Lars-Erik Svenningsen

Autorisasjon (1984)

Lars Erik Svenningsen Telefonnummer55 34 74 3055 34 74 ...
Johan Berentsensvei 4 5160 Laksevåg
Lars-Erik Svenningsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars-Erik Svenningsen

Trygg, kunnskapsrik, kjenner- pasienter, ved spørsmål viser 1. god forståelse-fleste tilfeller, og/ setter seg inni det.

Har hatt han som fast lege siden 1992, blandt flere sykdoms tillfeller, for eks.hjerte innfarkt, isias, to sammlivs brudd, diverse arbeidsforhold med diverse arbeids skader. Mangfoldig konsultasjoner. Og til dags dato. Han kjenner meg, og det gir en trygghets følelse.
Fagmessig dekker han sine oppgaver med en vidt og variert kunnskap, og finner lett fordypende kunnskap.
Det gjør at jeg som pasient kan bidrar med utfyllende informasjon, som igjen gir han bedre grunnlag for behandling.

Ikke fornøyd

Sjelden tilgjengelig og om han er reist vekk eller lignende så har han ikke vikariat, da må en evt. til legevakt ved haste saker.
Hyggelig mann men ser ikke hele mennesket, føler ofte at jeg snakker med en robot. Like ubehagelig å ringe kontoret eller møte på helsesekretæren(e), sure og lite profesjonelle.

Ryddig - effektiv

legen lytter og er løsningsorientert.
God samtale partner tar seg tid til å høre på deg.
Rask til å sende en videre i systemet slik at man raskt kommer til relevant behandling om han ikke kan løse/endre ting selv.

En god lege

Han er en hyggelig mann. Han tar seg god tid til pasientene og spør alltid hvordan det går. Han er veldig forståelsesfull og har hjulpet meg når ting har vært vanskelig. Han er stort sett dyktig, men hvis man sliter med noe som ikke er så lett å påvise ved hjelp av prøver vet han ikke alltid hva man skal gjøre. Da får man gjerne råd som "ta tiden til hjelp". Jeg får noen ganger følelsen av å ikke bli tatt på alvor. Det er lett å få legetime, og å få fornyet resepter hvis det trengs. Man må regne med litt ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene.

Beste legen jag hatt

Lytter godt, og er flink i sitt fag, da man vel er der. LItt old fashion mottak, mangler telefonkøsystem og det er av og til litt problematisk att komme frem! Finnes dog epostadresse...