Torbjørn Aunan

Sjømannslege

Torbjørn Aunan er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Torbjørn Aunan

Dyktig lege

Meget nøye og ikke redd for å sende pasienten videre dersom han er usikker selv. Bruker god tid på deg og følger pasienten nøye opp samtidig som han kan slå av en spøk. Lett å få time siden de bruker time på dagen systemet, beste legesenteret jeg noen gang har brukt

Utrolig flink og forståelsesfull lege

Han er virkelig en god lege, som tar seg tid. Har vært hos han en god del og er så å si fornøyd både av han og resten av de snille gode menneskene som jobber der. Veldig flink til å undersøke og henvise videre, samt får gode forklaringer og svar på brev.

Er absolutt fornøyd og litt ergerlig at jeg må bytte grunnet flytting.

Dyktig!

Veldig folkelig og enkel å prate med. Forklarer godt hva sykdommen/plagene går ut på og forklarer på en god måte hvordan en løser det. Tar pasientene på alvor og setter av ekstra tid om det er nødvendig! Liker også at det er time på dagen ordning og et veldig hyggelig senter generelt.

Beste legen jeg noengang har hatt

Som tidligere rusmisbruker har jeg ofte opplevd å ikke bli tatt på alvor. Aunan har bestandig tatt meg på alvor og tatt mine problemer seriøst. Absolutt beste legen jeg har hatt noen gang.

Dyktig lege

Veldig fornøyd med at jeg fikk han ,som ny fastlege. Han tar seg tid til en ,og man føler seg ivaretatt som pasient.