Thomas Mildestvedt

Autorisasjon (2000)

Thomas Mildestvedt er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Mildestvedt

Tenderte mot mobbing

Thomas er ikke min fastlege, fikk tilbud om akutt-time hos han siden min fastlege ikke hadde ledig time samme dag. Opplevde legebesøket som lite konstruktivt. Jeg opplevde ham som arrogant og lite interessert i finne ut hva som var årsak til mine smerter. Han kommuniserte lite, men rakk å komme med negative bemerkninger relatert til min vekt. Bestillte time hos min fastlege rett etter dette besøket.

TIlgjengelig

Har hatt en del kontakt med denne fastlegen siste året, og han har hjulpet meg godt både under timer og over telefon og mail. Liten ventetid for time, og muligheter for tinging over nett eller sms.

Full pott

Ingenting mer å ønske. Kommuniserer meget godt, tar seg tid samtidig som han er effektiv og hyggelig. legekontor tilgjengelig på telefon og nett. Bred service på faglig høyt nivå.

Min fastlege

Faglig dyktig, imøtekommende, god tid, lytter. Løs tone, men alvorlig når det trengs.

En super lege!

Er kjempefornøyd! Effektiv og flink, lite dikedering, men på en måte som gjør at jeg samtidig føler meg ivaretatt. Veldig greie folk i resepsjonen, de er også veldig flinke til å ta blodprøver. Anbefales på det varmeste!