Berit Rimstad

Tlf: 63 90 21 49 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Berit Rimstad er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Berit Rimstad

Fantastisk lege!

Jeg bor selv i Indre Østfold, mens Berit holder til i Nes. Sier seg selv at dette er en fantastisk lege når jeg mer en gjerne sitter over 1 time i bilen for å komme til fastlegen min! Får stort sett time på dagen, eller dagen etter. Faglig dyktig og kjempeflink i forhold til meg som pasient 👍 verdt å stå i venteliste for!

Kjempebra lege som bryr seg om sine patienter

Dette er en lege som ser deg og hører på deg.Har sjekket journal innen du kommer inn.Er så glad at jeg byttet fastlege til Berit :)

Det er den beste legen💜

Rimstad er en lege som jeg har tillit til og som jeg kan kommunisere lett med🖒.
Det er den beste legen i Nes kommune 👏

Anbefales

Har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasienten. Følger greit opp. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid.

Medmenneskelig, dyktig og klok

Hun tar seg alltid tid uavhengig av forsinkelse. God til å lytte og en menneskeljenner. Her føler man seg ivaretatt!

Dyktig, empatisk og trygg

Som jeg beskriver i headingen. Hun er faglig dyktig, tar deg på alvor. Empatisk, og trygg. Kan anbefales på det sterkeste

Berit er best 😊

Opplever Berit som en svært tilstedeværende og kunnskapsrik lege som er opptatt av pasienten. Alltid vennlig og positiv selv om venterommet er fullt. Hun følger opp pasient både via tlf og brev. Utrolig dyktig med barn og ungdom også. Vår familie har aldri vært I bedre hender.

Verdens beste fastlege

Berit har kurert min legeskrekk med vennlighet og tilstedeværende
Hun er helt enestående,er så takknemlig for at jeg har henne som min fastlege

Beste legen jeg hatt noen gang!!!

Tar seg tid til pasienter uansett om hun er forsinket. Blid..hyggelig..oppmerksom og viktigst av alt ... Hun ser deg! Man føler at hun virkelig bryr seg og hun er rolig og tålmodig med barn. Bytter aldri lege så lenge hun er lege der. Flytter hun flytter jeg etter :)

beste legen!!

Hun er kjempe flink og dyktig. aldri hatt en sånn lege før. alltid god tid til deg og tar godt vare på deg. føler meg alltid velkommen og ivaretatt.hun hjelper deg med alt også så blid og hyggelig. Beste legen, anbefales på det sterkeste.

en ubeskrivelig dyktig lege

Som tar deg på alvor og har tid til deg! Er noe forsinket de fleste gangene, men venter med glede, man vet at man kommer inn til den beste legen!

Flinka

God på kommunikasjon og også tilbakemeldinger. Jobber til hun er ferdig. Har for første gang fått brev fra en lege med informasjon

Berit er den beste legen jeg har hatt.

Hun er alltid blid og imøtekommende. Ber om unnskyldning når hun er forsinket, og tar seg allikevel tid til neste pasient.

Verdens beste lege på landsbasis!!!

Makan til lege skal du lete lenge etter!! Hun ser deg, bryr seg og skjønner hva som er i veien. Hun er alltid imøtekommende. Utrolig dyktig med barn også!! Bytter ALDRI lege så lenge Berit jobber!!

Meget bra lege

Hun lytter til deg.
Hun forstår dine problemer.
Hun er rolig og saklig

Ingen bedre

Har hatt henne en stund nå og er fornøyd med henne, glad jeg har kommet til en lege som tar seg tid, grundig i jobben sin og du føler at du blir tatt på alvor. Har ingenting negativt å si om henne og er den som anbefaller henne til andre.

Veldig positivt

Har hatt kontakt med henne både som pasient og gjennom jobben. Veldig ryddig person, og hygelig og grei. God service som lege, og kan varmt anbefales for alle kjønn

Meget dyktig

Dyktig og pålitelig. Sender deg videre når det er behov for det. Ringer deg tilbake hvis hun ikke kan snakke med deg på tlf med en gang. Flink med barn. Forklarer barnet på en forståelig måte hva som skal skje slik at barnet får tillit til henne.

Fantastisk!

Beste legen jeg har vært borti. Hun er empatisk og forståelsesfull, lytter virkelig til det du sier, haster ikke for å rekke neste pasient, men hun vil virkelig hjelpe. Det er klart sånn til tider at de ikke rekker telefonen med en gang, eller det er noen forsinkelser, men mot andre legekontor er det ingenting å nevne en gang.

Kommer aldri til å bytte!

Super lege, empatisk, lyttende, dyktig og ekte! Tar seg tiø til pasientene sine.