Torhild Ingeborg Taraldsøy

Autorisasjon (2009)

Torhild Ingeborg Taraldsøy er en av 10 fastleger i Bømlo

Siste vurderinger av Torhild Ingeborg Taraldsøy

Alltid der mår en trenger hjelp og gjør alt for og finne det som er galt.

Hun er en lege man kan stole og tro på. Hun stiller opp, gjør, som oftest det du "ber om", når du trenger hjelp. Svarer på alle gode og idiotiske spørsmål, uten og bli sur.
Svarer godt når du skriver meldinger til henne.
En flott lege jeg har hatt flott hjelp fra, i min tid hos henne og på sykehuset. Dyktig lege jeg ikke bytter bort.

Imøtekommende og ærlig lege.

Torhild er ein lege som bryr seg og har eit oppriktig ønske om å hjelpe deg som pasient, enten plaga er stor eller liten.
Ho har ein fin humor, som for meg som pasient er veldig viktig.
Kjenner meg heldig som har ho som fastlege.

Imøtekommande og super lege

Ein blid og opensinna lege som eg gjerne vil anbefale. Møter pasienten med eit trygt og fast blikk. Lyttar, og tek seg tid. Løysningsorientert, og presenterer tankar og idear for å hjelpe best mogeleg. Ser heile mennesket, og er lett å samtala med. Ho bryr seg. Kvir meg ofte for legebesøk, men her blir ein møtt med respekt og likeverd. Har hatt fleire fastlegar og Torhild er den beste! Det er generelt kjekke, profesjonelle folk både i telefon og i skranke.

Trygg og god.

Torhild tar seg tid til å høyre å forstå situasjonar. Er det noko ho ikkje har kunnskap om leser ho seg fort opp. Følar at ho prøvar sitt beste å hjelpe uansett kva det måtte væra. Fantastisk dyktig, trygg, flink lege som ser deg og dine behov skal du leita lenge etter.

Fantastisk lege som ser hele mennesket

Torhild er en lege som virkelig bryr seg om pasienten, hun tar seg tid til å lytte for å forstå hvorfor pasienten kommer, hun er god på å finne løsninger på problemer og har et forløp sammen med pasienten som gjør at man kan føle seg trygg også for fremtiden!