Kari Møen

Engen Legesenter DA

1995

Engen Legesenter DA Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Kari Møen er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Møen

Veldig avfeiende

Hun er veldig søt og gir en klem hver gang vi møtes. Jeg merker at hun mener det godt, men i nå har hun for tredje gang skrevet ut resepter til meg som ikke er de rette. Det finner jeg ut når jeg kommer til apoteket. Det gjelder alt fra prevensjon til kvisekremer. Jeg går ikke ofte til legen, men dette har vært de siste årene.

Hun følger ikke med på hva jeg sier, og jeg prøver ganske hardt, men blir «hyggelig avfeid». Jeg tror det skjer fordi hun så veldig gjerne vil fortelle meg at alt skal gå bra, men jeg trenger ikke trøst for at jeg har kviser. Jeg trenger kompetent hjelp. Jeg likte henne også veldig godt i begynnelsen, og byttet til henne etter anbefaling fra ei venninne. Men hyggeligheten hennes kommer rett og slett i veien for kompetansen, tror jeg.

Trygg og god

En klem når kommer inn døra til henne . Alltid omsorgsfull og lytter til det du sier. Hun har øyekontakt og er dyktig i jobben sin som lege. Hun er også fastlegen til barna mine og vi er alle veldig fornøyd

Omsorgsfull og lyttende

Har hatt Kari som fastlege i snart 7 år. Ho har alltid møtt meg med åpent sinn, hørt på mine bekymringer, henvist meg videre og ender alltid mitt besøk med en klem. Fleire av mine veninner har bytta til ho, og alle er veldig fornøgd. Flott dame, dyktig lege!

Følger opp pasienten

Kari hører hva jeg sier og følger godt opp. Henviser ved behov. Kunnskapsrik og "våken" lege. Veldig fornøyd.

Bytt til denne legen!

Denne legen er bare helt fantastisk.
Hun lytter. Tar alt på alvor. Er interessert. Ser deg inn i øynene. Bryr seg. Har oppfølging og vil deg bare godt.

De i skranken er også veldig hyggelige og hun som tok blodprøver var utrolig grei.

Verdt å stå på venteliste for!

Jeg skal aldri bytte lege igjen.