Thomas Mildestvedt

Autorisasjon (2000)

Thomas Mildestvedt er en av 249 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Thomas Mildestvedt

Stabil fastlege

Jeg har hatt Thomas i ca 12 år.

Thomas har høg kompetanse i sitt fagområdet og det er ikke tvil på at han trives med jobben sin.

Thomas er selvsikker, direkte og ærlig person, og han tar til rette på hva som er best for pasienten.

Han vil kun det beste for pasienten, og med sitt faglig bakgrunn så har han en sterk ryggrad!
Jeg føler meg alltid trygg og hørt etter møte med han.

Anbefales!

En veldig god fastlege

Thomas har vært min fastlege i snart 20 år. Jeg har virkelig en enorm tillit til ham, siden han alltid møter meg på en åpen, vennlig og nysgjerrig måte, diskuterer og vurderer i fellesskap med meg, og møter meg med solid kunnskap, lang erfaring, og ansvarlighet.
Veldig sterk på kommunikasjon, godt forberedt, og trygg.
Aldri noe tull med sekretærene, timene eller annet praktisk - et veldig ryddig og tillitsvekkende legekontor.

Mye fokus på vekt, og ikke plager

Mener at mye av plagene man kommer til ham med er pga overvekt.
Foreslår ofte at man må aktivisere seg mer, men tror ikke dette er løsningen på ALLE mine plager.
Er ikke ofte til lege, og Thomas bistår ikke akkurat med å senke terskelen for å ta kontakt.
Fordi jeg ikke ofte er hos lege, benyttes ofte halvparten av de 15 minuttene på å gå gjennom personalia og om noe har endret seg lokalt.

Meget dårlig opplevelse

Jeg har vært til to timer hos TM på grunn av min lege hadde lang ventetid begge gangene ble jeg helt satt ut av måten han snakket til meg . Han var sarkastisk, frekk og lite imøtekommende og mente jeg innbilte meg smerten. Han var på ingen måte intrissert i hva jeg hadde å si men hadde bestemt seg på forhånd at jeg kun var stresset pga min livssituasjon og formidlet dette til meg på en veldig ufin måte.

Et røft år med han som fastlege

Han sa at jeg innbilte meg og hadde vrangforestillinger av problemene mine. Han sa jeg burde oppsøke psykolog om dem; og at jeg burde stikke innom og prate om dem.
Det er ikke noe kjekt å gå rundt og ha det vondt hele tiden og på toppen av det få høre av fastlegen at smerten, er noe jeg har diktet opp, for gøy, for det er så gøy å bruke tid, penger og krefter på å ikke bli trodd på. Hvorfor skulle jeg kontinuerlig betalt for å høre at fysisk smerte, som jeg ble feilaktig påført etter et inngrep, kan skje med alle andre bortsett fra meg? Jeg vet forskjellen på fysisk og mental/emosjonell smerte, men han hadde alt bestemt seg for at det ikke var noe håp for meg å bli ''bedre, fysisk'' og at drømmene jeg hadde om å bli noe innen hobbyen jeg drev med for tiden, skulle jeg bare glemme. Han sa og jeg siterer; ''noen idrettsutøvere kan forstue eller brekke de aktuelle kroppsdelene som har gjort de til gode utøvere innen idretten de driver, men alt har sin slutt og jeg tror du burde vurdere andre ting''.
Ikke akkurat motiverende og oppløftende ord fra en som man har tillit til kan hjelpe en selv. Vertfall ikke noe man vil høre når man har holdt på med noe hele livet, blir fratatt muligheten til å fortsette grunnet noe man ble påført og på toppen av det hele, ikke bli trodd på av verken kirurgen eller fastlegen.