Legene på Tårnplass

Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Tårnplass

Super fastlege.

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone er en fantastisk fastlege. Jeg byttet fra Eva Lindseth til Tone,og det er det smarteste jeg har gjort. Lett å få time,veldig god kommunikasjon.Dyktige sykepleiere på kontoret også. Jeg er snart 60, og har brukt legesenteret i årevis. Takk for at du er den du er!😊Hilsen😊🌻🌺

Ubehagelig

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Hilste ikke på meg da jeg kom, og viste ingen medfølelse da jeg spurte om henvisning til psykolog, og fortalte meg at jeg ikke var syk nok til å få time hos statlige psykologer. Det er mulig hun har rett, men måten hun valgte å formulere seg på fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt. For meg var det en svært ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.

Fraværende fastlege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone er helt sikkert en god lege. Problemet er at hun aldri er der og bruker vikarer veldig ofte. I løpet av de årene hun har vært min fastlege har jeg sett og snakket med henne 3-4 ganger. Hva gjelder kommunikasjon med fastlegen så opplever jeg dette som svært vanskelig. Ringer man hovednummeret til legekontoret er det noen (ikke alle) sure damer som sitter der og nærmest kjefter dersom man ikke bruker Pasientsky. Hva gjelder skriftlig kommunikasjon med fastlege og hennes vikarer er dette nærmest ikke eksisterende. Dialog i Pasientsky blir avsluttet (uten mulighet til å svare) og det gis beskjed om å bestille time dersom det er behov for spørsmål. Så da skal man betale egenandel for å stille spørsmål. Dårlig oppfølging etter henvisninger til eksempelvis Aleris. Får ingen beskjed dersom man ikke purrer.

Ikke så bra

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Jeg vil TRO Tone er en kjempegod lege (har hørt det fra flere) men har flere ganger møtt en dame som viser lite forståelser for det jeg har å si. Har gått ut av rommet og tenk «skal jeg virkelig betale for det her?» og «jeg fikk absolutt ikke noe hjelp, hva gjør jeg nå?». Trengte fks sykemelding og hun kom frem til at jeg hadde noe bakterier i kroppen. Javel, så informer meg om dette i steden for å bare skrive sykemeldingen min. En annen gang gikk jeg innom og fortalte om psykisk helse og skulle videresendes. Jeg ble avvist fordi henvendelsen var for tynn. Måtte derfor trå til andre steder for å faktisk få hjelp. Føler det ikke er slik det burde være.

Dyktig og kunnskapsrik lege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Følger opp og tar meg som pasient seriøst. Veldig flink lege til barna mine og. Litt dårlig løsning med sentralbord og lab, da det blir fort lang ventetid når man kun skal innom for å ta blodprøve. Men for meg er det legen sin flotte personlighet og kunnskap som er viktigst.