Kathy Ainul Mashrooka Møen

Kalfarveien 31 5018 Bergen
Kathy Ainul Mashrooka Møen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kathy Ainul Mashrooka Møen

Flink lege

Har hatt Kathy som fastlege i 5 år, byttet nå pga flytting og syns det er veldig synd. Hun er flink, koselig og husker deg godt fra gang til gang. Har aldri nølt med å henvise meg videre om nødvendig, og hun er flink til å forklare alt man er usikker på. Eneste negative side er at hun periodevis er vanskelig å få time hos raskt.

Varm, lyttande og god!

Er veldig glad for å ha hatt Kathy Ainul Møen som fastlege, og det er synd å måtte bytte - grunna flytting. Empatisk, trygg, lyttande dame! Anbefalast!

Manglende henvisning

Kathy er smilende og hyggelig, og det er bra at det er lett å få timer hos henne. Jeg opplevde det å ta celleprøve som veldig trygt hos henne.

Jeg har dessverre opplevd at jeg ikke har blitt tatt alvor og det tok veldig lang tid før jeg fikk henvisning videre. Måtte nesten mase for å få det, og henvisning har vært helt avgjørende for min helse. Hadde vært flott om hun i fremtiden kan bli flinkere til å henvise videre på ting som hun ikke kan så mye om selv.

God lege

Positiv: Synes at Kathy gjør en veldig god jobb og jeg har opplevd utrolig god oppfølging. Jeg synes at hun er flink til å ta ting på alvor og til å henvise til spesialist. Hun er også veldig flink til å forklare sykdommer, er alltid snill og omsorgsfull.

Negativ: Har også opplevd at oppfølgingen kan være mindre bra noen dager.

Ikke fornøyd

Har hatt henne som fastlege i 2 år, men byttet nylig. Har en kronisk lidelse som jeg er operert for, men er ikke fornøyd med oppfølging fra dr. Møen. Får ikke resepter på medisiner jeg har fått beskjed fra kirurg om å bruke. Hun har også innrømmet at hun kan lite om min tilstand, men vil likevel ikke henvise meg til spesialist for oppfølging. Føler at hun bagatelliserer min tilstand, selv om den periodevis gjør det vanskelig for meg å fungere i jobben min og ellers.
Når hun er i godt humør er hun veldig imøtekommende og hyggelige, gjør grundige undersøkelser og er veldig hjelpsom.
Imidlertid har jeg erfart at når hun virker i dårlig humør så er hun lite hjelpsom, og da følger hun ikke opp slik hun skal. Har også opplevd å bli kjeftet på ved spørsmål om henvisning etc.
Virker å ha meget god kompetanse på en del områder, men er lite villig til å henvise videre på områder hun selv sier hun har liten kompetanse.

Pluss for at man ofte får time på dagen ved akutt sykdom. Minus at hun kun er der 3 dager i uken, så jeg har truffet andre leger ved legesenteret like ofte som jeg har truffet på dr. Møen.
Kort ventetid i telefonen, men stor forskjell på de som jobber på kontoret. Noen er veldig hyggelige, mens andre kan være lite imøtekommende. De gangene jeg har vært der har venterommet vært fullt, og det har vært en stund å vente hver gang.

Alt i alt er hun en dyktig lege på mange områder, men opplever mangelfull oppfølging og behandling på tilstander hun er usikker på.
På grunn av dette byttet jeg fastlege.