Torkil Rabbum

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Torkil Rabbum er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Torkil Rabbum

Knallgod lege

Han setter seg inn i alt FØR han behandler, følger bra opp ved f.eks henvisninger og lignende Lett å få time fort, relativt lite forsinkelser og er oppdatert på det meste. Veldig hyggelig legekontor, har brukt ham i 12 år. Og man kan bestille time og resepter på nett, samt ha en enkel e-dialog.

Lite kontakt og interesse

Jeg har ikke vært hos ham så ofte, men har ikke et positivt inntrykk. Forrige gang kom jeg med en idrettsskade og trengte sykemelding; i løpet av hele seansen tok han ikke på meg en eneste gang. Han kjente ikke på skaden og leddene, og var bare veldig opphengt i at jeg burde ha bedre utstyr. Føler det stort sett slik hver gang: at han er uinteressert og at jeg kaster bort tiden hans med mine problemer. Ville aldri gått til ham for noe alvorlig, kun rutiner som sykemeldinger, vaksiner, osv.

Overfladisk og lite lyttende lege

Vi har opplevd denne legen som overfladisk og lite kommunikativ. Han tok ikke pasient og pårørende på alvor. Vi fikk på ingen måte den hjelpen vi forventet. Han var mest interessert i dataskjermen. Vi vil ikke anbefale denne legen til noen!

Flink med både barn og voksne

Han tar ting seriøst & han bryr seg. Har aldri vært borti bedre lege. Er man misfornøyd med noe, kan man fint fortelle han det. Og han gjør noe med det

En lege som tar pasienten på alvor.

Rabbum gir et umiddelbart inntrykk av seriøsitet og har den enkelte i fokus fra første konsultasjon.Virker oppriktig i sine vurderinger og stiller (egen erfaring) riktig diagnose gitt at symptomene ikke er av en slik art at spesialist er nødvendig. Han viser ingen prestige i og eventuellt henvise videre til rette instans når dette er nødvendig. Som fastlege er han flink ved og med oppfølging. Rabbum er selv som person omsorgsfull og sympatisk, samtid som han er en god samtalepartner og støttespiller.