Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av Legene på Tårnplass

Stresset og lite hyggelig

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Kan ikke uttale meg om hvordan hun er til vanlig, men jeg fikk en så dårlig opplevelse av Eva at jeg kun gikk til henne en gang. Jeg var svært stresset og sannsynligvis utbrent da jeg var hos henne, og trengte nok en sykemelding fra jobb, noe jeg ikke fikk. Fikk heller ingen forståelse for situasjonen. Hun gav inntrykk av at hun syntes jeg var sytete, og hun bebreidet meg direkte for å ødelegge lunsjen hennes fordi hun hadde tatt inn en annen pasient før meg pga at jeg var 3 min forsinket til timen fordi døren til legekontoret var så dårlig merket at jeg ikke fant frem med en gang.

Rett og slett ikke en god opplevelse. Dette er dog over 5 år siden, så godt mulig hun har endret innstilling siden den gang.

Trygg og god oppfølging.

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Passer alltid at jeg får den rette oppfølging og behandling. Alltid positivt når jeg kommer med synspunkter om hvordan jeg har det. Gode tilbakemeldinger når jeg har spørsmål.

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

jeg har egentlig alltid vært heldig med fastlegene, men Tone slår virkelig alle. Alltid tilgjengelig, legger seg i selen og yter ikke bare det lille ekstra, men det store ekstra!

Super fastlege.

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone er en fantastisk fastlege. Jeg byttet fra Eva Lindseth til Tone,og det er det smarteste jeg har gjort. Lett å få time,veldig god kommunikasjon.Dyktige sykepleiere på kontoret også. Jeg er snart 60, og har brukt legesenteret i årevis. Takk for at du er den du er!😊Hilsen😊🌻🌺

Ubehagelig

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Hilste ikke på meg da jeg kom, og viste ingen medfølelse da jeg spurte om henvisning til psykolog, og fortalte meg at jeg ikke var syk nok til å få time hos statlige psykologer. Det er mulig hun har rett, men måten hun valgte å formulere seg på fikk meg til å føle at jeg hadde gjort noe galt. For meg var det en svært ubehagelig opplevelse, og jeg har byttet fastlege.