Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Tårnplass

Forståelsesfull

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Eva er flink til å lytte og forstå pasienten. Hun er også veldig behagelig. Fikk rask henvisning til ....
Problemet med legesenteret er at du ikke får bestilt time før en måned frem i tid. Men jeg har kommet til akutt timer, så det har gått fint.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Jeg har hatt mange legebesøk oppgjennom årene, og Eva er den mest forståelsesfulle jeg har hatt. Jeg har endel problemer, og hun har hjulpet og forstått meg hver gang. Både når det gjelder meg og mine 3 barn har hun alltid vært der ❤ Tar seg alltid tid ❤ Venter gjerne litt på å komme inn😊

Hyggelig og profesjonell

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Veldig fornøyd med Tone som lege, hun tar meg på alvor, bruker tid med meg og gir meg den medisinske oppfølgningen jeg trenger. Måtte flytte fra Bergen, og da var det trist å bytte fastlege! Eneste negative med legekontoret er at det tar så laang tid å få tak i dem på tlf...

Stresset og lite hyggelig

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Kan ikke uttale meg om hvordan hun er til vanlig, men jeg fikk en så dårlig opplevelse av Eva at jeg kun gikk til henne en gang. Jeg var svært stresset og sannsynligvis utbrent da jeg var hos henne, og trengte nok en sykemelding fra jobb, noe jeg ikke fikk. Fikk heller ingen forståelse for situasjonen. Hun gav inntrykk av at hun syntes jeg var sytete, og hun bebreidet meg direkte for å ødelegge lunsjen hennes fordi hun hadde tatt inn en annen pasient før meg pga at jeg var 3 min forsinket til timen fordi døren til legekontoret var så dårlig merket at jeg ikke fant frem med en gang.

Rett og slett ikke en god opplevelse. Dette er dog over 5 år siden, så godt mulig hun har endret innstilling siden den gang.

Trygg og god oppfølging.

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Passer alltid at jeg får den rette oppfølging og behandling. Alltid positivt når jeg kommer med synspunkter om hvordan jeg har det. Gode tilbakemeldinger når jeg har spørsmål.