Kathy Ainul Mashrooka Møen

Autorisasjon (2009)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Kathy Ainul Mashrooka Møen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kathy Ainul Mashrooka Møen

Bytter fastlegen

Jeg har vært hos dr. Møen mange ganger og skal nå bytte fastlege. Flere ganger glemte hun å skrive resept, skrev feil resept og sendte feil henvisning.

En profesjonell lege

Professor Kathy Møen er uten tvil en av de beste legene i Bergen. Jeg er veldig glad at hun er tilbake og til et nytt legesenter. Hun er veldig profesjonell og liker sin jobb. Hun kan høre på sine pasienter og kan gi gode råd. Som pasient føler jeg meg trygg med henne og sine effektive sykepleier.

Veldig hyggelig og informativ

Veldig hyggelig og informativ lege. Virker veldig kompetent, men samtidig varm og forståelsesfull. Utrolig fornøyd.

Godt førsteinntrykk - som ikke varte lenge

Jeg byttet til Kathy Møen etter å ha lest gode tilbakemeldinger på legelisten.no. Førsteinntrykket var veldig bra. Deretter gikk det bratt nedover. På andre eller tredje konsultasjon, hadde jeg laget en liste over 2-3 ting jeg ønsket å ta opp. Da jeg ankom legekontoret - 10 minutter før timen skulle starte, satt det en mann der og ventet, som ønsket akuttime pga influensa. Hun tok ham inn på time, til tross for at hun så at jeg satt der, og sendte meg inn til en legestudent. Dette til tross for at hun vet om at jeg har en psykosomatisk, kompleks lidelse. Jeg måtte sitte inne hos studenten, som var ille berørt og ikke kunne hjelpe med noe, til Kathy var ferdig med akuttpasienten, noe som tok over 20 minutter. Tilslutt kom Kathy inn til oss, så på lappen min, og sa: Du kan ikke ta opp så mange ting på en time! Bestill ny time i resepsjonen. Takk for i dag!" Og så hastet hun videre. Legestudenten så på meg, helt rød i ansiktet av fortvilelse. Jeg gikk rett hjem og byttet fastlege.

Fantastisk fastlege - trygg og barnevennlig i tillegg

Absolutt beste fastlegen jeg har hatt. Effektiv uten at det går ut over kvaliteten, interessert, vennlig, lyttende, har positive forventninger om egeninnsats fra pasienten, tar kontakt om hun har glemt noe. Jeg føler jeg kan ta opp hva som helst av helsefaglige tema uten å føle meg dum. Svært barnevennlig, varm, klok og dyktig. Føler meg svært heldig som har funnet denne fastlegen. Fant henne via legelisten...
Det som kan være "dumt" men bra også, er at hun er så faglig interessert at hun er borte lengre perioder pga. faglige fordypninger. Men alle vikarene hennes har vært flotte ! De andre legene ved kontoret er også supre om hun har fravær.
Legesenteret ligger litt kronglete til inne på en større eiendom, så første gang kan det være vanskelig å finne. Det er ikke skiltet. Kan være lurt å ringe på forhånd og spørre om veien.