Goretti Yen Di Pham

Fastlege
Kvinne, 49 år

Godkjenning

Autorisasjon (2004)

Ledige plasser

80 av 1500

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Holt Vestvollen Legekontor Telefonnummer64 83 59 3064 83 59 ...
Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Vis kart
Goretti Yen Di Pham er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(36)
36 vurderinger
Tilgjengelighet
(29)
29 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(29)
29 vurderinger
Service
(28)
28 vurderinger

Siste vurderinger av Goretti Yen Di Pham

Ufin og dårlig fastlege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg følte meg rett og slett ikke tatt på alvor i det hele tatt, og kan si at hun nærmest var frekk og ufin mot meg da jeg la ut om problemet mitt på en ordentlig og seriøs måte.
Jeg er ikke særlig glad i å dra til leger i utgangspunktet, så at jeg blir møtt med en slik usympatisk og useriøs lege gjør meg vondt ettersom det ikke hjelper meg med å ville dra til legen neste gang det skulle være nødvendig.
I mellomtiden til jeg fikk byttet fastlege, som jeg nå er uendelig glad for at jeg har gjort, endte jeg opp med å dra til legevakt hver gang det var noe, for å slippe å dra til henne. Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som helst!

Ikke fornøyd

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun hører ikke etter. Vil helst bli fort ferdig. Har ikke tid til å forklare. Hun trekker kjappe konklusjoner for å bli ferdig for neste pasient.

Penge tørst, useriøst, dørlig oppfølging

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

En fast lege som tror hun vet alt, og alt er bare som hun sier.

Bare man tar en tlf samtale så må man betale for det neste gang man kommer ditt.

Jeg har ikke ord til å beskrive hvor dårlig fast lege jeg har møtt. Anbefaller henne ikke til noen.

Dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Utrolig flink til å ta pasienten på alvor. En hjelpende hånd i hverdagen. Glad for at hun er min fastlege og tar meg på alvor.

Bytt fortest mulig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har null interesse av å hjelpe deg som pasient med hva som enn måtte plage deg.
Sitter bare der med det falske smilet og sin "jeg vet best" holdning.
Etter 5-10 minutter blir du geleidet ut til betalingsterminalen uten å få greie på noe som helst.
Er veldig opptatt av å få deg innom kontoret for den minste lille ting for å kunne ta betalt for "konsultasjon"
Hun har også vegring mot fysisk kontakt, henvisninger, legemidler, oppfølging og generelt alt som kunne hjulpet meg som pasient.

Vis flere...