Kari Møen

Autorisasjon (1995)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Kari Møen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Møen

Grei lege om du feiler lite

Kari møter deg alltid med en klem og prater i vei. Hun har greit styr på de enkle tingene, men hvis du sliter psykisk eller har noe fysisk du feiler som kan tenkes å være litt komplisert, blir du raskt henvist videre, eventuelt sykemeldt så lenge du ønsker. En grei og hyggelig lege om du bare er litt syk altså, men som egentlig ikke ønsker deg der om du tar mer enn de tilmålte 15 minuttene. Hun er imidlertid så koselig at du ikke tenker over dette før du trenger en lege som faktisk bryr seg og ønsker å komme til bunns i hva som plager deg.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Kari Møen er veldig hyggelig og jeg får alltid en klem når jeg går. Dette gjør at man føler seg spesiell. Til tider har jeg følt at ting som er viktige for meg ikke er blitt tatt alvorlig, har fått lite forståelse for hvordan jeg har det følelsesmessig. Jeg har følt meg litt avfeid. Jeg har full tillit til hennes faglige kompetanse ellers.

Trygg og god lege!

Beste legen eg nåkon sinne har hatt!!:) Handlekraftig, dyktig faglig, høg kompetanse. Alltid smilande og imøtekommande!

Dyktig lege.

Jeg er veldig fornøyd med Kari. Hun ser deg, virker oppriktig interessert og utstråler trygghet. Hun er rask med å henvise videre til spesialist. Jeg ble anbefalt henne av en annen pasient, og sto på vent i lange tider.

Beste lege jeg har hatt

Hun er engasjert, dyktig og handlekraftig. Jeg måtte bytte lege pga flytting, men har dessverre ikke funnet en lege som kan sammenlignes med henne