Tone Lilleskare Sanyang

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Tone Lilleskare Sanyang er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Veldig koselig lege

Ganske fornøyd. Hun kan være litt treig innimellom, men hun gjør det man ber om. Virker som hun bryr seg og tar den tida det tar med ting man ønsker å ta opp. Sjekker opp ting, før hu gir deg et endelig svar og hun er sikker på svaret.

ubehagelig opplevelse

Jeg har hatt en legetime, og velger å bytte legekontor nå.
uprofesjonell håndtering av meg som pasient, fikk satt inn en HPV-vaksine uten å få noe informasjon om mulige bivirkninger. fant tilfeldigvis ut av at vaksinen gikk i tre steg senere på egenhånd, altså ingen informasjon om at oppfølging var nødvendig. Vanskelig å snakke med resepsjonist da labben og resepsjonen er i samme rommet, og pasientbehandling fører til utilgjengelig resepsjon i 20 minutter om gangen.

Tilgjengelig

Både Fastlegen og hennes vikarierende lege er jeg fornøyd med.
Handler raskt med det jeg vil/ønsker behandling for.

En dyktig og empatisk lege og person

Tone er en av de dyktigeste og empatiske personer som jeg har hatt i mitt liv. Hun har håndtert en vanskellig sykdom med dyktighet og stå på vilje. Legger merke til at hun er også Lege i akkuttmedisin, og det hjelper mye i forhold til utredning og å finne løsninger. Hun har tatt kontakt med meg på kveldstid, i helgene, og jeg til og med har fått mobil nummeret hennes, hvis det oppstår en akkutt hendelse.

Synd at hun ikke lenger jobber på Tårnplass, og det medfører at jeg må nå bytte fastlege.

UPROFESJONELL!!!

Ikke fornøyd med vikaren til Tone Lilleskare Sanyang

Tone er en flink lege, men har en uprofesjonell vikar, Elisabeth Vågen Ulset. Hun tar seg ikke tid til å høre på pasientene, er moraliserende og leser fra google for å kunne svare på spørsmål. Hun stiller ingen spørsmål til pasientene og er mest opptatt av å fortelle pasientene hvordan ting er og få avsluttet timen. Skuffende. Jeg kommer ikke til å gå til Legen på Tårnplas så lenge Ulset er vikar der!!!