Tone Lilleskare Sanyang

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Tone Lilleskare Sanyang er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Tilgjengelig

Både Fastlegen og hennes vikarierende lege er jeg fornøyd med.
Handler raskt med det jeg vil/ønsker behandling for.

En dyktig og empatisk lege og person

Tone er en av de dyktigeste og empatiske personer som jeg har hatt i mitt liv. Hun har håndtert en vanskellig sykdom med dyktighet og stå på vilje. Legger merke til at hun er også Lege i akkuttmedisin, og det hjelper mye i forhold til utredning og å finne løsninger. Hun har tatt kontakt med meg på kveldstid, i helgene, og jeg til og med har fått mobil nummeret hennes, hvis det oppstår en akkutt hendelse.

Synd at hun ikke lenger jobber på Tårnplass, og det medfører at jeg må nå bytte fastlege.

UPROFESJONELL!!!

Ikke fornøyd med vikaren til Tone Lilleskare Sanyang

Tone er en flink lege, men har en uprofesjonell vikar, Elisabeth Vågen Ulset. Hun tar seg ikke tid til å høre på pasientene, er moraliserende og leser fra google for å kunne svare på spørsmål. Hun stiller ingen spørsmål til pasientene og er mest opptatt av å fortelle pasientene hvordan ting er og få avsluttet timen. Skuffende. Jeg kommer ikke til å gå til Legen på Tårnplas så lenge Ulset er vikar der!!!

Tone, du er en flott og dyktig fastlege å ha !

Jeg synes Tone har gjort en fantastisk jobb som fastlege overfor meg. Jeg mener hun har strukket seg langt utover det jeg har kunnet forventet av henne som lege. Hun gjør grundige undersøkelser og henviser, dersom hun finner det hensiktsmessig og jeg ønsker det.

Når en er avhengig av tett oppfølging av fastlege og spesialisthelsetjenesten pga. kronisk og komplisert sykdom, så er det avgjørende å ha en fastlege som er imøtekommende og følger opp når behovene er der. Av noen av de tidligere innleggene er noe jeg oppfatter som sutring og negativitet. At jeg må vente i blant, så tenker jeg at det er noen som trenger tiden, en annen gang kan det være meg. Med tanke på at fastleger har lister på 1000-2000 pasienter, og Tone har 1300, og så kommer det an på behovene til pasientene. At noen fastleger sliter med tiden skjønner jeg godt.

Selv om det kan være kø og venting, så er dette et tilgjengelig og godt legekontor å høre til. Er ikke min fastlege der, så tar Eva velvillig over og ordner det som er nødvendig.

Ingrid på kontoret er den som har styr og kontroll på alt, og er så positiv og imøtekommende, og gjør alt med et vennlig smil.

Selvfølgelig vil det alltid kunne være negativ ting også, men i denne sammenhengen ubetydelig.

Venteværelset er en utfordring, og skulle vært gjort noe med, men det er vel ikke akkurat lett å få gjort noe med. Bilder og TV skjerm og litt musikk. Viften og luften er tung.

Veldig dyktig lege

Jeg har hatt tre andre leger og har hatt varierende erfaringer med disse. Ble derfor svært positivt overrasket over Tone, som er en annerledes og svært oppmerksom lege. Hun er lyttende, forståelsesfull og oppriktig interessert i meg som pasient. Hun er også svært profesjonell når det gjelder pasientens anliggende. Hun følger opp, og ringer gjerne når det er nødvendig. Riktignok er hun litt distre, men det er tilgivelig når det er tydelig at hun gjør sitt beste for pasienten.

Personalet forøvrig er også veldig hyggelige, og gjør sitt beste. Det er det ingen tvil om!

Dette legekontoret har svært gode web-løsninger for bestilling av time, og dette gjør hverdagen enklere for oss pasienter! Man får rask respons. Unntakene har vært når det er sykdom, men det er forståelig.