Goretti Yen Di Pham

Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Goretti Yen Di Pham er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Goretti Yen Di Pham

Faglig dyktig

Jeg opplever en god kommunikasjon men min fastlege, Hun gjør en grundig jobb, henviser videre når hun mener det er behov og følger opp.

Flink og hyggelig

Jeg har hatt henne som lege i mange år og jeg synes hun er flink. Litt distré og til tider stresset, men tar seg tid hvis jeg har behov for det. Litt kommunikasjonsproblemer pga språket, men det går stort sett bra.

Hyggelig ig flink fastlege

En av de sjeldne
Hun ser på meg når hun prater
Hun lytter når jeg prater og hun ser på meg når jeg prater
Hun er faglig dyktig og oppmuntrende
Hun har en posetiv væremåte som smitter

Ufølsom

Ufølsom og kald mot meg når jeg var på konsultasjoner der.

Brukte veldig mange besøk på å forklare min situasjon, følt at jeg ikke ble tatt på alvor.

Ufin og dårlig fastlege.

Jeg følte meg rett og slett ikke tatt på alvor i det hele tatt, og kan si at hun nærmest var frekk og ufin mot meg da jeg la ut om problemet mitt på en ordentlig og seriøs måte.
Jeg er ikke særlig glad i å dra til leger i utgangspunktet, så at jeg blir møtt med en slik usympatisk og useriøs lege gjør meg vondt ettersom det ikke hjelper meg med å ville dra til legen neste gang det skulle være nødvendig.
I mellomtiden til jeg fikk byttet fastlege, som jeg nå er uendelig glad for at jeg har gjort, endte jeg opp med å dra til legevakt hver gang det var noe, for å slippe å dra til henne. Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som helst!