Legene på Tårnplass

Christian Michelsensgt. 1-3 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene på Tårnplass

God og trygg lege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Tone og og de andre på legenekontoret er helt fantastiske! Det er lett å få time og både resespsjonen og vikarer er alltid hyggelige. Tone spesielt er en god lytter og tar seg alltid tid til deg. Hun lytter til deg og har ikke hastverk.
Anbefales !

Beste og mest omsorgsfulle legen jeg har hatt!!

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Jeg er utrolig fornøyd med Tone som fastlege. Hun er så varm og forståelsesfull. Uten tvil den beste jeg har hatt. Det fine med Tone er at hun virkelig lytter til meg, samtidig som vi kan snakke om andre ting.
Med andre ord, SUPER fornøyd☺️

Svært empatisk lege

Lege: Tone Lilleskare Sanyang Skrevet

Lyttende og flink lege med engasjement for pasienten. Hun gjør alltid sitt beste +"det lille ekstra".

Lite imøtekommende og ikke behjelpelig

Lege: Eva Lindseth Skrevet

Jeg har gått til dette legesenteret i 2 år, og har kun møtt Eva 1 gang hvor hun oppførte seg veldig overlegent og gav meg inntrykk av at alt jeg sa var ugyldig fordi jeg med hennes ord «var for ung til å være syk». Om det spiller noen rolle var jeg da 22 år. Hun satt også bakoverlent og drakk vann fra et vinglass, noe som såklart forsterket det dårlige inntrykket. Jeg var i dag til min første svangerskapskontroll hos den tredje vikaren jeg har møtt der, og gikk grinende hjem etter et mareritt møte. Jeg er sjokkert over behandlingen på dette legesenteret!

Bred kunnskap, trygg og effektiv.

Lege: Eva Lindseth Skrevet

I 6 år har jeg gått til Eva og fått god hjelp og oppfølging på flere ulike områder. Jeg har følt meg forstått og vært trygg på hennes vurdering av behandling. Jeg er takknemlig for å ha hatt en så flink lege.