Christian Sjeggestad Berg

Medisinsk Senter Fornebu

2010

Medisinsk Senter Fornebu Telefonnummer67 59 06 3667 59 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 209 1364 Fornebu
Christian Sjeggestad Berg er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Christian Sjeggestad Berg

Profesjonell og empatisk

Dyktig fastlege som evner både å se pasienten og yte effektiv hjelp. Kunnskapsrik, god pasientkontakt, relativt tilgjengelig. Anbefales!

Behagelig, lyttende og tar tak i det du forteller.

Jeg er selv sykepleier og har hatt omgang med leger i hele mitt yrkesaktive liv. Skjeggestad Berg er en lege som ser deg, tar tak i det du forteller og handler.
Jeg er svært glad for å ha ham som min fastlege.
Han har ved flere anledninger vært tilgjengelig for meg på kort varsel, og jeg føler meg meget godt ivaretatt.

Ikke fornøyd

Klinikken kan ikke skanne dokumenter (jeg fikk en henvisning som brev og det tok ei uke). Dessuten synes jeg at han ikke er flink til å henvise basert på behandling med andre leger.

Dyktig

Kunnskapsrik i almenmedisin. Flink med valg av laboratorie analyse prøver. Lett blodprøver levering ved samme sted. Kunnskap om videre henvisning til sykehus og spesialister. Rask nett beskjed og bestilling av resept. Råd om behandlingsmuligheter. Sympatisk, respekt for pasienter og ingen alderdiskriminering.

Meget bra!

Tillitsvekkende og forståelsesfull, Tar seg god tid, lytter, har en behagelig og rolig personlighet, dedikert