Kari Møen

Engen Legesenter DA

1995

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Engen Legesenter DA
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tlf: 55 30 49 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Møen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Møen

Trygg og god

En klem når kommer inn døra til henne . Alltid omsorgsfull og lytter til det du sier. Hun har øyekontakt og er dyktig i jobben sin som lege. Hun er også fastlegen til barna mine og vi er alle veldig fornøyd

Omsorgsfull og lyttende

Har hatt Kari som fastlege i snart 7 år. Ho har alltid møtt meg med åpent sinn, hørt på mine bekymringer, henvist meg videre og ender alltid mitt besøk med en klem. Fleire av mine veninner har bytta til ho, og alle er veldig fornøgd. Flott dame, dyktig lege!

Følger opp pasienten

Kari hører hva jeg sier og følger godt opp. Henviser ved behov. Kunnskapsrik og "våken" lege. Veldig fornøyd.

Bytt til denne legen!

Denne legen er bare helt fantastisk.
Hun lytter. Tar alt på alvor. Er interessert. Ser deg inn i øynene. Bryr seg. Har oppfølging og vil deg bare godt.

De i skranken er også veldig hyggelige og hun som tok blodprøver var utrolig grei.

Verdt å stå på venteliste for!

Jeg skal aldri bytte lege igjen.

Veldig dyktig lege. Var sammen med dattera mi på nesten 2 år hos henne som vikar. Meget bra. Gjorde alle undersøkelser nøye og så flink med barn og flink å høre på.

Hyggelig og tillitsvekkende lege

Hun er alltid hyggelig og imøtekommende, og hun inngir tillit
og trygghet for den behandlingen som gis.

Et fantastisk førsteinntrykk!

En mer rolig, imøtekommende og behagelig lege tror jeg ikke finnes. Føler meg svært godt ivaretatt. Takk!

Hun har trolig reddet livet mitt

Jeg tok er prostata sjekk og den var fin. Hun ville i tillegg ta en blodprøve (psa), og dette er ikke vanlig. Jeg fikk konstatert kreft, etter flere undersøkelser / prøver. Jeg kom til i tidlig fase, og kreften blir fjernet med kirurgi (ingen stråling / cellegift)

Super lege

Har hatt Kari Møen som fastlege siden tidlig 90-tallet, og har bare gode erfaringer med henne. Gode råd og henviser fort til andre dyktige spesialister om nødvendig.

Absolutt den flinkeste.

Kari Møen er den flinkeste og beste legen jeg kan få. Hun ser ikke bare sykdommen min, men har hele meg i fokus når jeg kommer inn døra. Hun er alltid sprudlende og gir meg den hjelpen jeg trenger og jeg føler meg alltid bedre når jeg går derfra.

Lite forståelse!

Lytter ikkje.
Lite forståelse, tar ikkje ting på alvor.
Lite kunnskap om min diagnose.
Gjer ofte ikkje som avtalt.
Roter fælt, særlig med henvisninger og prøvetaking.
Skylder sine feil på andre.
Bagatelliserer.
Usikker.
Lite oppfølging.
Begynner alltid å snakke om ting som ikkje angår helsa mi, ganske frustrerande på den vetle tilmålte tida.
Er slitsomt høg radio på venterommet, elles trivelig venterom.
Kan godt fortelle at dette har eg ikkje greie på og henvise meg vidare, enn å late som om ho har kunnskapen som skal til.
Treng du ein effektiv lege med tak i, styr unna!

Utrolig god lege

Har hatt Møen som fastlege i nesten ti år. Aldri noe kluss! Tilgjengelig innen én uke, som regel. Smiler til alle, spøkefull og beroligende. Jovial og dyktig. Får alltid et håndtrykk ved ankomst, og alltid en klem når man er ferdig. Du er garantert til å gå derfra med et smil om munnen. Sats på Møen!

Fantastisk lege!

Kari Møen er en utrolig dyktig og hyggelig lege! Hun er alltid blid og imøtekommende, og veldig behagelig å snakke med. Hun tar deg på alvor, lytter og tar seg god tid. Man føler seg godt ivaretatt, og hun gir all nødvendig hjelp man måtte trenge. Føler meg veldig heldig som har henne som fastlege!

Har du Kari som fastlege, er du heldig!

Jeg trakk virkelig vinnerloddet når jeg fikk tildelt Kari Møen som fastlege for mange år siden. Hun er dyktig, empatisk, behagelig og veldig trivelig. Hun er rask og effektiv som person, men hun stresser ikke og tar seg god tid til å lytte på hva du sier som pasient. Hun virker genuint interessert i deg og din helse. En ting jeg virkelig setter pris på er at hun gjerne sender deg videre til spesialister hvis hun føler at behovet er der, og hun ser til at du blir fulgt opp. Kari Møen må være kronjuvelen blant fastleger i Bergen og jeg kan med glede anbefale henne på det sterkeste. Mvh Linda G.

Verdens beste lege

Hun er virkelig verdens beste lege. Tar deg alltid på alvor. Lytter og forstår. Sender deg videre hvis hun føler hennes kompetanse ikke strekker til. Tar seg god tid. Er alltid blid. Kommer aldri til å bytte lege, og er veldig glad min sønn fikk henne automatisk ved fødsel.

Fantastisk Fastlege !!

Kari er en fantastisk flink lege, hun lytter, tar deg på alvor, sender videre til spesialister om det ikke er hennes felt. Veldig fornøyd, har hatt henne i mange år. Hun tar seg tid til pasientene sine, viser empati og omsorg .

Rett person på rett sted

Kari har vært min fastlege i mange år. Jordnær person som er flink til å lytte. Dyktig i sin jobb.

Hun er en fantastisk lege. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, at hun er genuint interessert og at hun bryr seg. Jeg har lenge hatt et anstrengt forhold til alt som har med legebesøk å gjøre, men jeg gruer meg aldri til å møte opp hos henne! Jeg er faktisk såpass fornøyd at jeg vurderer å beholde henne som lege selv om jeg en gang flytter lengre bort. Setter stor pris på hennes imøtekommenhet. Ingenting negativt å komme med.

God lege

Jeg synes hun er en god lege, som lytter og forklarer godt. Noen ganger føles det som om hun har liten tid og at det kan gå kjapt, men det er likevel en betryggende behandling - jeg har aldri følt at jeg ikke har fått hjelp eller at det har gått FOR raskt.

God oppfølging, og meget hyggelig person!

En god fastlege!

Svært empatisk, følger godt opp og henviser raskt til andre hvis hennes kompetanse ikke strekker til. Jeg forventer ikke at èn lege skal ha alle svar og synes det er betryggende at hun er ærlig på det hvis vi er inne på ting som ikke hun kan nok om. Hun har vært til stor hjelp for meg når det gjelder smertelindring av kroniske smerter og jeg føler at hun lytter til det jeg sier. Er svært fornøyd med henne som min fastlege!