Medisinsk Senter Fornebu

Tlf: 67 59 06 36 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Medisinsk Senter Fornebu

Andrea Berz er hel ved !

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Dr Berz er den beste legen jeg har hatt. Hun er kunnskapsrik, profesjonell og tar deg på alvor. I tillegg har hun en eksepsjonell oppfølging av deg som pasient. Hvis noen trenger en 5 stjerners fastlege, er det ingen ting å lure på - hvis hun har båndbredde da.

Dyktig, lyttende og grundig

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg har hatt Andrea Berz som fastlege i mange år og kan ikke si noe annet enn at hun er utrolig dyktig og profesjonell! Hun gir seg ikke før hun har stilt diagnosen, hun er direkte og ærlig. Tåler du ikke høre sannheten er ikke dette legen for deg. Jeg har alltid følt meg trygg og ivaretatt hos henne!

Dyktig

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Kunnskapsrik i almenmedisin. Flink med valg av laboratorie analyse prøver. Lett blodprøver levering ved samme sted. Kunnskap om videre henvisning til sykehus og spesialister. Rask nett beskjed og bestilling av resept. Råd om behandlingsmuligheter. Sympatisk, respekt for pasienter og ingen alderdiskriminering.

Ikke lyttende

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg følte at Andrea ikke tok meg på alvor og stilte feil diagnose. Resulterte i at jeg måtte haste inn til legevakt og opereres. Har inntrykk av at hun ønsker å spare penger ved ikke å henvise til spesialist.

Usikker

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Har hatt Dr. Lindstad som fastlege i 2 år, men nå ser jeg meg nødt til å bytte lege. Hun er en dårlig lytter, virker ofte fjern, unngår ubehageligheter / hopper over vanskelige temaer og jeg opplever henne som en lettvekter. Hun virker usikker og har mer fokus på skjermen enn på meg. Mulig hun trippelsjekker diagnoser på nettet, men jeg ønsker en lege med bedre mellommenneskelig egenskaper som har fokus på pasienten. Synes også hun virker feig og utrygg.