Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Lytter og finner løsninger

Lege: Line Syvertsen Skrevet

Veldig fornøyd med legen min. Lytter til hva du har å si, kommer med løsninger, og ikke redd for å henvise videre dersom det er nødvendig. Oppfatter henne som seriøs, medfølende, samtidig bestemt og kunnskapsrik. Føler meg i trygge hender når jeg oppsøker henne.

Lege: Egil Johannesen Skrevet

En helt fantastisk fastlege som er tilgjengelig, lytter, tar på alvor og gir god støtte. Var helt avgjørende i perioden jeg var sykemeldt og fulgte meg opp tett. Anbefales på det aller varmeste

Vennlig og trygg

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Nina er alltid vennlig og imøtekommende, og jeg føler at hun ser meg og ønsker å hjelpe meg så godt hun kan. Jeg stoler på hennes råd og veiledning.

Det er aldri lang ventetid på å komme inn til legen, prøvesvar kommer svært raskt og legesenteret fremstår effektivt og profesjonelt

Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det kan være vanskelig å få time hos henne, men da pleier det være veldig greit å få time hos en av hennes kollegaer.

Nøye og god til å forklare

Lege: Line Syvertsen Skrevet

Line er en av grunnene til at vi ikke vil flytte fra Fornebu. Hun virker til å bry seg om pasientene sine, og husker godt fra gang til gang. Sjelden god lege, og vi er så heldige som har henne!

Grundig, faglig flink og tar deg på alvor

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Egil er den mest fantastiske legen jeg har hatt. Han er ikke redd for å stille de viktige spørsmålene, er faglig flink og alltid hyggelig. Jeg føler meg veldig trygg og følges godt opp. Lett å få ø-hjelps time hvis man ringer når de åpner og ikke for lang ventetid på vanlige timer. Anbefaler han til alle jeg kjenner!