Randi Nævdal

Autorisasjon (2005)

Randi Nævdal er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Randi Nævdal

Fantastisk

Varm, imøtekommende og forståelsesfull. Trygg i sin stilling, vet hva hun holder på med. Effektiv og kunnskapsrik, kan godt sitt fag. Er nøye med å utelukke ting det kanskje kan være før hun kommer til en avgjørelse/fastslår problem/diagnose. Jordnær, ekte og veldig omsorgsfull.

Trygg og god!

Randi tek deg alltid på alvor og verkar som ho bryr seg om deg på ordentleg! Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hjå nokon tidlegare.. Fantastisk lege!

Ikke bra

Ble så og si kastet ut etter 15 minutter, etter jeg fikk komme inn 45 minutter for sent. Legen virket lite sympatisk å brydde seg ikke om mine problemer, eller meg som pasient. Fikk en fin regning på 325 kroner etter dem 15 minuttene også. Blir legebytte til nyåret...

Empatisk

I tillegg til å være faglig flink med god oppfølging og nødvendige henvisninger, er hun svært empatisk. Selv om det kan være noe ventetid tar hun seg alltid god tid til deg.

Veldig fornøyd

Må gi Randi ros for at hun er den legen hun er. Jeg føler meg alltid velkommen hos hun. Jeg sitter ikke med en følelse av at her er det om å gjøre å skynte seg for å ikke være til bry. Tvert i mot. Hun tar seg god tid til pasienten og har som regel alltid en videre plan for pasienten. Dette er nok også årsaken til at det er lang ventetid på Randi. Men vinningen går i grunn opp i spinningen om man skal se det slik.