Randi Nævdal

Autorisasjon (2005)

Randi Nævdal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Randi Nævdal

Veldig fornøyd

Må gi Randi ros for at hun er den legen hun er. Jeg føler meg alltid velkommen hos hun. Jeg sitter ikke med en følelse av at her er det om å gjøre å skynte seg for å ikke være til bry. Tvert i mot. Hun tar seg god tid til pasienten og har som regel alltid en videre plan for pasienten. Dette er nok også årsaken til at det er lang ventetid på Randi. Men vinningen går i grunn opp i spinningen om man skal se det slik.

Den beste og legen jeg har hatt

Randi er den beste legen jeg har hatt. En som tar seg tid til å høre på det jeg kom for. En som gir meg en trygghetsfølelse..

Dyktig og medmenneskelig

Vi har hatt Randi som familielege i flere år. Da hun byttet legekontor fulgte vi etter så snart hun hadde ledige plasser. Hun ser deg som person, tar deg på alvor, følger opp og husker godt fra tidligere besøk. Kommer aldri til å bytte.

Veldig bra lege

Randi Nævdal er en veldig snill og flink lege. Hun tar deg alltid på alvor,ser på deg og lytter. Sitter ikke inni dataskjermen som mange leger gjør i dag. Et stort pluss at hun er veldig flink med barn! Bare godt å si om henne! En av kontor-damene kan være ganske så spydig på telefonen. Men alle de andre er veldig greie å snakke med. Eneste negative er kontoret og når telefonen åpner om morgenen. Da skal de åpne den kl 8.30. Det er problemer med linjen helt frem til 8.40. Først da kommer man igjennom. Virker som de har trøbbel med å starte opp. Dette er veldig irriterende når man sitter klar for å ringe kl 8.30.

Dårlig service fra lege kontor

Har Randi som fastlege, hun er hyggelig, men alltid lang ventetid på timer, ved mindre du kommer først på dagen eller rett etter lunch. Det er nesten umulig å få tak i henne. Legekontoret sin telefon er åpen 3,5 timer hver arbeidsdag, og det kan ta 20-30 minutter før noen svarer deg på telefonen, om de gjør det. Kontor damene er ofte sure, og lite service innstilte i tillegg.