Stian Langeland Wesnes

Autorisasjon (2006)

Krambua Legesenter Telefonnummer55 33 68 8055 33 68 ...
Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen
Stian Langeland Wesnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Stian Langeland Wesnes

Fantastisk god og trygg lege

Har hatt gleden av denne dyktige legen de siste 5 årene og har følt meg veldig ivaretatt. Alltid presis, tar seg tid og tar deg alvorlig. Han er rask og flink til å følge opp. Unner alle en så flink lege som det han er, det gjør livet trygt de gangene man er syk og trenger hjelp.

Uprofesjonelt

Bestilte time for en helsesjekk etter å ha følt meg uvel over lengre tid, konen min hadde mast på meg lenge. Har hatt denne fastlegen i en årrekke og kontakter ham sjeldent (går flere år mellom timene). Da jeg møtte til timen fikk jeg beskjed av legen at ‘man i Norge, ikke kunne gå til lege bare fordi man følte seg slapp, det måtte være noe skikkelig galt som for eks sterke magesmerter, før man kunne kontakte legen sin!’. Selv om jeg til slutt fikk ham til å ta nødvendige prøver og opplevde jeg dette som både ubehagelig og uprofesjonelt. Det har vært mye fokus i media på menns dårlige evne til å ivareta egen helse, derfor har vi mnd ‘movember’ som setter fokus på ‘mens health’ og at en lege møter meg på denne måten når jeg kontakter ham en sjelden gang er ikke greit. Jeg har bodd i Norge i 15 år og synes det var uhøflig å av legen å prøve å ‘oppdra meg om norsk kultur’.

Kunne ikke fått en bedre fastlege!

Flink til og henvise til spesialist, kommer raskt til, faglig dyktig, super fornøyd. Kunne ikke fått en bedre fastlege!

Lege etter mitt hjerte

Hyggelige og empatiske konsultasjoner. Lett å snakke med. «Folkelig» og enkel og ikke nesen i været. Anbefales!!

fantastisk lege

lyttende, empati, flink til og henvise til spesialist, kommer raskt til, faglig dyktig, super fornøyd. Kunne ikke fått en bedre fastlege