Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Tårnplass

Aldri tilgjengelig

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Hvordan får man praktisere som Fastlege når vedkommende ALDRI er tilstede? Man blir fortalt at det vil bli ringt tilbake, men dette skjer ikke. Oppfølging er rett og slett en skam. Skrevet på vegne av en dame på godt over 90 år.

Beste fastlege jeg har hatt!

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Unik lege som viser genuin forståelse og tar deg på alvor! Gir deg tiden du trenger, og du får faktisk lov til å snakke om flere enn én ting istedenfor å bestille flere timer, som på Dalen Legesenter. Hun tar også initiativ til å hjelpe deg på flere måter, har mye kunnskap. God kjennskap til NAV-system, og andre instanser. Og hvis det er noe viktig så nøler hun ikke med å ringe til deg utenom arbeidstid. Noen ganger litt ventetid, men det er absolutt verdt det. Er så glad jeg byttet!

Trygg og god

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Eva som fastlege. Dette er en fastlege som lytter og tar seg tid til pasientene sine.

Møtt min fastlege en gang iløpet av 3 år

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Forskjellige leger nesten hver eneste gang jeg kommer innom. Møtt fast legen min en gang. Hvorfor er hun oppført som lege her når hun aldri er der?

Diverse ting som har vært uprofesjonelt:

-Har bedt om ny resept på astma, ikke fått dette fordi legen/vikaren har glemt det. Skal jeg ringe en tredje gang eller sende melding på pasientsky for at det skal skje liksom?

-Har ringt for å purret på en tilbakemelding på en MR av hodet som legen skulle få, fremdeles ikke fått den, ringt to ganger.

-Tok celleprøver og det tok 4 måneder før jeg fikk svar på testen, dette var fordi jeg ringte minst fem ganger for å høre. Hadde aldri fått tilbakemelding om ikke jeg purret.

Masse små ting som ikke henger på greip her. Telefonen er åpen fra 08:30-12 i i tillegg til at de har lunsjpause OG telefonen ikke er åpen alle dager. Her må du kalkulere veldig nøye for å nå igjennom til de.

Utenom personellet så fremstår legekontoret som skittent og mye personlige møbler og greier der. Rart denne plassen ikke har blitt tvangsnedlagt for å vær ærlig.

For å ikke vær alt for negativ så må jeg nevne at enkelte vikarer har vært veldig flinke. Dumt at disse blir plassert på denne plassen.

Dårlig kommunikasjon vikar leger

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Veldig misfornøyd generelt med vikarlegene på dette kontoret. Skittent og trangt og minner mest om en innvandring sjappe. Dårlig språk kommunikasjon på labratoriet.