

Long time ago i see smart doctor. I was very surprised how Victor talk whit you. Very smart man. Thank You Doctor

Veldig flink og grei lege.

Den beste fastlege jeg har hatt til nå i livet. Flink til å lytte. Gir overbevisende tilbakemelding og informasjon på mine helsespørsmål. Henviser meg til spesialist når han finner det nødvendig

dyktig

Jeg har byttet lege flere ganger, men vil ikke gjøre det lenger. Jeg har det siste året komt til Victor med ulike problemer og har hver gang fått god hjelp. Man kan se og føle med en gang at han har mange år med erfaring bak seg!

En erfaren lege

Jeg og mine barn har hatt Victor som fastlege i en god stund nå, og jeg har bare positivt å si om han. Han har alltid vært veldig hjelpsom når det gjelder tips om viderebehandling, og i den forstand en veldig effektiv lege. Jeg håper han fortsetter på Tysnes, og er svært takknemlig for alt han har gjort for meg og mine barn.

En dyktig lege!

Victor er en utrolig flink og omsorgsfull lege. Han tar seg alltid god til til å høre på meg og gir konstruktive tips og tilbakemeldinger.