Randi Nævdal

Øyrane Legekontor

2005

Øyrane Legekontor Telefonnummer55 39 55 6055 39 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øyrane legekontor Ådnavegen 63 5260 Indre Arna
Randi Nævdal er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Randi Nævdal

Trygg og god!

Randi tek deg alltid på alvor og verkar som ho bryr seg om deg på ordentleg! Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hjå nokon tidlegare.. Fantastisk lege!

Ikke bra

Ble så og si kastet ut etter 15 minutter, etter jeg fikk komme inn 45 minutter for sent. Legen virket lite sympatisk å brydde seg ikke om mine problemer, eller meg som pasient. Fikk en fin regning på 325 kroner etter dem 15 minuttene også. Blir legebytte til nyåret...

Empatisk

I tillegg til å være faglig flink med god oppfølging og nødvendige henvisninger, er hun svært empatisk. Selv om det kan være noe ventetid tar hun seg alltid god tid til deg.

Veldig fornøyd

Må gi Randi ros for at hun er den legen hun er. Jeg føler meg alltid velkommen hos hun. Jeg sitter ikke med en følelse av at her er det om å gjøre å skynte seg for å ikke være til bry. Tvert i mot. Hun tar seg god tid til pasienten og har som regel alltid en videre plan for pasienten. Dette er nok også årsaken til at det er lang ventetid på Randi. Men vinningen går i grunn opp i spinningen om man skal se det slik.

Den beste og legen jeg har hatt

Randi er den beste legen jeg har hatt. En som tar seg tid til å høre på det jeg kom for. En som gir meg en trygghetsfølelse..