Goretti Yen Di Pham

Autorisasjon (2004)

Holt Vestvollen Legekontor Telefonnummer64 83 59 3064 83 59 ...
Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Goretti Yen Di Pham er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Goretti Yen Di Pham

Anbefaler ikke på det sterkeste

Jeg blir ikke sett når jeg møter til time og føler at hun har dårlig tid, som igjen medfører at jeg må være rask med å fortelle formålet med legetimen. Hvordan jeg føler og har det spiller ingen rolle for henne, hun mener hun vet bedre om meg og mine sykdommer enn jeg selv gjør. Hun ler av meg når jeg forteller om bekymring angående helsen og får meg til å føle meg dum. Når jeg har spurt om sykemelding for 3 dager, fikk jeg kun sendt 1 dag sykemelding og derfor måtte bruke 2 dager egenmelding.

Anbefales ikke.

Har ikke vært mange turer hos legen de siste årene, men når jeg trengte litt ekstra bistand merket jeg hvor lite oppmerksom Goretti Pham var. Etter en 5 minutters samtale ble jeg geleidet til døren uten å føle meg hørt. Fortalte meg at jeg måtte gi tid til neste pasient.

BRA.

Meget bra, flink og det er alltid koselig å gå til henne.
Kommer aldri til å bytte.
Hun er stort sett alltid meget presis til timen.

Dårlig inntrykk

Jeg fikk et dårlig inntrykk av denne legen, hun ler av deg/håner deg når du forteller om dine problemer. Hun er blottet for empati og evne til å lytte til pasienten. Hun tror at alle andre har en like enkel hverdag som henne selv. Jeg kan ikke anbefale denne legen til noen.

Ser ikke pasienten og mener hun kan se på en hva som er best for den.

Mangler empati. Ser ikke pasientens behov. ANBEFALES IKKE. Lager sine egne oppfatninger om pas sin situasjon. Uten å spørre og lytte til pasienten kommer hun med egne meninger basert på hvordan en ser ut. «Jeg ser på deg at du klarer dette» uten å høre på hva pasienten sier og forklarer situasjonen. Mangler virkelig medfølelse og er virkelig ikke en godt lege.