Ronny Nepstad

Autorisasjon (2005)

0 av 2000

Knarvik legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ...
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Ronny Nepstad er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Ronny Nepstad

Verdens beste fastlege

Må være Norges, om ikke verdens beste fastlege. Blir hørt og tatt på alvor uansett hvor stort eller lite problemet er. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Ingen god opplevelse.

Han hadde det travelt og jeg fikk inntrykk av at han kun ville ha meg ut av kontoret. Syntes det var vanskelig å fremstille mine bekymringer da han kun skrev på pc gjennom konsultasjonen og avbrøt meg mye.

Dyktig sympatisk lege

Han er flinkere enn noen annen lege jeg har hatt. Han tar seg tid og forklarer og lytter. Og har et svar på det meste. Veldig dyktig lege!

Kan umulig bli bedre enn dette...

Min forrige lege var fantastisk, men byttet kommune. Jeg vet at ingen trær vokser inn i himmelen, og jeg var lei meg da jeg måtte ufrivillig bytte. Det viser seg nå at mirakler skjer og med min nye lege - Ronny Nepstad - så har treet mitt fått en ny grein som er enda nærmere himmelen... Nepstad er en lege langt, langt over gjennomsnittet. Han ser helheten og ikke minst personen bak det som blir sagt og skrevet. Han er ekstremt dyktig i det faglige, så vel som i det menneskelige aspektet. Som oftest kan legene litt om alt, men for meg fremstår Nepstad som en som kan alt om alt - og om han er i tvil leser han seg opp og leverer langt over forventet. Et ekstremt stort pluss så flink han er med barn! Han gjør legetimen til en positiv opplevelse for de små - noe som i seg selv er et under... Jeg vil egentlig ikke legge ut denne anmeldelsen da jeg helst vil ha Nepstad for meg selv, men han er et funn som bør deles med resten av samfunnet... tusen takk for at det finnes leger som deg Nepstad!

Fantastisk !!!!

Dr. Nepstad er bunnsolid !!Utrolig kunnskapsrik og hyggelig!
Han er også rolig og avbalansert og tar den tiden han trenger med pasienten selv på travle dager.
Anbefales, beste fastlege jeg har hatt !!!