Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av Medisinsk Senter Fornebu

Dyktig lege

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg har vært hos henne to ganger, og vært fornøyd begge gangene. Sist gang var en årlig helsesjekk og hun tok tid til å prate og undersøke meg. Hun undersøkte mye mer grundig enn andre leger jeg vært hos. Hun henviste meg til spesialist når jeg trengte det. Lyttet og virker empatisk.

Dårlige opplevelser

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg hadde Andrea fra jeg var liten av, men da jeg begynte å komme alene ble jeg rett og slett ikke hørt. Jeg følte at hun aldri trodde på meg. I tillegg ble jeg misdiagnostisert og ble heller ikke sendt videre til spesialist da jeg trengte det. Jeg kom flere ganger ut av legekontoret gråtende fordi hun var nedlatende og krass. Ikke det jeg ønsker i en lege. Jeg er veldig glad for at jeg fikk byttet.

Meget bra!

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Tillitsvekkende og forståelsesfull, Tar seg god tid, lytter, har en behagelig og rolig personlighet, dedikert

En veldig god lege!

Lege: Kim Kristoffer Dysthe Skrevet

Vi går hele familien til Kim Dysthe og er veldig fornøyde. Opplever at han ser pasientene sine, tar seg tid og lytter. Følger godt opp hvis det er noe man er urolig for, og ringer hvis det er noe.
Anbefaler på det sterkeste!

Kvalitet

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Dyktig, intelligent, erfaren, rask og effektiv! Jeg har alltid fåttt rett diagnose, og hun involverer seg og følger meg opp, så jeg føler meg trygg og sikker.