Kari Møen

Autorisasjon (1995)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Kari Møen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Møen

Fantastisk lege

Jeg har hatt Kari som lege i mange år, hun er bare helt fantastisk. Tar deg på alvor, flink til å lytte og er løsningsorientert. Får alltid klem av henne når jeg kommer og føler med godt mottatt. Måtte dessverre bytte lege fordi jeg flyttet til en annen by, veldig trist å miste en så flink lege. Anbefales på det varmeste.

Behagelig

Kari Møen er en dyktig, trygg, blid, og hyggelig lege. Veldig imøtekommende. Hun er også flink med barn. Ufarliggjør legebesøket for dem med lek og forsiktig tilnærming.

Veldig avfeiende

Hun er veldig søt og gir en klem hver gang vi møtes. Jeg merker at hun mener det godt, men i nå har hun for tredje gang skrevet ut resepter til meg som ikke er de rette. Det finner jeg ut når jeg kommer til apoteket. Det gjelder alt fra prevensjon til kvisekremer. Jeg går ikke ofte til legen, men dette har vært de siste årene.

Hun følger ikke med på hva jeg sier, og jeg prøver ganske hardt, men blir «hyggelig avfeid». Jeg tror det skjer fordi hun så veldig gjerne vil fortelle meg at alt skal gå bra, men jeg trenger ikke trøst for at jeg har kviser. Jeg trenger kompetent hjelp. Jeg likte henne også veldig godt i begynnelsen, og byttet til henne etter anbefaling fra ei venninne. Men hyggeligheten hennes kommer rett og slett i veien for kompetansen, tror jeg.

Trygg og god

En klem når kommer inn døra til henne . Alltid omsorgsfull og lytter til det du sier. Hun har øyekontakt og er dyktig i jobben sin som lege. Hun er også fastlegen til barna mine og vi er alle veldig fornøyd

Omsorgsfull og lyttende

Har hatt Kari som fastlege i snart 7 år. Ho har alltid møtt meg med åpent sinn, hørt på mine bekymringer, henvist meg videre og ender alltid mitt besøk med en klem. Fleire av mine veninner har bytta til ho, og alle er veldig fornøgd. Flott dame, dyktig lege!