Torbjørn Aunan

Tlf: 33 07 17 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torbjørn Aunan er en av 21 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Torbjørn Aunan

Dyktig lege

Meget nøye og ikke redd for å sende pasienten videre dersom han er usikker selv. Bruker god tid på deg og følger pasienten nøye opp samtidig som han kan slå av en spøk. Lett å få time siden de bruker time på dagen systemet, beste legesenteret jeg noen gang har brukt

Utrolig flink og forståelsesfull lege

Han er virkelig en god lege, som tar seg tid. Har vært hos han en god del og er så å si fornøyd både av han og resten av de snille gode menneskene som jobber der. Veldig flink til å undersøke og henvise videre, samt får gode forklaringer og svar på brev.

Er absolutt fornøyd og litt ergerlig at jeg må bytte grunnet flytting.

Dyktig!

Veldig folkelig og enkel å prate med. Forklarer godt hva sykdommen/plagene går ut på og forklarer på en god måte hvordan en løser det. Tar pasientene på alvor og setter av ekstra tid om det er nødvendig! Liker også at det er time på dagen ordning og et veldig hyggelig senter generelt.

Beste legen jeg noengang har hatt

Som tidligere rusmisbruker har jeg ofte opplevd å ikke bli tatt på alvor. Aunan har bestandig tatt meg på alvor og tatt mine problemer seriøst. Absolutt beste legen jeg har hatt noen gang.

Dyktig lege

Veldig fornøyd med at jeg fikk han ,som ny fastlege. Han tar seg tid til en ,og man føler seg ivaretatt som pasient.

Dyktig og ålreit!

Glad for at jeg fant en så god lege med en gang jeg flyttet til området. Han kan jeg snakke med, og han tar meg på alvor, samtidig som det er en ledig og avslappet tone. Han har tid og kommer gjerne med flere forslag til hva som kan gjøres. Anbefales virkelig!

den beste legen vi har hatt

Har endelig funnet en lege som undersøker pasientene sine grundig og som tar både store og små på alvor. Faglig dyktig og med en liten dose humor er han til anbefale :-)

Fantastisk

Nå har hele familien byttet til Dr. Aunan. Fantastisk lege som viser stor interesse for pasientene sine. Morsom, hyggelig, tar seg alltid god tid. Legekontoret er rent/ ryddig, dyktige sekretærer!

Dyktig fyr dette

Han hjalp meg mye i en periode med mye problemer, timebestilling, spontanbesøk og hjemmebesøk var aldrig noe problem... Anbefales varmt.

Er glad jeg byttet til Torbjørn Aunan. Lett å forholde seg til,hyggelig og lyttende.

Virker veldig grundig.:-)

Informativ, Interessert og kunnskapsrik

Etter ett besøk hos Aunan sitter jeg igjen med at han lyttet, kom med gode oppfølgingsspørsmål og virket interessert i helsen min. Fikk rask tilbakemelding i brevs form om prøvesvar. Kontordamene er flinke til å stikke uten at armen blir helt blå også.

Legesenteret bruker også timebestilling på SMS, som er en kjempefordel da en slipper å sette av en time eller to for å ringe å bestille time til den alltid opptatte telefonen.

Litt for lite grunnlag til å gi fem stjerner

Platt

Han oppleves som overflatisk og platt i sine vurderinger. Fremstår som usikker faglig. Anbefales ikke

Ingen over, ingen ved siden.

Helt fantastisk med sin enkle og jordnære væremåte med godt humør og humoristiske innslag.
Samtidig oser han av faglig dyktighet.