Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Tårnplass

Empatisk og dyktig

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone er enormt empatisk og forståelsesfull. Jeg har alltid følt at jeg blir forstått, tatt seriøst og at det er trygt å komme med hva som helst til henne.

Har ikke sett henne på årevis

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Personlig likte jeg henne veldig godt. Profesjonell til tross for en viss arroganse ovenfor meg som pasient. Hun er fortsatt fastlegen min, men møter alltid vikarer når jeg bestiller time. Slik har det pågått i tre år. De fleste vikarene er slappe, gir maks 3 min. av sin dyrebare tid, og klusser med medisin, resepter og henvisninger. Jeg finner dessuten ingen info om nåværende vikar. Denne vikaren glemmer visst av at pasienter kan lese sin egen journal på internett; Jeg leste en henvisningen han skrev, som var full av slurvete skrivefeil og bagatellisering av min medisinske tilstand.

Treig som få

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Ofte treig. Tar ikke hensyn til hvilken time folk skal ha og man må gjerne vente i snitt 1t når man skal på time til henne. Bruker flere uker på resept, henvisning o.l. Slitsom å forholde seg til. Deler for mye av privatliv og drøyer timene mer enn nødvendig.

God og trygg lege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone og og de andre på legenekontoret er helt fantastiske! Det er lett å få time og både resespsjonen og vikarer er alltid hyggelige. Tone spesielt er en god lytter og tar seg alltid tid til deg. Hun lytter til deg og har ikke hastverk.
Anbefales !

Beste og mest omsorgsfulle legen jeg har hatt!!

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Tone som fastlege. Hun er så varm og forståelsesfull. Uten tvil den beste jeg har hatt. Det fine med Tone er at hun virkelig lytter til meg, samtidig som vi kan snakke om andre ting.
Med andre ord, SUPER fornøyd☺️