Medisinsk Senter Fornebu

Telefonnummer67 59 06 3667 59 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av Medisinsk Senter Fornebu

Bestemt

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Holder seg til en viss grad profesjonell, men tar ikke ordentlig tak i problemet og føler hun bryr seg relativt lite om mitt velværet.

Behagelig, lyttende og tar tak i det du forteller.

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Jeg er selv sykepleier og har hatt omgang med leger i hele mitt yrkesaktive liv. Skjeggestad Berg er en lege som ser deg, tar tak i det du forteller og handler.
Jeg er svært glad for å ha ham som min fastlege.
Han har ved flere anledninger vært tilgjengelig for meg på kort varsel, og jeg føler meg meget godt ivaretatt.

Flink, lyttende og interessert i å følge opp meg.

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg fikk fort tillit til henne. Hun var lyttende og virket veldig hyggelig, profesjonell og dyktig. Føler jeg blir fulgt opp på en bra måte.

Lite engasjert og virker overfladisk

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Veldig kort, lite engasjert og virker overfladisk. Går ikke inn i pasientens situasjon og flere forespørsler blir oversett (ikke behandlet). Jeg ønsket en sjekk vedr HPV virus, da dette er utbredt. Ingen tilbakemelding på legebesøket.

Ikke fornøyd

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Klinikken kan ikke skanne dokumenter (jeg fikk en henvisning som brev og det tok ei uke). Dessuten synes jeg at han ikke er flink til å henvise basert på behandling med andre leger.