Lars-Erik Svenningsen

Autorisasjon (1984)

Lars Erik Svenningsen Telefonnummer55 34 74 3055 34 74 ...
Johan Berentsensvei 4 5160 Laksevåg
Lars-Erik Svenningsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars-Erik Svenningsen

Best

Svenningsen har vært familielegen vår, alle i dette huset går til han og har gjort det i flere år.
Han er en jordnær lege, han tar seg god tid til pasientene, hører godt etter og er veldig imøtekommende. Han virker oppriktig interessert i hva du holder på med og hvordan du har det, og det mangler ikke på humor og godt humør! Jeg er nå 17 år, og så lenge jeg kan huske, så har det aldri vært EN dag jeg har gruet meg for å dra til Svenningsen. Ventetiden er det eneste jeg syns er mindre bra, men som sagt av andre; han er verdt å vente på!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid til pasientene sine, er imøtekommende, hyggelig og seriøs med en dose humor og godt humør:) Jeg har byttet fastlege grunnet flytting, men fant fort ut at gresset var langt ifra grønnere på den andre siden..

Kan ta noe tid på venteværelset, men denne legen er verd å vente på.

Meget fornøy

jeg er en jente på 26 år og jeg har hatt Lars Erik som fastlege i 1 år no.
Han er meget dyktig i faget, samtidig som han har tatt godt vare på meg som person. Han har humor og kan spøke litt, som er godt når man kanskje ikke har det så bra og trenger noe å le av. Han er ett veldig behagelig menneske som man kan slappe av hos. Han respekterer din valg, og prøver ikke å overtale deg til noe du ikke ønsker.
Man får raskt time om man trenge det, og er tilgjengelig på mail på dagtid om det er behov for det
Jeg er super fornøyd!
Bra jobba Lars Erik Sveningsen :)

God lege

Jeg er godt fornøyd med Dr. Svenningsen, han er alltid lydhør, veldig flink med barn, anbefaler riktig, sener henvisning om vi må videre etc.
Får akuttime på dagen om det er behov for det.
Kommer stort sett fint gjennom på telefon, men har opplevd å måtte ringe noen ganger.

Håpløst å komme i kontakt med dette legekontoret

Denne legen er håpløst å komme i kontakt med på telefon. Når jeg ringer kommer jeg til en automatisk telefonsvarer som sier at "telefoner forsøkes å bli tatt mellom kl 08-12 og mellom kl 1300-1415. Deretter legger de på. Ikke mulig å legge igjen en beskjed eller noe. Jeg har ringt i 3 dager i strekk på alle mulige tidspunkt, og fått samme telefonsvarer på øret hver eneste gang. Det er jo rett og slett useriøst. Anbefaler folk å holde seg langt borte fra dette legekontoret. Jeg skiftet dessverre akkurat til denne legen, og kommer til å bytte igjen umiddelbart.