Lars-Erik Svenningsen

Lars Erik Svenningsen Mann, 59 år

Autorisert1984
Ledige plasser 34 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lars Erik Svenningsen

Johan Berentsensvei 4 5160 Laksevåg
Lars-Erik Svenningsen er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars-Erik Svenningsen

Ryddig - effektiv

legen lytter og er løsningsorientert.
God samtale partner tar seg tid til å høre på deg.
Rask til å sende en videre i systemet slik at man raskt kommer til relevant behandling om han ikke kan løse/endre ting selv.

En god lege

Han er en hyggelig mann. Han tar seg god tid til pasientene og spør alltid hvordan det går. Han er veldig forståelsesfull og har hjulpet meg når ting har vært vanskelig. Han er stort sett dyktig, men hvis man sliter med noe som ikke er så lett å påvise ved hjelp av prøver vet han ikke alltid hva man skal gjøre. Da får man gjerne råd som "ta tiden til hjelp". Jeg får noen ganger følelsen av å ikke bli tatt på alvor. Det er lett å få legetime, og å få fornyet resepter hvis det trengs. Man må regne med litt ventetid, men det er fordi han tar seg god tid til pasientene.

Beste legen jag hatt

Lytter godt, og er flink i sitt fag, da man vel er der. LItt old fashion mottak, mangler telefonkøsystem og det er av og til litt problematisk att komme frem! Finnes dog epostadresse...

Best

Svenningsen har vært familielegen vår, alle i dette huset går til han og har gjort det i flere år.
Han er en jordnær lege, han tar seg god tid til pasientene, hører godt etter og er veldig imøtekommende. Han virker oppriktig interessert i hva du holder på med og hvordan du har det, og det mangler ikke på humor og godt humør! Jeg er nå 17 år, og så lenge jeg kan huske, så har det aldri vært EN dag jeg har gruet meg for å dra til Svenningsen. Ventetiden er det eneste jeg syns er mindre bra, men som sagt av andre; han er verdt å vente på!

Den beste fastlegen jeg har hatt

Dette er den beste fastlegen jeg har hatt. Han tar seg god tid til pasientene sine, er imøtekommende, hyggelig og seriøs med en dose humor og godt humør:) Jeg har byttet fastlege grunnet flytting, men fant fort ut at gresset var langt ifra grønnere på den andre siden..

Kan ta noe tid på venteværelset, men denne legen er verd å vente på.