Medisinsk Senter Fornebu

Forneburingen 209 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Medisinsk Senter Fornebu

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Christian er en behagelig og imøtekommende lege som viser omsorg, er flink med barn og tar seg tid til pasienten. Er forbilledlig på oppfølging i etterkant og følger opp ved neste konsultasjon. Svarer raskt på henvendelser via "Helse Norge"-appen. Fastlege for meg og begge barna.

Lite forståelsesfull og ganske frekk

Lege: Nina Lindstad Skrevet

Brukte hun som fastlege i noen måneder, men så meg nødt til å bytte da hun var utrolig ufin og viste liten forståelse og mistillit.

Flink lege

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Christian er en utrolig bra fastlege. Han lytter, gir kloke råd og følger opp. Han tar deg alltid på alvor. Familien har hatt han som fastlege i flere år, og vi bytter ikke. Må spesialist eller sykehus inn i bildet, følger han også opp disse så langt han kan! Anbefales på det sterkeste!

Beste fastlegen vi har hatt

Lege: Christian Sjeggestad Berg Skrevet

Er den beste legen jeg og samboere har hatt. Tar det du sier alvorlig (veldig fint for en som har en tendens til å underdrive plager og problemer), er veldig tilgjengelig og tillitsfull. Flink til å henvise videre hvis det er noe han er usikker på.
Var med tungt hjerte vi måtte skifte fastlege når vi skulle flytte.

Grundig, trygg og imøtekommende

Lege: Andrea Gudrun Berz Skrevet

Som fastlege gjennom mange år opplever jeg Dr. Berz som grundig og svært imøtekommende.
Kan varmt anbefales.

Dette er en Pluss-tjeneste.