Stian Langeland Wesnes

Krambua Legesenter Mann, 38 år

Autorisert2006
Ledige plasser 186 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Krambua Legesenter

KrambualegesenterFjøsangerveien 215 5073 Bergen
Stian Langeland Wesnes er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Stian Langeland Wesnes

Superlege!!!

Nøyaktig, personlig, hyggelig, tar seg tid, og liker pasientene sine. Min familie og jeg har hatt stor glede og nytte av å være pasient hos Dr. Stian. Vi skal flytte fra Bergen, og Dr. Stian vil nok bli savnet. Vi håper vi kan få en fastlege som Dr. Stian igjen.
Dr. Stian er nesten alltid presis. Han tar seg tid til å prate med pasienten, stiller spørsmål, kommer med forslag, leser seg opp hvis han ikke umiddelbart har et svar, og nøler ikke med å henvise hvis det er noe som skal utredes videre.

Meget god lege

Stian Langeland Wesnes er absolutt en lege jeg kan anbefale. Han tar deg på alvor og ser det som sin plikt å følge deg godt opp og virker oppriktig interessert i det du har å si. Jeg kjenner flere som har brukt ham som sin lege, og alle virker å være av samme oppfatning som meg - med det sagt; dette er ene og alene mine egne erfaringer og jeg kan kun snakke for meg selv.
Fordi jeg selv ønsker å lese andres erfaringer vedrørende legens kompetanse på psykiske plager, ønsker jeg også å skrive noe om dette. Langeland Wesnes er kanskje ikke den som har mest kunnskap på området, men han tar psykiske plager på alvor og stiller adekvate spørsmål og bryr seg virkelig om den enkelte.

God fastlege

Flink til å henvise videre i systemet.

God situasjonsforståelse, lytter til pasientens oppfatning / behov / preferanser.

Dyktig og forståelsesfull lege

Byttet til Stian etter at jeg flyttet og pga. litt misnøye med tidligere lege. Her får man kjapt time ved behov og Stian er en dyktig lege som lytter og kilden til problemet som må behandles og ikke vare symptomene.

Presis

Først av alt: Veldig enkelt å bestille time på nett. Kommer veldig raskt til.

I tillegg er det så og si aldri ventetid. Kommer inn til avtalt tid. Har til og med opplevd å bli ropt opp noen minutter før avtalt tid.

Stian framstår som en lege som er interessert, og som "ser" deg som pasient.