Kathy Ainul Mashrooka Møen

Autorisasjon (2009)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
Kathy Ainul Mashrooka Møen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kathy Ainul Mashrooka Møen

Ustrukturert

Må først si at Kathy er meget dyktig til å ta celleprøve, har aldri opplevd det så profesjonelt før. Her er hun virkelig dyktig. Hun var også flink å henvise videre til det jeg trengte. Det var også svært lett å komme til og å få time fort, det er positivt!

Men det som var problematisk, og gjorde at jeg måtte bytte lege, var at jeg opplevde henne som ustrukturert. Hun glemte å gi meg svar på prøver som det var svært viktige at jeg fikk svar på, og det skjedde ved flere anledninger at hun gav meg informasjon som senere viste seg å være feilaktig. Jeg følte også at mine plager ble bagatellisert, noe som gjorde meg svært utrygg hos henne.

Vil sjelden henvise videre

Opplevde dr. Møen som hyggelig og imøtekommende, men ble ikke tatt på alvor da jeg møtte til timer. Hun hadde dessverre en lei tendens til å begrunne mye med psykisk sykdom i stedet for å henvise videre. Når man må kjempe for en henvisning så kan det føles ekstra belastende i en allerede vanskelig situasjon. Har byttet fastlege.

Misfornøyd

Jeg hadde Møen som fastlege i omlag 2 år. Det er nå omlag 5 år siden jeg byttet. I ettertid skulle jeg ønske at jeg aldri hadde hatt henne som fastlege.

Hun er en meget hyggelig dame som jeg hadde tillit til, forståelsesfull, men kanskje også for forståelsesfull ved å fortolke kroniske fysiske smerter som medførte langvarig sykemeldinger som psykiske. I ettertid opplever jeg det som at hun presset en psykisk lidelse på meg. Den psykiske belastningen i en meget krevende tid økte, og veien til bedre helse ble lengre.

Jeg er per i dag arbeidsfør med mindre smerteproblematikk etter god behandling av de fysiske problemene, privat.

Gjentatte ganger har jeg hatt forhøyet homocysteine. Møen nektet å undersøke homocysteinet, hun mente det holdt å undersøke kobalaminen, som var normal. Grunnet gjennkjennelige symptomer gikk jeg privat, fikk påvist forhøyede verdier og da nektet hun å behandle de forhøyede verdiene.

Jeg byttet da fastlege.

Flink lege

Har hatt Kathy som fastlege i 5 år, byttet nå pga flytting og syns det er veldig synd. Hun er flink, koselig og husker deg godt fra gang til gang. Har aldri nølt med å henvise meg videre om nødvendig, og hun er flink til å forklare alt man er usikker på. Eneste negative side er at hun periodevis er vanskelig å få time hos raskt.

Varm, lyttande og god!

Er veldig glad for å ha hatt Kathy Ainul Møen som fastlege, og det er synd å måtte bytte - grunna flytting. Empatisk, trygg, lyttande dame! Anbefalast!