Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Veldig bra lege, som tar deg seriøst

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Opplever Christian som veldig omsorgsfull, og vet å ta seg tid til pasientene.

Jeg er av typen som kan føle meg litt til bry om jeg kontakter legen med mindre det er veldig alvorlig - og Christian er veldig god til å ta ting seriøst, og forsikre meg om at det er korrekt å reise til legen, selv om man bare mistenker noe.

Er lei meg for at meg måtte bytte lege, men hadde ikke noe valg på grunn av flytting.

Verdens beste lege

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Dr Egil er verdens beste lege. Han har alltid tid til meg når jeg er hos han. Han lytter, svarer grundig og jeg føler meg alltid trygg hos han. Han har svaret på alt og hver gang jeg er hos han vet jeg at jeg får den beste hjelpen. Har hatt han som lege i over 10 år og jeg kommer aldri til å bytte. Han er virkelig verdens beste lege.

Nøye, omtenksom og hyggelig

Lege: Line Syvertsen Skrevet

Jeg har kun vært hos Line ved en anledning. Det dreide seg da ikke om noe seriøst. Likevel tok Line seg god tid, og benyttet muligheten til å ta en noe mer omfattende sjekk.
Jeg følte meg meget godt ivaretatt, og oppfatter Line som meget genuin og svært kompetent.

Utrolig flink og dyktig lege

Lege: Kim Kristoffer Dysthe Skrevet

Kim Dysthe har evnen til å se hvert enkelt menneske bak symptomene, alltid bruker god tid, empatisk og har masse humor. Han tar pasienten på alvor.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Christian er en behagelig og imøtekommende lege som viser omsorg, er flink med barn og tar seg tid til pasienten. Er forbilledlig på oppfølging i etterkant og følger opp ved neste konsultasjon. Svarer raskt på henvendelser via "Helse Norge"-appen. Fastlege for meg og begge barna.