Berit Rimstad

Autorisasjon (2008)

Berit Rimstad er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Berit Rimstad

Beste legen

Jeg har hatt denne legen lenge, tar seg tid og viser stor forståelse ovenfor dine problemer og lytter veldig godt etter. Bruker god tid på deg, derfor blir det litt ventetid. Men jeg hadde valgt en forståelsesfull lege som tar seg tid til pasienten, enn en som tar seg 15 minutter for så å kaste deg ut igjen. Det er så langt den beste legen i Nes Legesenter. Har absolutt ingenting å klage på, har aldri hatt bedre service fra sekretærene og høfligheten man imøtekommer er bedre enn bra. Den er best! Hadde anbefalt Berit til de store og små. Overalt er det en 10/10.

Fantastisk lege!

Jeg bor selv i Indre Østfold, mens Berit holder til i Nes. Sier seg selv at dette er en fantastisk lege når jeg mer en gjerne sitter over 1 time i bilen for å komme til fastlegen min! Får stort sett time på dagen, eller dagen etter. Faglig dyktig og kjempeflink i forhold til meg som pasient 👍 verdt å stå i venteliste for!

Kjempebra lege som bryr seg om sine patienter

Dette er en lege som ser deg og hører på deg.Har sjekket journal innen du kommer inn.Er så glad at jeg byttet fastlege til Berit :)

Det er den beste legen💜

Rimstad er en lege som jeg har tillit til og som jeg kan kommunisere lett med🖒.
Det er den beste legen i Nes kommune 👏

Anbefales

Har inntrykk av at hun er ansvarsfull og interessert i pasienten. Følger greit opp. Behagelig vesen - lett å kommunisere med. God til å lytte. Virker faglig solid.