Holt Vestvollen Legekontor

Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Holt Vestvollen Legekontor

Feil yrke

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Rett og slett en helt forferdelig opplevelse å møte en lege som håner deg som pasient.
Jeg var pasient hos henne flere år, og om jeg ville ha time til spesialist ville hun eksperimentere selv først.
Da det ikke virket fikk jeg omsider henvisning til noen som visste hva de drev med og problemet ble løst med rett medisin. Hun ville ikke sykemelde meg etter en ulykke, jeg har ikke en jobb der jeg kan sitte hele dagen på en stol ikledd hvit frakk og høye hæler. Jeg fikk nok, byttet og fikk verdens hyggeligste fastlege!

Anbefaler ikke

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Angret allerede første timen. Ser ikke pasienten, hører ikke etter når man forteller om smerter man har, kommer med useriøse svar som bla at det er vanlig å ha vondt, uten å spørre hvordan jeg har det, mangler empatisk. Byttet fastlege med engang.

Trygg, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kauser Mumtaz Bajwa Skrevet

Kauser er en veldig hyggelig og omsorgsfull lege som tar godt vare på pasientene sine, hver gang jeg er hos fastlegen min Kauser så blir jeg godt i varetatt, hun lytter og er der for pasientene sine.

Jeg har hart mange timer med Kauser og hver time jeg har hatt har jeg aldri hatt noe problem. Jeg anbefaler Kauser 10/10 så ikke nøl med og bytt til henne som fastlege. For her får du faktisk en fastlege som tar vare på pasientene sine og vil pasientene det beste.

Samme er når jeg havner på legevakten og hun har jobbet der, så ble jeg godt ivaretatt der også, jeg kommer aldri til og bytte fastlege. Jeg har hatt noen forskjellige gjennom åra men Kauser er en av de beste du kan få tak i som faktisk bryr seg om sine pasienter. Ikke minst tar hun seg god tid til pasientene sine og gjør jobben sin ordentlig.

Styr unna!

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

Har hatt Goretti i noen år nå, og nå er det slutt.

Lytter ikke, ufølsom og setter seg ikke inn i pasienten. Er også til tider glemsk, og oppfører seg absolutt ikke som en lege skal.

dårligeste legen jeg har vært hos i mitt unge liv

Lege: Goretti Yen Di Pham Skrevet

anbefaler ikke henne i det heletatt , legen ler av deg når du prøve å forklare hva som plage deg , man kan se tydelig at hun har veldig dårlig tid , jeg har mye å si men jeg er alt for skuffet av det jeg har opplevd skal ALDRI I MITT LITT dra til henne MER