Goretti Yen Di Pham

Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Goretti Yen Di Pham er en av 68 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Goretti Yen Di Pham

Meget godt førsteintrykk

Byttet til fastlege Goretti Yen Di Pham og er meget fornøyd. Kjenner meg godt ivaretatt og fikk en god og forstårlig informasjon under veis.
Meget bra......

Dårligste lege jeg vet om....

Jeg har operert begge knærne mine og artrose i skulderen hadde lås på kneet etter en fall og hun nekter å henvise meg videre før hun ser på det selv, det er snakk om akutt henvisning for å kunne komme in på sykehuset for å operere/ bli undersøkt. Tok -3 dager før jeg kom til henne og 4.dagen til sykehuset ble satt opp opperasjon med en gang for 2 dager senere...menisken hadde låst seg,og en større korsbånd skade.
Etterhvert vil hun ikke skrive en legeattest tar seg ikke tid til pasientene, jeg bestiller lege time og møter på unge student ved undersøkelsen, hun er glad i å snakke uten å vite hva problemet er ... mens jeg prøver hardt å komme meg på jobb ber ,hun meg å trene og slutte jobben å finne en annen jobb ....og fysioterapi / kiropraktor er bare tull i følge henne man må ut å gå for å bli frisk.
beste hun kunne si å gjør for meg .

Tar mennesker på alvor

Kunnskapsrik lege som stiller de rette spørsmålene og tar seg god tid til å forhøre seg om historien til pasienten for å gi en god behandling.
Personlig føler jeg at hun er en omsorgsperson som ikke bare ser diagnosen, men også mennesker med alle sine forskjeller.

Anbefaler verken lege eller legekontor

Har flere ganger forsøkt å få time, men har fått beskjed om at jeg må vente over to uker for ledig time.

På legekontoret jeg hadde tidligere kunne man sende melding dagen før man trengte time. Der var det aldri noe problem, så jeg skjønner ikke hvorfor det ikke skulle gå på dette legekontoret.

Virker som denne legen har for mange pasienter, eller for mye fri.

Overraskende dårlig lege.

Leger er hverdagsheltene vi tyr til i når vi trenger hjelp, og helsen svekker. På denne fronten er denne legen svært fraværende. Goretti Pham har ved flere anledninger fått meg til å følge meg hjelpesløs og frustrert. Jeg har opplevd
å bli kastet ut av av timen min, uten å få hjelpen jeg trenger, fordi hun «må gå», men aldri opplevd å blitt hjulpet eller vært fornøyd når jeg har forlatt legekontoret. Pham lytter ikke, bryr seg ikke og er ikke i stand til å føre en pedagogisk samtale med sine pasienter.
Hun er kanskje utdannet lege, men gir alt enn medisinsk hjelp. Styr unna!