Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av Medisinsk Senter Fornebu

Uengasjert, lite lyttende og egen

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Andrea Berz er lite interessert i pasienten, men er mer opptatt av egen kunnskap og ufeilbarlighet. Å være spørrende til hennes konklusjoner blir ikke godt mottatt. Det er tross alt pasienten som kjenner egne plager best.

Best doctor

Lege: Line Syvertsen Skrevet

She is my family doctor for last 3 years and I am very satisfied with her. She is also my wife's and my daughter's doctor, and they are also very satisfied with her.

Helt fantastisk lege!

Lege: Kim Kristoffer Dysthe Skrevet

Kim Dysthe er helt fantastisk lege. Han er genuint interessert i å fikse problemet , lytter og gjør absolutt alt for å hjelpe til. Skulle ønske han ikke delte pasient listen med Nina Lindstad, som jeg har dårlig opplevelse med.

Tilgjengelig når det er behov og grundig

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Har over de siste 15 år hatt Andrea som fastlege, og er takknemlig for at jeg har en lege som gjør sitt ytterste for at jeg skal bli frisk. Selv når det er krevende å sette diagnose og sykehus ikke finner svar, står hun på for å finne svar, og hun hjelper med å finne rett behandling som gjør at jeg kan jobbe som vanlig selv om jeg er syk. Hun tar seg tid, lytter, spør og er en god å snakke med når det er tungt.

Grundig og flink

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Dr. Johannesen er en meget flink lege, som er grundig og tar både små og store problemer på alvor. Han henviser ikke uten grunn, men lot meg gå til kvinnelig kollega til GU. Meget sympatisk. Og humoristisk.