Tone Lilleskare Sanyang

Tlf: 55 55 78 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Lilleskare Sanyang er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Veldig koselig lege

Ganske fornøyd. Hun kan være litt treig innimellom, men hun gjør det man ber om. Virker som hun bryr seg og tar den tida det tar med ting man ønsker å ta opp. Sjekker opp ting, før hu gir deg et endelig svar og hun er sikker på svaret.

ubehagelig opplevelse

Jeg har hatt en legetime, og velger å bytte legekontor nå.
uprofesjonell håndtering av meg som pasient, fikk satt inn en HPV-vaksine uten å få noe informasjon om mulige bivirkninger. fant tilfeldigvis ut av at vaksinen gikk i tre steg senere på egenhånd, altså ingen informasjon om at oppfølging var nødvendig. Vanskelig å snakke med resepsjonist da labben og resepsjonen er i samme rommet, og pasientbehandling fører til utilgjengelig resepsjon i 20 minutter om gangen.

Tilgjengelig

Både Fastlegen og hennes vikarierende lege er jeg fornøyd med.
Handler raskt med det jeg vil/ønsker behandling for.

En dyktig og empatisk lege og person

Tone er en av de dyktigeste og empatiske personer som jeg har hatt i mitt liv. Hun har håndtert en vanskellig sykdom med dyktighet og stå på vilje. Legger merke til at hun er også Lege i akkuttmedisin, og det hjelper mye i forhold til utredning og å finne løsninger. Hun har tatt kontakt med meg på kveldstid, i helgene, og jeg til og med har fått mobil nummeret hennes, hvis det oppstår en akkutt hendelse.

Synd at hun ikke lenger jobber på Tårnplass, og det medfører at jeg må nå bytte fastlege.

UPROFESJONELL!!!

Ikke fornøyd med vikaren til Tone Lilleskare Sanyang

Tone er en flink lege, men har en uprofesjonell vikar, Elisabeth Vågen Ulset. Hun tar seg ikke tid til å høre på pasientene, er moraliserende og leser fra google for å kunne svare på spørsmål. Hun stiller ingen spørsmål til pasientene og er mest opptatt av å fortelle pasientene hvordan ting er og få avsluttet timen. Skuffende. Jeg kommer ikke til å gå til Legen på Tårnplas så lenge Ulset er vikar der!!!

Tone, du er en flott og dyktig fastlege å ha !

Jeg synes Tone har gjort en fantastisk jobb som fastlege overfor meg. Jeg mener hun har strukket seg langt utover det jeg har kunnet forventet av henne som lege. Hun gjør grundige undersøkelser og henviser, dersom hun finner det hensiktsmessig og jeg ønsker det.

Når en er avhengig av tett oppfølging av fastlege og spesialisthelsetjenesten pga. kronisk og komplisert sykdom, så er det avgjørende å ha en fastlege som er imøtekommende og følger opp når behovene er der. Av noen av de tidligere innleggene er noe jeg oppfatter som sutring og negativitet. At jeg må vente i blant, så tenker jeg at det er noen som trenger tiden, en annen gang kan det være meg. Med tanke på at fastleger har lister på 1000-2000 pasienter, og Tone har 1300, og så kommer det an på behovene til pasientene. At noen fastleger sliter med tiden skjønner jeg godt.

Selv om det kan være kø og venting, så er dette et tilgjengelig og godt legekontor å høre til. Er ikke min fastlege der, så tar Eva velvillig over og ordner det som er nødvendig.

Ingrid på kontoret er den som har styr og kontroll på alt, og er så positiv og imøtekommende, og gjør alt med et vennlig smil.

Selvfølgelig vil det alltid kunne være negativ ting også, men i denne sammenhengen ubetydelig.

Venteværelset er en utfordring, og skulle vært gjort noe med, men det er vel ikke akkurat lett å få gjort noe med. Bilder og TV skjerm og litt musikk. Viften og luften er tung.

Veldig dyktig lege

Jeg har hatt tre andre leger og har hatt varierende erfaringer med disse. Ble derfor svært positivt overrasket over Tone, som er en annerledes og svært oppmerksom lege. Hun er lyttende, forståelsesfull og oppriktig interessert i meg som pasient. Hun er også svært profesjonell når det gjelder pasientens anliggende. Hun følger opp, og ringer gjerne når det er nødvendig. Riktignok er hun litt distre, men det er tilgivelig når det er tydelig at hun gjør sitt beste for pasienten.

Personalet forøvrig er også veldig hyggelige, og gjør sitt beste. Det er det ingen tvil om!

Dette legekontoret har svært gode web-løsninger for bestilling av time, og dette gjør hverdagen enklere for oss pasienter! Man får rask respons. Unntakene har vært når det er sykdom, men det er forståelig.

Bra somatisk, dårligere psykologisk

Tar seg tid til å undersøke de fysiske plagene du forteller om, og henviser dersom det behøves. Gir raskt svar på undersøkelser dersom hun har oppdaget at det er av stor viktighet for pasienten. Dessverre opplevde jeg en livskrise i høst som jeg mener at både hun og legekontoret håndterte dårlig, og der jeg føler at det på et mye tidligere tidspunkt burde blitt lagt merke til faresignaler ved angst og depresjon. Har av den grunn nå byttet fastlege.

Veldig forståelsesfull og grei

Jeg synes Tone er en av de beste legene jeg har hatt. Hun er akkurat passe personlig og har et snev av originalitet. Ting som er pinlig blir taklet veldig profesjonelt og hverdagslig. Ting som er vanskelig tar hun seg tid til, noe som kan være årsaken til ventetiden enkelte ganger. Men har det vært lang ventetid har det ikke noe problem å booke om timen.

