Torkil Rabbum

Bylegene

Veiberggata 1 2050 Jessheim
Torkil Rabbum er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Torkil Rabbum

Overfladisk og lite lyttende lege

Vi har opplevd denne legen som overfladisk og lite kommunikativ. Han tok ikke pasient og pårørende på alvor. Vi fikk på ingen måte den hjelpen vi forventet. Han var mest interessert i dataskjermen. Vi vil ikke anbefale denne legen til noen!

Flink med både barn og voksne

Han tar ting seriøst & han bryr seg. Har aldri vært borti bedre lege. Er man misfornøyd med noe, kan man fint fortelle han det. Og han gjør noe med det

En lege som tar pasienten på alvor.

Rabbum gir et umiddelbart inntrykk av seriøsitet og har den enkelte i fokus fra første konsultasjon.Virker oppriktig i sine vurderinger og stiller (egen erfaring) riktig diagnose gitt at symptomene ikke er av en slik art at spesialist er nødvendig. Han viser ingen prestige i og eventuellt henvise videre til rette instans når dette er nødvendig. Som fastlege er han flink ved og med oppfølging. Rabbum er selv som person omsorgsfull og sympatisk, samtid som han er en god samtalepartner og støttespiller.

Dårlig lytter

Han er åpenbart profesjonell men er vanskelig å få kontakt og lite forståelsesfull, stirrer mest i skjermen. Underdriver problemene og føles som han vil bli fortest mulig ferdig.

Faglig sterk og en dyktig lege.

Alltid tid både til konsultasjon og spørsmål. Flink til å lytt og komme med råd iht. sykdomsbilde. Henviser til spesialist ved behov, er åpen og tilgjengelig for pasienten. Har en personlighet og adferd som vekker tillitt.