Tone Lilleskare Sanyang

Autorisasjon (2011)

Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ...
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Tone Lilleskare Sanyang er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Treig som få

Ofte treig. Tar ikke hensyn til hvilken time folk skal ha og man må gjerne vente i snitt 1t når man skal på time til henne. Bruker flere uker på resept, henvisning o.l. Slitsom å forholde seg til. Deler for mye av privatliv og drøyer timene mer enn nødvendig.

God og trygg lege

Tone og og de andre på legenekontoret er helt fantastiske! Det er lett å få time og både resespsjonen og vikarer er alltid hyggelige. Tone spesielt er en god lytter og tar seg alltid tid til deg. Hun lytter til deg og har ikke hastverk.
Anbefales !

Beste og mest omsorgsfulle legen jeg har hatt!!

Jeg er utrolig fornøyd med Tone som fastlege. Hun er så varm og forståelsesfull. Uten tvil den beste jeg har hatt. Det fine med Tone er at hun virkelig lytter til meg, samtidig som vi kan snakke om andre ting.
Med andre ord, SUPER fornøyd☺️

Svært empatisk lege

Lyttende og flink lege med engasjement for pasienten. Hun gjør alltid sitt beste +"det lille ekstra".

Skifte av time.

Jeg hadde time 16.3 kl 09.20 som jeg fikk utsatt til kl 14 som jeg ringte kontoret og fikk ordet. Så godt så langt...helt til jeg ble oppringt fra lege kontor med beskjed fra lege,om at timen utløp da jeg skyldte penger fra tidligere konsultasjon...Om jeg da hadde klart og komme til opprinnelig time ville jeg da fått kommet til? Med en avrevet sene i tommel finner jeg dette kritikk verdig og føler at penger kommer foran helse. Stiller meg svært undrende til dette!!!