Thomas Mildestvedt

Minde Medisinske Senter

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Thomas Mildestvedt er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Mildestvedt

Har aldri truffet en verre lege

- Tar ikke ting på alvor
- Lite empatisk
- Dårlig kommunikasjon
- Dårlig oppfølging
- Ler vekk problemer
- Ikke lytter

Kan ikke anbefale heller!

Mangel på empati i kommunikasjonen

Empatisk kommunikasjon er særlig viktig i møte med pasienter. Dette mestrer ikke dr. Mildestvedt på en god måte. Hans kommunikasjonsstil er ovenfra og ned. Snakker til pasienten i tredje person. På grunn av kommunikasjonsstilen, har jeg ikke fått tillit til denne legen. Jeg bytter lege.

En GJENNOMFØRT fastlege

Denne legen er den første eg har gått til som bruker tid på å lytte, men samtidig er effektiv. Jeg har slitt med diverse helseplager, men grunnet dr.Mildestvedt sin hjelp har jeg nå fått motivasjon til å ta tak i livet mitt. Takk.
Han jobber ikke 100% som fastlege fordi han er ansatt på universitet som lærer i tilegg og det gjør at tilgjengeligheten ikke alltid er like stor, men jeg ser på det som positivt fordi det er opprettholder kunnskap.

En lyttende kunnskapsrik lege

Jeg har en fastlege som lytter, og som en kan diskutere problemstillinger med. Føler jeg blir ivaretatt, og er trygg på at han gjør gode vurderinger. Er det nødvendig, sender han meg videre til spesialist.
Dette er en lege, og ikke en kelner som tar imot bestillingen din uten videre spørsmål. Men vil du ha en lege som lytter, gir deg bedre innsikt og kan sette ting i perspektiv er dette en god lege.

God på vanlig medisinske problemer

Kan lite om psykiske problemer og er vanskelig med å prøve ut nye medisiner. Ikke særlig mye av empati .

Kontordamene er super grei 👍