Thomas Mildestvedt

Minde Medisinske Senter

2000

Minde Medisinske Senter Telefonnummer55 21 85 9055 21 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Minde Allè 48 5068 Bergen
Thomas Mildestvedt er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Mildestvedt

En lyttende kunnskapsrik lege

Jeg har en fastlege som lytter, og som en kan diskutere problemstillinger med. Føler jeg blir ivaretatt, og er trygg på at han gjør gode vurderinger. Er det nødvendig, sender han meg videre til spesialist.
Dette er en lege, og ikke en kelner som tar imot bestillingen din uten videre spørsmål. Men vil du ha en lege som lytter, gir deg bedre innsikt og kan sette ting i perspektiv er dette en god lege.

God på vanlig medisinske problemer

Kan lite om psykiske problemer og er vanskelig med å prøve ut nye medisiner. Ikke særlig mye av empati .

Kontordamene er super grei 👍

Tar seg tid og hører etter.

Er flink til å lytte,og ta ting på alvor , god og forklare og sette riktige diagnoser. Flink å roe ned pasienten.

Trygg og omsorgsfull

Thomas er en lege som virkelig stiller opp når det gjelder. Han bryr seg om pasientene og skaper en god og tillitsfull relasjon. Resepsjonist damene er også fantastiske.

Besserwisser

Tok seg ikke bryet med å bli kjent med meg og min situasjon, mest opptatt av å sette meg i bås, fortelle meg hva jeg burde gjøre og hive meg ut. Trenger ikke noe stakkars meg, bare en lege som stiller opp når det trengs, kan ikke anbefale denne legen til noen.

Kontordamene er kjempeskjønne.