Torkil Rabbum

Veiberggata 7 2050 Jessheim
Torkil Rabbum er en av 36 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Torkil Rabbum

Dyktig, trygg og effektiv

Torkil hører på deg, god til å sjekke nye behandlinger, henvise deg videre og tar deg på alvor. Han kaster heller ikke bort tiden din, men klarer balansen mellom å være lyttende og effektiv.
Svært god fastlege!!

Trygg og kunnskapsrik

Han tar tid og lytter til deg og ser deg. Han hjelper deg og gir deg god behandling. Den beste fastlegen.

Den beste legen!

Han tar seg tid og lytter. Han tar pasientene på alvor. Han bryr seg om pasientene. Han er den beste fastlegen!

Knallgod lege

Han setter seg inn i alt FØR han behandler, følger bra opp ved f.eks henvisninger og lignende Lett å få time fort, relativt lite forsinkelser og er oppdatert på det meste. Veldig hyggelig legekontor, har brukt ham i 12 år. Og man kan bestille time og resepter på nett, samt ha en enkel e-dialog.

Lite kontakt og interesse

Jeg har ikke vært hos ham så ofte, men har ikke et positivt inntrykk. Forrige gang kom jeg med en idrettsskade og trengte sykemelding; i løpet av hele seansen tok han ikke på meg en eneste gang. Han kjente ikke på skaden og leddene, og var bare veldig opphengt i at jeg burde ha bedre utstyr. Føler det stort sett slik hver gang: at han er uinteressert og at jeg kaster bort tiden hans med mine problemer. Ville aldri gått til ham for noe alvorlig, kun rutiner som sykemeldinger, vaksiner, osv.