Stina Lind Monsen

Autorisasjon (2004)

Stina Lind Monsen er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Stina Lind Monsen

Kunnskapsrik, men "utilgjengelig"

Hun virker overarbeidet, må vente lenge for å få en legetime hos henne, må også vente lenge på venterommet- noen ganger 1 time. Men når man endelig får komme inn på time hos henne, tar hun seg godt tid. Hun er svært interessert i meg som pasient. Lytter og tar nødvendige prøver. Svarer ikke kjapt på e konsultasjon.

Fantastisk lege🙂

Jeg byttet til Stina som fastlege for litt snart to år siden. Hun er kunnskapsrik og ærlig. Henviser videre hvis hun er usikker på noe. Hun svarer innen ofte innen ett døgn på henvendelser på hlsenorge, og tar seg god tid til å snakke med meg når jeg har time. Føler meg så trygg og godt ivaretatt som pasient! Anbefales på det varmeste👍

Drømmelege

Stina tar seg tid, lytter og er oppriktig interessert i pasientene. Hun er også veldig flink med barn, og vi misunner Øygarden som nå har fått en meget hyggelig og kompetent lege.

Vil bli savnet.

Har hatt Dr.Monsen som fastlege noen år, og har vært svært fornøyd. Hun er dyktig, empatisk, lydhør, og jordnær.
Leit for oss at hun er flyttet litt for langt unna. Hun vil bli savnet på Askøy, men ønskes lykke til i Øygarden!

Trygg og kunnskapsrik

Kjempehyggelig, effektiv og imøtekommende :) Hun lytter og har tid til å snakke med meg. Går hjelp til det jeg trenger hjelp til. Er veldig fornøyd. Topp lege :)