Thomas Mildestvedt

Minde Allè 48 5068 Bergen
Thomas Mildestvedt er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Mildestvedt

Usympatisk

Han lytter ikke og ler vekk problemer. Gir ikke den hjelpen som det er behov for. Patriarkisk oppførsel så du føler deg som en drittunge etter å ha vært innom kontoret hans. Selv om det er min kropp så tells ikke mine erfaringer for han vet best.

Min fastlege er på samme kontor og jeg har kun gått til Mildestvedt når jeg trenger time på dagen og min fastlege er opptatt. Nå velger jeg heller legevakten sine 4t ventetid... selv med 40 i feber..

Meget oppegående og morsom

Utrolig bra service og intelligent diagnosering, fikk påvist jumpers knee og epilepsi på ekstremt få besøk!

Mildestvedt er den beste legen jeg har hatt

Han har fulgt meg tett opp fra første dag , han er sympatisk, rolig og lytter på det jeg har å si .Jeg har bare positive opplevelser fra det legekontoret , de er alltid smilende og blide alle de ansatte.

Måtte bytte

Jeg måtte til slutt bytte til en anne lege da TH hadde en for sarkastisk og nedlatende tone. Jeg gruet meg til å gå til denne legen. Manglende evene til god kommunikasjon.

Dyktig, tilgjengelig, presis

Har gått til denne legen i 7-8 år. Han jobber ikke alle dager, men man får gjerne skvist seg sjøl inn når det haster lel. Veldig effektive timer, han lytter godt, virker oppdatert på diverse forskning og medieoppslag, og kommer med en balansert og åpen diagnose for hver gang: Slik tolker han symptomene, dette kan man gjøre, dette er fornuftig å la være å gjøre osv. Bryr seg. Veldig oppegående type som jeg oppfatter som tillitsvekkende.