Vibeke Kvanvik Nygaard

Autorisasjon (2008)

Bergen Helsehus Legekontor Telefonnummer53 00 56 5053 00 56 ...
4. etg Solheimsgaten 9 5058 Bergen
Vibeke Kvanvik Nygaard er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Vibeke Kvanvik Nygaard

The best doctor in Bergen

She is a doctor who listens caerful who admits that this is a New case or a situation that she has to do some Research or send you further to a specialist. She is smart and very cosy and very understandfull. I will recommend her to everyone. I would stay at Your list of patient for the entire life but I had to move from Bergen.
Thank you for 3 years of patience and helpful. God bless you

svært velfungerende lege

Jeg har "vært gjennom" en del leger, og har aldri opplevet noen som i så liten grad er forutinntatt. Det vil si: hun er i stand til å si at dette er hun litt usikker på, og her må vi kanskje få vurdert det av eksperter (eventuelt så søker hun opp om det er noe nytt på feltet).

Mange leger vil hardnakket påstå at dette vet de akkurat hva er, og "sånn løste de det for 30 år siden". Det gjør ikke hun!

Fantastisk lege!

God tilgjengelighet, lett å få time og jeg har fått god hjelp og oppfølging av henne gjennom en tøff periode. Jeg har følt meg forstått og godt ivaretatt ved alle besøk. Hun er også effektiv og faglig dyktig. Jeg ville fortsatt å gå til henne om jeg ikke hadde flyttet fra Bergen.

Faglig dyktig lege

Jeg synes hun er svært dyktig faglig sett, engasjerer seg og flink til å ta ting på alvor, sette riktig diagnoser raskt og gi god behandling.
Syns ved de første besøkene hun virket litt distansert, men etterhvert syns jeg hun myknet opp og var veldig sympatisk.

Veldig fornøyd

En hyggelig, kvinnelig lege som er imøtekommende og lett å snakke med. Jeg har prøvd flere fastleger i Bergen, og jeg kommer ikke til å bytte før Vibeke pensjonerer seg.