Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av Medisinsk Senter Fornebu

Vennlig og trygg

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Nina er alltid vennlig og imøtekommende, og jeg føler at hun ser meg og ønsker å hjelpe meg så godt hun kan. Jeg stoler på hennes råd og veiledning.

Det er aldri lang ventetid på å komme inn til legen, prøvesvar kommer svært raskt og legesenteret fremstår effektivt og profesjonelt

Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det kan være vanskelig å få time hos henne, men da pleier det være veldig greit å få time hos en av hennes kollegaer.

Nøye og god til å forklare

Lege: Line Syvertsen Skrevet

Line er en av grunnene til at vi ikke vil flytte fra Fornebu. Hun virker til å bry seg om pasientene sine, og husker godt fra gang til gang. Sjelden god lege, og vi er så heldige som har henne!

Grundig, faglig flink og tar deg på alvor

Lege: Egil Johannesen Skrevet

Egil er den mest fantastiske legen jeg har hatt. Han er ikke redd for å stille de viktige spørsmålene, er faglig flink og alltid hyggelig. Jeg føler meg veldig trygg og følges godt opp. Lett å få ø-hjelps time hvis man ringer når de åpner og ikke for lang ventetid på vanlige timer. Anbefaler han til alle jeg kjenner!

Lite positivt

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Har gjentatte ganger vist at hun ikke er til å stole på. Man må selv passe på at hun gjør jobben sin, noe som ikke er ideelt når det er snakk om en fastlege.

Grundig og kunnskapsrik

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg bruker Andrea Berz som min flylege og er veldig fornøyd. Én gang i året går jeg dit for full helsesjekk og hver gang blir jeg møtt med profesjonalitet og trygghet. Hun er grundig i undersøkelsene sine og får deg til å føle deg trygg på at hun finner ut av hva enn det måtte være. I tillegg er hun god til å lytte til hva du har å si.