Legene på Tårnplass

Telefonnummer55 55 78 0055 55 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Tårnplass

Trygg og god oppfølging.

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Passer alltid at jeg får den rette oppfølging og behandling. Alltid positivt når jeg kommer med synspunkter om hvordan jeg har det. Gode tilbakemeldinger når jeg har spørsmål.

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

jeg har egentlig alltid vært heldig med fastlegene, men Tone slår virkelig alle. Alltid tilgjengelig, legger seg i selen og yter ikke bare det lille ekstra, men det store ekstra!

Super fastlege.

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone er en fantastisk fastlege. Jeg byttet fra Eva Lindseth til Tone,og det er det smarteste jeg har gjort. Lett å få time,veldig god kommunikasjon.Dyktige sykepleiere på kontoret også. Jeg er snart 60, og har brukt legesenteret i årevis. Takk for at du er den du er!😊Hilsen😊🌻🌺

Ubehagelig

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Hilste ikke på meg da jeg kom, og viste ingen medfølelse da jeg spurte om henvisning til psykolog, og fortalte meg at jeg ikke var syk nok til å få time hos statlige psykologer. Det er mulig hun har rett, men måten hun valgte å formulere seg på fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt. For meg var det en svært ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.

Fraværende fastlege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone er helt sikkert en god lege. Problemet er at hun aldri er der og bruker vikarer veldig ofte. I løpet av de årene hun har vært min fastlege har jeg sett og snakket med henne 3-4 ganger. Hva gjelder kommunikasjon med fastlegen så opplever jeg dette som svært vanskelig. Ringer man hovednummeret til legekontoret er det noen (ikke alle) sure damer som sitter der og nærmest kjefter dersom man ikke bruker Pasientsky. Hva gjelder skriftlig kommunikasjon med fastlege og hennes vikarer er dette nærmest ikke eksisterende. Dialog i Pasientsky blir avsluttet (uten mulighet til å svare) og det gis beskjed om å bestille time dersom det er behov for spørsmål. Så da skal man betale egenandel for å stille spørsmål. Dårlig oppfølging etter henvisninger til eksempelvis Aleris. Får ingen beskjed dersom man ikke purrer.