Goretti Yen Di Pham

Autorisasjon (2004)

Holt Vestvollen Legekontor Telefonnummer64 83 59 3064 83 59 ...
Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Goretti Yen Di Pham er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Goretti Yen Di Pham

Feil yrke

Rett og slett en helt forferdelig opplevelse å møte en lege som håner deg som pasient.
Jeg var pasient hos henne flere år, og om jeg ville ha time til spesialist ville hun eksperimentere selv først.
Da det ikke virket fikk jeg omsider henvisning til noen som visste hva de drev med og problemet ble løst med rett medisin. Hun ville ikke sykemelde meg etter en ulykke, jeg har ikke en jobb der jeg kan sitte hele dagen på en stol ikledd hvit frakk og høye hæler. Jeg fikk nok, byttet og fikk verdens hyggeligste fastlege!

Anbefaler ikke

Angret allerede første timen. Ser ikke pasienten, hører ikke etter når man forteller om smerter man har, kommer med useriøse svar som bla at det er vanlig å ha vondt, uten å spørre hvordan jeg har det, mangler empatisk. Byttet fastlege med engang.

Styr unna!

Har hatt Goretti i noen år nå, og nå er det slutt.

Lytter ikke, ufølsom og setter seg ikke inn i pasienten. Er også til tider glemsk, og oppfører seg absolutt ikke som en lege skal.

dårligeste legen jeg har vært hos i mitt unge liv

anbefaler ikke henne i det heletatt , legen ler av deg når du prøve å forklare hva som plage deg , man kan se tydelig at hun har veldig dårlig tid , jeg har mye å si men jeg er alt for skuffet av det jeg har opplevd skal ALDRI I MITT LITT dra til henne MER

På det sterkeste, styr unna!

Byttet til denne fastlegen og tenkte gi henne en sjanse da jeg ikke følte meg hørt hos forrige fastlege. Angret allerede første timen. Ser ikke pasienten, hører ikke etter når man forteller om smerter man har, kommer med useriøse svar som bla at det er vanlig å ha vondt når man bikker en viss alder og sier at det er like vanlig som rynka i panna di og peker på deg. Har nærmest stoppeklokke på og bagatelliserer både sykdommer og spørsmål så mesteparten av tiden går bort. Ber meg slutte tvert på kritiske medisiner uten å i det hele tatt spørre hvordan jeg har det.