Vibeke Kvanvik Nygaard

Autorisasjon (2008)

Vibeke Kvanvik Nygaard er en av 245 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vibeke Kvanvik Nygaard

Ufølsom og kald

Hun tok meg ikke på alvor før jeg begynte å gråte. Lot meg heller ikke ta opp mer enn en ting (da måtte jeg sette opp ny time).
Prøvde heller ikke å hjelpe til med henvisning til psykolog.. det måtte jeg finne selv.
Er du en person som har problemer med helsen anbefaler jeg at du drar til en annen lege!

Møtte meg med skepsis

Møtte meg med skepsis fra første stund. Hun er sikkert en god lege, men følte ikke hun tok meg på alvor. Var heller mer opptatt av å være kritisk til det jeg tok opp, enn å faktisk hjelpe meg. Følte jeg måtte prøve å overbevise henne i stedet for å bli lyttet til. Slik skal det ikke være.

Middels lege

Helt ok, vil ikke anbefale hun. Vikar som ikke tar deg seriøs. Hører ikke etter på hva du sier. Ikke ser på deg eller lytter.

Midt på treet lege

Helt ok, ikke noen jeg vil anbefale.
Elendig vikar som ikke tar deg seriøst og skriver ut alternative medikamenter uten å fortelle hva det er eller uten at du ønsker disse

Omsorgsfull

Selv om jeg ikke møtte min egentlige fastlege før etter en lang rekke medvfastleger, opplevde jeg henne som hyggelig og omsorgsfull. Måtte dessverre bytte pga. flytting.