Nicolas Melchior Frederic Øyane

Legene På Høyden DA
Christies gate 13 5015 Bergen
Nicolas Melchior Frederic Øyane er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Nicolas Melchior Frederic Øyane

Veldig flink, lyttende og sympatisk lege og hyggelig betjening

Dette er, utenom dr Sandven i Kvam, den beste legen jeg har hatt. Han har riktignok mange vikarer, men de er også grundige og hyggelige. Man føler seg tatt på alvor og lyttet til.

Den beste legen jeg har hatt

Er veldig fornøyd med Nicholas som fastlege. Han er faglig flink, tar deg på alvor, lydhørt, flink å henvise videre og å forhøre seg med andre hvis han er usikker.

Er også veldig fornøyd med vikaren Lisa Lund Wågsæther, opplever at også henne tar en på alvor og er imøtekommende. Men en annen vikar jeg har vært hos en del ganger, Cecilia Kvamme er jeg ikke fornøyd med, fordi hun ikke er lydhørt og bagatelliserer det jeg kommer med. Jeg følte meg dum etter å ha vært der og opplevde turen som bortkastet.

Timesystemet kunne vært bedre. Jeg opplever det som veldig tungvindt, hvor en må sende melding dagen før og kan ikke planlegge timer lengre frem, slik at en må passe på å sende melding før en dag en ikke har noe spesielt på timeplanen.

Kjempebra lege

Er veldig fornøyd med Nicolas og med hans vikarer som jeg ofte treffer på LPH.

Det eneste ankepunktet er SMS-systemet som jeg synes fungerer dårlig. Har flere ganger måtte purre ettersom jeg ikke får svar, og det er nærmest umulig å komme gjennom på telefon. Jeg arbeider heldigvis såpass nært legekontoret at jeg i de fleste tilfeller heller tar beina fatt enn å forsøke meg på SMS eller tlf.

En av de beste legene jeg har hatt!

Nicolas har vært en av de beste legene jeg har hatt. Han tar seg alltid god tid, er grundig og forståelsesfull. Han tar ofte en telefon videre, eller henviser til andre, om han er usikker. Han er hyggelig og omtenksom, og får meg alltid til å føle meg trygg. Hans vikar Cecilia Kvamme har også vært en fantastisk lege.
Hele legesenteret har flotte og dyktige medarbeidere, og jeg anbefaler virkelig Legene på Høyden!

Godt fornøyd

Var hos Nicolas to ganger med en overbelastning i foten. Han tok det alvorlig, og henviste meg til røntgen. Jeg hadde ikke Nicolas som fastlege på tidspunktet, men var der med "time-på-dagen"-konseptet.
Jeg fikk derimot aldri oppringing av legesenteret med svar på resultatet, måtte ringe dit selv og høre, og da hadde det ligget der en stund.

Dro dit igjen, også da på "time-på-dagen"-konsept, og selv om han sa han egentlig ikke kunne hjelpe meg (for konseptet var kun for akutthjelp, så jeg måtte få meg fastlege i byen i stedet), men alikevel fikk jeg ny henvisning til fysioterapi.

Følte han satt meste tiden på pcen, og ikke ga så veldig gode svar på mine spørsmål hele tiden.