Randi Nævdal

Øyrane legekontorÅdnavegen 63 5260 Indre Arna
Randi Nævdal er en av 236 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Randi Nævdal

Ikke bra

Ble så og si kastet ut etter 15 minutter, etter jeg fikk komme inn 45 minutter for sent. Legen virket lite sympatisk å brydde seg ikke om mine problemer, eller meg som pasient. Fikk en fin regning på 325 kroner etter dem 15 minuttene også. Blir legebytte til nyåret...

Empatisk

I tillegg til å være faglig flink med god oppfølging og nødvendige henvisninger, er hun svært empatisk. Selv om det kan være noe ventetid tar hun seg alltid god tid til deg.

Veldig fornøyd

Må gi Randi ros for at hun er den legen hun er. Jeg føler meg alltid velkommen hos hun. Jeg sitter ikke med en følelse av at her er det om å gjøre å skynte seg for å ikke være til bry. Tvert i mot. Hun tar seg god tid til pasienten og har som regel alltid en videre plan for pasienten. Dette er nok også årsaken til at det er lang ventetid på Randi. Men vinningen går i grunn opp i spinningen om man skal se det slik.

Den beste og legen jeg har hatt

Randi er den beste legen jeg har hatt. En som tar seg tid til å høre på det jeg kom for. En som gir meg en trygghetsfølelse..

Dyktig og medmenneskelig

Vi har hatt Randi som familielege i flere år. Da hun byttet legekontor fulgte vi etter så snart hun hadde ledige plasser. Hun ser deg som person, tar deg på alvor, følger opp og husker godt fra tidligere besøk. Kommer aldri til å bytte.