Medisinsk Senter Fornebu

Tlf: 67 59 06 36 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Medisinsk Senter Fornebu

Ikke lyttende

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg følte at Andrea ikke tok meg på alvor og stilte feil diagnose. Resulterte i at jeg måtte haste inn til legevakt og opereres. Har inntrykk av at hun ønsker å spare penger ved ikke å henvise til spesialist.

Usikker

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Har hatt Dr. Lindstad som fastlege i 2 år, men nå ser jeg meg nødt til å bytte lege. Hun er en dårlig lytter, virker ofte fjern, unngår ubehageligheter / hopper over vanskelige temaer og jeg opplever henne som en lettvekter. Hun virker usikker og har mer fokus på skjermen enn på meg. Mulig hun trippelsjekker diagnoser på nettet, men jeg ønsker en lege med bedre mellommenneskelig egenskaper som har fokus på pasienten. Synes også hun virker feig og utrygg.

Kunnskapsrik

Lege: Line Syvertsen Skrevet

Lege Line er en veldig kompetant lege og jeg stor anbefales henne. Har veldige gode kommunikasjonsevner, er rolig og veldig flink til å henvise videre om dere trengs. Hun er den beste!

Veldig behagelig lege

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Stod på venteliste for denne legen en stund, og fikk til slutt byttet.

Veldig flink, omsorgsfull og hyggelig lege.

Ikkenoe tidspress, spurte om det var mer jeg lurte på, annet han kunne hjelpe med, utover de tingene jeg kom med.

Kommer nok aldri til å skifte igjen :).

Dyktig, effektiv og direkte.

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

En lege helt etter mitt hjerte. Gjør det hun skal effektivt og med profesjonell og human tilnerming. Jeg går til min lege for å få helsehjelp og ikke for å sutre om hverdagslige trivialiteter. Heia Andrea, du gjør en gxod jobb for meg.

Lege: Line Syvertsen Skrevet

Anbefaler Line Syvertsen på det varmeste. Rolig, forståelsesfull og tålmodig. Beste legen jeg har hatt.

Kan bli bedre

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg følte ofte det var viktigere å spare penger enn å behandle meg. Det tok hele tre måneder før hun henviste meg til spesialist ved et tilfelle og over et år ved et annet.
Jeg opplevde flere ganger hun dømte meg uten å prøve å forstå. Noen ganger mente hun jeg ikke burde ha besøkt henne, selv om jeg kun fulgte helsedirektoratet sine råd.
Hun er veldig dyktig hvis hun tar deg på alvor.

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg har vært hos henne to ganger, og vært fornøyd begge gangene. Sist gang var en årlig helsesjekk og hun tok tid til å prate og undersøke meg. Hun undersøkte mye mer grundig enn andre leger jeg vært hos. Hun henviste meg til spesialist når jeg trengte det. Lyttet og virker empatisk.

Dårlige opplevelser

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg hadde Andrea fra jeg var liten av, men da jeg begynte å komme alene ble jeg rett og slett ikke hørt. Jeg følte at hun aldri trodde på meg. I tillegg ble jeg misdiagnostisert og ble heller ikke sendt videre til spesialist da jeg trengte det. Jeg kom flere ganger ut av legekontoret gråtende fordi hun var nedlatende og krass. Ikke det jeg ønsker i en lege. Jeg er veldig glad for at jeg fikk byttet.

Meget bra!

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Tillitsvekkende og forståelsesfull, Tar seg god tid, lytter, har en behagelig og rolig personlighet, dedikert

En veldig god lege!

Lege: Kim Kristoffer Dysthe Skrevet

Vi går hele familien til Kim Dysthe og er veldig fornøyde. Opplever at han ser pasientene sine, tar seg tid og lytter. Følger godt opp hvis det er noe man er urolig for, og ringer hvis det er noe.
Anbefaler på det sterkeste!

Kvalitet

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Dyktig, intelligent, erfaren, rask og effektiv! Jeg har alltid fåttt rett diagnose, og hun involverer seg og følger meg opp, så jeg føler meg trygg og sikker.

Leggen som kunne ikke hjelpe meg med min sykdommen

Lege: Anne Christina Kjerulff Skrevet

Var flere gang med samme symptomer men leggen kunne ikke finne årsaken til sykdommen. Har opplevd samme symptomer flere gang i løpet av halv år men leggen kunne ikke hjelpe meg med min sykdommen, det hjelp ikke medisin måtte spørre selv flere undersøkelsen. Var ingen oppfølging etter resultater som vist ingenting.

Topp!

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Egil Johannesen er helt fantastisk! Lett tilgjengelig, seriøs og omsorgsfull. Han fortjener beste "karakter".

Anbefales.

Lege: Kim Kristoffer Dysthe Skrevet

Har vært hos han mange ganger, - også med mine to barn. Får dem til å føle seg trygge.
Han tar seg tid, lytter og ønsker å finne en løsning på ting.
Flink og kunnskapsrik! Har humor.
Anbefales!

Virkelig den aller beste legen jeg har hatt

Lege: Anne Christina Kjerulff Skrevet

Hun tar seg tid til pasienten selv om hun er forsinket, og stresser aldri. Man føler ikke at man tar opp tid eller har "uinteressante" problemer. Hun viser forståelse uansett hva det er. Det er nesten som hun leser tankene om hvordan man har det, og setter ord på følelser man selv sliter med å forklare. Ellers er hun bare utrolig søt og hyggelig, og jeg har aldri opplevd noe negativt.

Hyggelig og profesjonell lege

Lege: Kim Kristoffer Dysthe Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Han lytter, tar deg på alvor, er hyggelig.
Bra folk jobber der - både leger og resepsjonster :)

Lege: Anne Christina Kjerulff Skrevet

Stoler på pasientens vurdering av egen helse. Henviser videre hvis behov. Tar deg på alvor. Behagelig person.

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Har hatt Bertz som fastlege hele mitt liv. Hun er kunnskapsrik, direkte på sak og omsorgsfull Kan anbefale på det sterkeste.

Imøtekommende og dyktig!

Lege: Anne Christina Kjerulff Skrevet

Jeg har et veldig godt inntrykk av denne legen! Hun har et herlig vesen og er veldig tilstede i samtalen med pasienten. Hun er også effektiv og får ting gjort samtidig som hun viser at hun har full oversikt og tar seg god tid til deg. Kommer med gode råd og gir grundig informasjon.

Anbefales!