Grete Wold

Autorisasjon (1986)

Grete Wold er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Grete Wold

Grundig og flink lege

Grete er grundig, og en kjenner seg som pasient svært godt ivaretatt. Lå på sykehus noen år tilbake, og hun tok turen og diskuterte med legene der om mine plager. Legene på sykehuset fortalte meg at dette var nesten ENESTÅENDE, og at jeg måtte ta vare på relasjonen med Grete. Service, medmenneslighet og et glimt i øyet. Hva mer kan man ønske seg av en fastlege? Anbefales!

En fantastisk lege

Grete Wold er en fantastisk lege! Hun har gode kunnskaper, er flink til å lytte og tar alltid problemer på alvor. I tillegg yter hun svært god service - tar den tiden som trengst, viser medmenneskelighet og følger opp saker via blant annet telefon. Jeg føler meg svært godt ivaretatt hos henne! Helsenaustet legepraksis har også svært dyktige sekretærer/laboratoriearbeidere og en trivelig atmosfære.

en engasjert og dyktig lege

Grete Wold er den beste legen jeg har hatt! kunnskapsrik og oppriktig interessert i å hjelpe pasienten. Man føler man blir tatt på alvor. Til tross for at det ofte er både hektisk og fullt på legekontoret, så gjør hun aldri noe halvveis!

Slike leger vil vi ha

Jeg så heldig å ha en fantastisk dyktig fastlege som også har gode menneskelige egenskaper. Min erfaring er at hun er oppriktig opptatt av sine pasienter, og følger dem opp på en veldig flott måte i en travel hverdag.