Randi Nævdal

Autorisasjon (2005)

Randi Nævdal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Randi Nævdal

Grundig og omsorgsfull

Randi er en utrolig trygg, omsorgsfull, flink og grundig fastlege for både meg og mine barn. Jeg føler at vi alltid er godt ivaretatt, grundig undersøkt og at hun genuint bryr seg. Anbefales på det varmeste. Det eneste minus er en ufyselig helsesekretær på legekontoret, men heldigvis jobber det mange flere supre av de.

Fantastisk

Varm, imøtekommende og forståelsesfull. Trygg i sin stilling, vet hva hun holder på med. Effektiv og kunnskapsrik, kan godt sitt fag. Er nøye med å utelukke ting det kanskje kan være før hun kommer til en avgjørelse/fastslår problem/diagnose. Jordnær, ekte og veldig omsorgsfull.

Trygg og god!

Randi tek deg alltid på alvor og verkar som ho bryr seg om deg på ordentleg! Har aldri følt meg så trygg og godt ivaretatt hjå nokon tidlegare.. Fantastisk lege!

Ikke bra

Ble så og si kastet ut etter 15 minutter, etter jeg fikk komme inn 45 minutter for sent. Legen virket lite sympatisk å brydde seg ikke om mine problemer, eller meg som pasient. Fikk en fin regning på 325 kroner etter dem 15 minuttene også. Blir legebytte til nyåret...

Empatisk

I tillegg til å være faglig flink med god oppfølging og nødvendige henvisninger, er hun svært empatisk. Selv om det kan være noe ventetid tar hun seg alltid god tid til deg.