Vibeke Kvanvik Nygaard

Autorisasjon (2008)

Bergen Helsehus Legekontor Telefonnummer53 00 56 5053 00 56 ...
4. etg Solheimsgaten 9 5058 Bergen
Vibeke Kvanvik Nygaard er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vibeke Kvanvik Nygaard

Føler eg blir sett og ivaretatt

Veldig fornøyd med Vibeke. Føler alltid at eg blir sett og at ho lytter. Eg har blitt henvist videre ved behov og ellers fått god oppfølging av ho på kontoret.

Sjeldent tilstede

Har hatt hun som fastlege i 4 år, men i løpet av denne tiden har hun nesten aldri vært tilstede og da er jo hele poenget med en fastlege borte. Har vel hatt 2 timer med henne og det har vært helt ok.

Ufølsom og kald

Hun tok meg ikke på alvor før jeg begynte å gråte. Lot meg heller ikke ta opp mer enn en ting (da måtte jeg sette opp ny time).
Prøvde heller ikke å hjelpe til med henvisning til psykolog.. det måtte jeg finne selv.
Er du en person som har problemer med helsen anbefaler jeg at du drar til en annen lege!

Møtte meg med skepsis

Møtte meg med skepsis fra første stund. Hun er sikkert en god lege, men følte ikke hun tok meg på alvor. Var heller mer opptatt av å være kritisk til det jeg tok opp, enn å faktisk hjelpe meg. Følte jeg måtte prøve å overbevise henne i stedet for å bli lyttet til. Slik skal det ikke være.

Middels lege

Helt ok, vil ikke anbefale hun. Vikar som ikke tar deg seriøs. Hører ikke etter på hva du sier. Ikke ser på deg eller lytter.