Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Kynisk, kald og uempatisk

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Jeg var hos Dr. Berz ifm. svangerskapsproblemer i 3.trimester. Opplevde null forståelse og følte at hun ikke lyttet til meg som pasient. Sykmelding var helt uaktuelt, fordi «graviditet ikke er en sykdom». Hun avbrøt meg flere ganger og var rett og slett iskald. Jeg forlot kontoret gråtende. Helt grusom opplevelse og hårreisende oppførsel. Anbefales ikke!

Flott fastlege

Lege: Lars Henrik Bjørneboe Skrevet

Lars er en trygg fastlege, han er imøtekommende, hyggelig og kunnskapsrik. Han virker alltid å ta seg god tid oss hver gang. Vi er fornøyde med å ha fått en fastlege som ham.

Meget dyktig

Lege: Benedicte Olsen Høvding Skrevet

Benedicte er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Tar deg på alvor, og er ekstremt omsorgsfull. Du føler deg både sett og forstått når du drar fra henne. Har flyttet et stykke unna, men har valgt å beholde henne som fastlege

Dyktig fastlege

Lege: Benedicte Olsen Høvding Skrevet

Kan varmt anbefale Benedicte som fastlege! Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar seg god tid og er veldig flink til å følge opp.
Jeg opplever det som trygt og behagelig å være hos henne

Nedlatende , krass

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Hadde intrykk av at vedkommende lege mente at pasienten løy. I mine øyne lite forståelsesfull, nedlatende , helt uten empati eller forståelse av pasienten. Tror hennes virkelighets oppfattning av egen dyktighet førte til at hun opptrår direkte nedlatene ovenfor pasient.