Den "nye" betalingsautomaten er riktig nok noe spesiell

Sekretærene er alle greie og 100% forståelige, å si noe annet er tøvete.

God lege!

Jeg har hatt Tone som fastlege i 3 år nå, har bare trengt å bruke hun 2 ganger. Har fått time uken etter jeg har ringt og bestilt time, noe man må forvente! Er det kritisk drar man til legevakten eller volvat.

Jeg forstår ikke hvordan noen kan påstå at hun er kald og lite interessert i sine pasienter? Jeg syns hun virker super hyggelig, og er alltid veldig behjelpelig, min samboer har også endret fast lege til Tone. Super lege!

Trange og lite innbydende kontorer, joda, litt vente tid? Joda.. Men hva rolle spiller det?

Bedre enn de fleste, men ikke best

Det positive først:
Hun er hyggelig og lytter til deg som pasient.
Hun er systematisk i sin diagnostisering og unngår å diagnostisere basert på sin egen magefølelse.

Det negative:
Du kan bare glemme å få time på dagen, og må akseptere å bruke SMS/App i all kommunikasjon med lab-assistenten/sekretæren.
Du må selv purre på oppfølging. Det er ingen automatikk i at blodprøver/røntgen etc. blir sendt til deg, eller at du får beskjed om at svar er klart.
Du må slippes inn i bygget, men det er ingen resepsjonist eller noe, så du må ringe på, finne frem og så bare sette deg ned og vente på at legen er ferdig med forrige pasient.

Kort oppsummert: Hadde det ikke vært for at legen er systematisk flink og hyggelig (lytter og tar seg tid til å sette seg inn i dine symptomer og baserer seg på faktiske prøvesvar) så hadde jeg nok skiftet fastlege, for selve praksisen der er lite intuitiv, gammeldags og muligens litt overarbeidet mtp at man som pasient selv må purre en del. Samlet vurdering er altså gitt på bakgrunn av legen, tross hvordan de som Legekontor opererer.

Typisk norsk lege

Blind tillit til skolemedisinen og ikke åpen for alternative løsninger. Fikk ingen følelse av at hun brydde seg noe særlig. Har en sekretær som knapt forstår norsk og gjør kommunikasjon svært tungvint over telefon.

Glimrande lækjar!

Ho lyttar og gjev deg hjelp med det du treng. Ho er venleg og imøtekomande. Kan absolutt ikkje forstå korleis nokon kan oppleve henne slik som somme skriv her.
At dette lækjarkontoret er lite tilgjengeleg, er vel strengt teke ikkje hennar feil. Det var slik også med hennar forgjengar, som også var ein glimrande lækjar.

En skikkelig dyktig lege som tar seg tid til å høre!

Jeg er svært fornøyd med Tone. Hun tar seg tid til å høre og danner seg et bedre helthetsbilde ut i fra forklaringer fra pasient og egne undersøkelser. En helt annen opplevelse av annen lege jeg hadde for kort tid siden.

Veldig skuffet

Jeg må dessverre si meg enig i all kritikk skrevet her
Det har vært frustrerende å ha henne dom fastlege.
Ting blir aldri gjort slik det er lovet. Må alltid purre på ting som er lovet i flere
Uker.

En hyggelig person og sikkert gode intensjoner
Men ikke en god og ansvarsfull lege.

Det er ikke alle som passer til fastlege
Denne legen er dessverre en av dem.

Så glad at vi fant hun.

Hun tar tid til lytte.
For er det viktig. Hun ringer når hun sier at hun skal.
Noen ganger er det litt venter tid men for meg er det ok.

RYSTET

Hun gjør ikke det hun sier hun skal gjøre. Holder ikke avtaler og blir purret på ofte.
Blir usikker på hele kvinnen pga, en gabg sier hun noe og neste gan jeg er der sier hun det motsatte. Her kan noen få min plass, har skiftet lege.

ikke fornøyd

Jeg forstår gjerne leger har for mange pasienter og for lite tid, men og sitte og vente så lenge som man må der hver gang er drøyt. Hun virker sur og negativ, og jeg har måtte ringe henne mange ganger for ting hun har lovet meg og gjøre samme dag. Jeg har ikke noe bra inntrykk av henne og anbefaler henne ikke som fastlege. Ser de negative innleggene som er skrevet her om henne, og jeg må desverre si meg helt enig..
Men at de som er på kontoret har jeg ikke så dårlig inntrykk av, hun som han ene sier ikke snakker norsk er meget hyggelig og er fullstendig forståelig språk messig. Jeg synes de er flinke og hyggelige, noe sikkert legen selv kunne lært litt av.

Blir jeg tatt på alvor

Etter å ha vært på flere konsultasjoner med legen, er jeg hver gang usikker på om hun tar meg seriøst, og om hun virkelig lytter til det jeg sier. Hun er ikke spørrende utover det jeg forteller, og føler at jeg etter en legevisitt bør sjekke hva jeg kan finne av informasjon andre steder, som på nettet og av vennen som jobber innen helse. Det kan dessuten ta lang tid fra man bestiller time, til man får svar, og telefontidene er veldig begrenset.

Beste lækjaren eg har vore hos i Bergen

Denne lækjaren er alltid huggeleg og profesjonell i møte med meg, og svarar alltid på dei spørsmåla eg har. Ho er effektiv utan å verke forhasta, og eg får alltid time i løpet av neste veke dersom det ikkje er noko alvorleg.