Kathy Ainul Mashrooka Møen

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Kathy Ainul Mashrooka Møen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kathy Ainul Mashrooka Møen

Misfornøyd

Jeg hadde Møen som fastlege i omlag 2 år. Det er nå omlag 5 år siden jeg byttet. I ettertid skulle jeg ønske at jeg aldri hadde hatt henne som fastlege.

Hun er en meget hyggelig dame som jeg hadde tillit til, forståelsesfull, men kanskje også for forståelsesfull ved å fortolke kroniske fysiske smerter som medførte langvarig sykemeldinger som psykiske. I ettertid opplever jeg det som at hun presset en psykisk lidelse på meg. Den psykiske belastningen i en meget krevende tid økte, og veien til bedre helse ble lengre.

Jeg er per i dag arbeidsfør med mindre smerteproblematikk etter god behandling av de fysiske problemene, privat.

Gjentatte ganger har jeg hatt forhøyet homocysteine. Møen nektet å undersøke homocysteinet, hun mente det holdt å undersøke kobalaminen, som var normal. Grunnet gjennkjennelige symptomer gikk jeg privat, fikk påvist forhøyede verdier og da nektet hun å behandle de forhøyede verdiene.

Jeg byttet da fastlege.

Flink lege

Har hatt Kathy som fastlege i 5 år, byttet nå pga flytting og syns det er veldig synd. Hun er flink, koselig og husker deg godt fra gang til gang. Har aldri nølt med å henvise meg videre om nødvendig, og hun er flink til å forklare alt man er usikker på. Eneste negative side er at hun periodevis er vanskelig å få time hos raskt.

Varm, lyttande og god!

Er veldig glad for å ha hatt Kathy Ainul Møen som fastlege, og det er synd å måtte bytte - grunna flytting. Empatisk, trygg, lyttande dame! Anbefalast!

Manglende henvisning

Kathy er smilende og hyggelig, og det er bra at det er lett å få timer hos henne. Jeg opplevde det å ta celleprøve som veldig trygt hos henne.

Jeg har dessverre opplevd at jeg ikke har blitt tatt alvor og det tok veldig lang tid før jeg fikk henvisning videre. Måtte nesten mase for å få det, og henvisning har vært helt avgjørende for min helse. Hadde vært flott om hun i fremtiden kan bli flinkere til å henvise videre på ting som hun ikke kan så mye om selv.

God lege

Positiv: Synes at Kathy gjør en veldig god jobb og jeg har opplevd utrolig god oppfølging. Jeg synes at hun er flink til å ta ting på alvor og til å henvise til spesialist. Hun er også veldig flink til å forklare sykdommer, er alltid snill og omsorgsfull.

Negativ: Har også opplevd at oppfølgingen kan være mindre bra noen dager.