Grete Wold

Havnevegen 3 5918 Frekhaug
Grete Wold er en av 8 fastleger i Meland

Siste vurderinger av Grete Wold

Grundig og åpen

Veldig grundig, og flink til å fortelle hva hun tenker eller vurderer kan være problemet. Har alltid fått god hjelp, og jeg mener hun er en svært flink lege.

Må av og til vente litt etter tidspunktet for timen, men hun tar seg til gjengjeld god tid med meg. Føler ikke at jeg blir kastet ut når tiden er omme, men hun tar den tiden hun trenger.

Grete Wold er enestående

Hun tar seg alltid tid, er åpen og forståelsesfull, inkluderende og fantastisk på oppfølgning.
Hun er til og med villig til å riste opp i andre for at man skal få den hjelpen man trenger.
En fantastisk og seriøs lege med glimt i øyet og en utrolig god kontakt med sine pasienter.
All mulig respekt og glede over at hun er min fastlege.
(Jeg har beholdt henne som min fastlege på tross av flytting pga. at hun er så god.)
Hun er veldig rett på sak og rett frem, pakker ikke ting inn.

Grundig og flink lege

Grete er grundig, og en kjenner seg som pasient svært godt ivaretatt. Lå på sykehus noen år tilbake, og hun tok turen og diskuterte med legene der om mine plager. Legene på sykehuset fortalte meg at dette var nesten ENESTÅENDE, og at jeg måtte ta vare på relasjonen med Grete. Service, medmenneslighet og et glimt i øyet. Hva mer kan man ønske seg av en fastlege? Anbefales!

En fantastisk lege

Grete Wold er en fantastisk lege! Hun har gode kunnskaper, er flink til å lytte og tar alltid problemer på alvor. I tillegg yter hun svært god service - tar den tiden som trengst, viser medmenneskelighet og følger opp saker via blant annet telefon. Jeg føler meg svært godt ivaretatt hos henne! Helsenaustet legepraksis har også svært dyktige sekretærer/laboratoriearbeidere og en trivelig atmosfære.

en engasjert og dyktig lege

Grete Wold er den beste legen jeg har hatt! kunnskapsrik og oppriktig interessert i å hjelpe pasienten. Man føler man blir tatt på alvor. Til tross for at det ofte er både hektisk og fullt på legekontoret, så gjør hun aldri noe halvveis!