Tone Lilleskare Sanyang

Legene på Tårnplass
Kvinne, 48 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Autorisert

2011

Ledige plasser

0 av 1300
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

Ingen på venteliste

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Vis kart
Tone Lilleskare Sanyang er en av 241 fastleger i Bergen

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(31)
31 vurderinger
Tilgjengelighet
(22)
22 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(23)
23 vurderinger
Service
(21)
21 vurderinger

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Trygg og god oppfølging.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Passer alltid at jeg får den rette oppfølging og behandling. Alltid positivt når jeg kommer med synspunkter om hvordan jeg har det. Gode tilbakemeldinger når jeg har spørsmål.

Fantastisk fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

jeg har egentlig alltid vært heldig med fastlegene, men Tone slår virkelig alle. Alltid tilgjengelig, legger seg i selen og yter ikke bare det lille ekstra, men det store ekstra!

Super fastlege.

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tone er en fantastisk fastlege. Jeg byttet fra Eva Lindseth til Tone,og det er det smarteste jeg har gjort. Lett å få time,veldig god kommunikasjon.Dyktige sykepleiere på kontoret også. Jeg er snart 60, og har brukt legesenteret i årevis. Takk for at du er den du er!😊Hilsen😊🌻🌺

Fraværende fastlege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Tone er helt sikkert en god lege. Problemet er at hun aldri er der og bruker vikarer veldig ofte. I løpet av de årene hun har vært min fastlege har jeg sett og snakket med henne 3-4 ganger. Hva gjelder kommunikasjon med fastlegen så opplever jeg dette som svært vanskelig. Ringer man hovednummeret til legekontoret er det noen (ikke alle) sure damer som sitter der og nærmest kjefter dersom man ikke bruker Pasientsky. Hva gjelder skriftlig kommunikasjon med fastlege og hennes vikarer er dette nærmest ikke eksisterende. Dialog i Pasientsky blir avsluttet (uten mulighet til å svare) og det gis beskjed om å bestille time dersom det er behov for spørsmål. Så da skal man betale egenandel for å stille spørsmål. Dårlig oppfølging etter henvisninger til eksempelvis Aleris. Får ingen beskjed dersom man ikke purrer.

Ikke så bra

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg vil TRO Tone er en kjempegod lege (har hørt det fra flere) men har flere ganger møtt en dame som viser lite forståelser for det jeg har å si. Har gått ut av rommet og tenk «skal jeg virkelig betale for det her?» og «jeg fikk absolutt ikke noe hjelp, hva gjør jeg nå?». Trengte fks sykemelding og hun kom frem til at jeg hadde noe bakterier i kroppen. Javel, så informer meg om dette i steden for å bare skrive sykemeldingen min. En annen gang gikk jeg innom og fortalte om psykisk helse og skulle videresendes. Jeg ble avvist fordi henvendelsen var for tynn. Måtte derfor trå til andre steder for å faktisk få hjelp. Føler det ikke er slik det burde være.