Tone Lilleskare Sanyang

Legene på Tårnplass

2011

Legene på Tårnplass Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen
Tone Lilleskare Sanyang er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Tone Lilleskare Sanyang

Super fastlege.

Tone er en fantastisk fastlege. Jeg byttet fra Eva Lindseth til Tone,og det er det smarteste jeg har gjort. Lett å få time,veldig god kommunikasjon.Dyktige sykepleiere på kontoret også. Jeg er snart 60, og har brukt legesenteret i årevis. Takk for at du er den du er!😊Hilsen😊🌻🌺

Fraværende fastlege

Tone er helt sikkert en god lege. Problemet er at hun aldri er der og bruker vikarer veldig ofte. I løpet av de årene hun har vært min fastlege har jeg sett og snakket med henne 3-4 ganger. Hva gjelder kommunikasjon med fastlegen så opplever jeg dette som svært vanskelig. Ringer man hovednummeret til legekontoret er det noen (ikke alle) sure damer som sitter der og nærmest kjefter dersom man ikke bruker Pasientsky. Hva gjelder skriftlig kommunikasjon med fastlege og hennes vikarer er dette nærmest ikke eksisterende. Dialog i Pasientsky blir avsluttet (uten mulighet til å svare) og det gis beskjed om å bestille time dersom det er behov for spørsmål. Så da skal man betale egenandel for å stille spørsmål. Dårlig oppfølging etter henvisninger til eksempelvis Aleris. Får ingen beskjed dersom man ikke purrer.

Ikke så bra

Jeg vil TRO Tone er en kjempegod lege (har hørt det fra flere) men har flere ganger møtt en dame som viser lite forståelser for det jeg har å si. Har gått ut av rommet og tenk «skal jeg virkelig betale for det her?» og «jeg fikk absolutt ikke noe hjelp, hva gjør jeg nå?». Trengte fks sykemelding og hun kom frem til at jeg hadde noe bakterier i kroppen. Javel, så informer meg om dette i steden for å bare skrive sykemeldingen min. En annen gang gikk jeg innom og fortalte om psykisk helse og skulle videresendes. Jeg ble avvist fordi henvendelsen var for tynn. Måtte derfor trå til andre steder for å faktisk få hjelp. Føler det ikke er slik det burde være.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Følger opp og tar meg som pasient seriøst. Veldig flink lege til barna mine og. Litt dårlig løsning med sentralbord og lab, da det blir fort lang ventetid når man kun skal innom for å ta blodprøve. Men for meg er det legen sin flotte personlighet og kunnskap som er viktigst.

Veldig effektiv og hyggelig

Tone har vært min lege de siste 2 årene, og det er uten tvil den dyktigste fastlegen jeg har hatt. Det er mulig å få time når det trengs og hun er veldig hjelpsom og forståelsesfull. I tillegg er effektiviteten høy, og hun får gjort det som må gjøres innenfor tidsrammen hun har disponibel.